Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Kitsault

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Dat is jammer dat diĢ niet te vinden is in Nederland of vlaanderen. Maar ja die zijn ook maar anderhalve dobbelsteen groot .
    Shelter Camping Vlaanderen
    De afwezigen hadden ongelijk .

Banned
    Ingeschreven
    Jan 2015
    , een ander voorbeeld van 'huizenvondst'. deze man vond bij toeval uit dat tussen al het onroerend goed dat hij (blijkbaar ongezien) had aangekocht: tientallen bospercelen van enkele honderden dollars per stuk, ůůk nog een huis aanwezig was! huis stond niet als zodanig in de papieren

een extraatje, zou je denken ...

context is alles

maar dit is geen prepper heaven, dit is een prepper hell ...

heb ik het zo een beetje begrijpelijk uitgelegd? [MENTION=656]netuyas[/MENTION]? anders hoor ik het wel ...

Naam:     ds131.jpg
Bekeken:  189
Groote:   69,8 KB
    Laatst gewijzigd door hayauchi; 07-02-15 om 14:31.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Sep 2012
    @hayauchi
    zou je even willen vertellen waar de video over gaat? Linkdumpen is niet toegestaan!

Update, Ja hayauchi, maar dit doe je dus niet voor mij, maar voor je medeforumleden. Die nu op basis van jouw korte uitleg kunnen bepalen of het wel of niet zinvol is om te klikken op een youtube link.
    .
    Laatst gewijzigd door netuyas; 07-02-15 om 20:57.
    Uit de top van de toren komt de stem van de klok die nu streng met z'n klepel slaat.
    En ook onze koekoek doet z'n kop om de deur en moppert: "Het is veel te laat!"

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten