Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preppers dichtbij vliegvelden


GuywithAplan

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Zijn hier op het forum preppers die dichtbij vliegvelde wonen.Bij mij gaat het hier in het bijzonder om Schiphol en vliegveld Eindhoven.

Ik vlieg zelf best vaak naar Nederland soms rij ik ook terug.

Maar vaak is het toch goedkoper om te vliegen. Momenteel heb ik bij de 2 vliegvelden kits{cashboxen} ingegraven met spullen die ik niet in het vliegtuig mag meenemen. Maar beiden vliegvelden breiden uit en met name Eindhoven is de laatste 2jaar flink aan het verbouwen.

Natuurlijk zijn de kits goed verstopt. maar door de verbouwen heb ik toch het idee dat sommige misschien ontdekt worden,

Dus mij vraag was of er 1 van jullie dichtbij die vliegvelden woont.

En sorry dan gaat toch om members die al langer op het forum zijn en met toch wat meer posts.

En mijn vraag was of ik dan bij degene die dichtbij wonen een kleine kit mag neer zetten die ik als ik in Nederland ben kan ophalen.

 

En mischien is dit ook een idee voor degene die vaker reizen.

Zoals je weet mag je bepaalde dingen niet meenemen. Maarja als ik ben geland wil ik toch wel weer graag me leatherman, me bootknife. en andere spullen weer op me persoon hebben.

En voel me toch steeds minder zeker over me ingegraven kits en vrees dat ze op een dag dat ik land in ederland ineens weg zijn,

Maar zou natuurlijk geen prepper zijn zonder plan A, B en eventueel C. heb op meerdere plekken bijvoorbeeld goedkopere modelen multitools en dergelijke ingegraven. Maar wil toch dat me leather man en iets waardevolle producten bij een gewaardeerd en betrouwbaar member van het forum liggen.

 

 

stuur een PB als je me kunt helpen

 

images.jpg.57554c5af9769e1aaef3cd7ffc0df514.jpg

En dan heb ik het over dit formaat cashbox 16 bij 24 cm.

 

Bij voorbaad dank Mvg GWAP

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@GuywithAplan . Dat is nu jammer dat ik jou niet kan helpen . Toe ik de titel las dacht ik dat gaat over geluidsoverlast . Vele preppers hebben reeds bij mij thuis geweest . Nederlanders en Vlamingen . Wat weing weten dat ik amper 5km van de luchthaven woon met de opeen na langste landings banen van België . Maar er landen geen 5 vliegtuigen op een maand . Geheime nato basis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik met het vliegtuig ga stop ik ook mijn mes in de ruimbagage.

Naar Londen had ik geen ruimbagage en heb ik hem verpakt onder in mijn handbagage gestopt.

Er waren wat opgetrokken wenkbrauwen na de scan. Ben even apart genomen met de douane, verklaard waarom die in mijn tas zat. En mocht door.

 

Maar als het om meer dan een SAK gaat dan kan ik mij voorstellen dat een cache een goede optie is. En om het risico te lopen dat deze weg raakt bij werkzaamheden, zonde van het geld.

Ik woon absoluut niet in de buurt van een vliegveld, dus ik kan je er niet mee helpen helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GuywithAplan . Dat is nu jammer dat ik jou niet kan helpen . Toe ik de titel las dacht ik dat gaat over geluidsoverlast . Vele preppers hebben reeds bij mij thuis geweest . Nederlanders en Vlamingen . Wat weing weten dat ik amper 5km van de luchthaven woon met de opeen na langste landings banen van België . Maar er landen geen 5 vliegtuigen op een maand . Geheime nato basis.
Geheim is dat niet hoor...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er geen kluisjes te huur ergens in de buurt? station of bank oid?

 

Er zijn kluisjes in Eindhoven Airport, dat wou ik inderdaad ook al schrijven, maar volgens mij wil ie het juist voor langere tijd ergens hebben staan (aangezien hij volgens zijn Locatie ergens offgrid in Polen woont).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...