Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 64
    tom666
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdwalle Bekijk Berichten
    [MENTION=2937]tom666[/MENTION], ik ga mee in je redenering, echter, door te doden om een paar plaatjes is een stap gemaakt die mij te ver gaat.
    Van lieden met geen gebrek aan zelfspot en humor....... Naar killers en het is geen incident meer.
    Dit is eem splijtzwam in de maarschappij. Kijk eens naar geen stijl, wat daar nu staat zo een paar maanden geleden verwijderd zijn door de mod, nu worden alle moslims massaal naar de zandbak van het midden oosten verwenst.
    En ik zal je eerlijk zeggen dat ik de eerste hoofdoek hier in Sunne Zweden nog moet tegen komen, en dat ik dat wel een lekker idee vind eigelijk. want in zweden in de steden is ook een groot islam probleem. En ik heb geen zin hiermee in aanraking te komen.

Maar zijn we weer in de herhaling aan het vallen met een religie/bevolkingsgroep? Is het ophitsen begonnen?
    Dat zeg ik toch ..dat doden van mensen volledig NIET JUIST is....

Liberty
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom666 Bekijk Berichten
    De manier waarop ze reageren en mensen gaan doden is natuurlijk 100% verkeerd maar snap je waar ik naar toe wil?
    Het ontmantelen van ťťn van de belangrijkste fundamenten der beschaving, vrijheid van meningsuiting? Onze voorouders hebben moeten lijden, bloeden, branden en sterven om dit recht te verkrijgen en jij stelt voor om het in 2015 bij het oud vuil te zetten om mensen die in 1400 zijn blijven steken ( hopelijk ) koest te houden?

Een schande van formaat.

tom666
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vladimir Bekijk Berichten
    Mensen zouden er ook gewoon geen aanstoot aan kunnen nemen.

Anders kan je alles wel gaan verbieden.
    Man toch...de mens is de mens...
    Het is niet de bedoeling spot met elkaar te drijven..de wereld is al F**** UP genoeg.
    Mensen moeten leren praten en niet denken dat alles zomaar kan..langs beide zijden.

Het ontmantelen van ťťn van de belangrijkste fundamenten der beschaving, vrijheid van meningsuiting? Onze voorouders hebben moeten lijden, bloeden, branden en sterven om dit recht te verkrijgen en jij stelt voor om het in 2015 bij het oud vuil te zetten om mensen die in 1400 zijn blijven steken ( hopelijk ) koest te houden?

Een schande van formaat.
    Snap je nu echt niet wat ik zeg...
    Als het over jou zou gaan zou je over de rooie gaan..
    Als het over jouw kinderen zou gaan zou je ook reageren. Niet met doden ,dat keur ik af, maar meningsuiting wil niet zeggen dat je dag in dag uit de spot moet drijven met anderen ; Of heb je niks beter te doen dan dat?

Een schande van formaat???? In welke realiteit leef jij om mijn mening in het ''vrije westen '' waar je het over hebt een schande te noemen???
    Laatst gewijzigd door tom666; 15-02-15 om 21:36. Reden: taal

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jan 2013
    [MENTION=2937]tom666[/MENTION]
    dat niet doden daar zijn we het over eens.
    maar dat er dan nu maar gestopt moet worden met plaatjes maken die een aantal homorlozen niet behagen dat gaat mij te ver,

tom666
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdwalle Bekijk Berichten
    [MENTION=2937]tom666[/MENTION]
    dat niet doden daar zijn we het over eens.
    maar dat er dan nu maar gestopt moet worden met plaatjes maken die een aantal homorlozen niet behagen dat gaat mij te ver,
    Neem nu een voorbeeld.
    Dat de helft van de wereld het nodig acht om dag in dag uit de spot te drijven met jouw moeder , vader of eender wat...

Liberty
    Guest
    Snap je nu echt niet wat ik zeg...
    Als het over jou zou gaan zou je over de rooie gaan..
    Als het over jouw kinderen zou gaan zou je ook reageren. Niet met doden ,dat keur ik af, maar meningsuiting wil niet zeggen dat je dag in dag uit de spot moet drijven met anderen ; Of heb je niks beter te doen dan dat?
    Ik snap precies wat je zegt.

Daarom spreek ik er ook schande van.

tom666
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liberty Bekijk Berichten
    Ik snap precies wat je zegt.

Daarom spreek ik er ook schande van.
    Voila ...dat bedoel ik.
    We kunnen als mens toch gewoon praten zonder de andere moedwillig te kwetsen...gewoon praten ..zonder dat de een de andere belachelijk moet maken ..dat brengt geen zoden aan de dijk toch?

Liberty
    Guest
    Voila ...dat bedoel ik.
    We kunnen als mens toch gewoon praten zonder de andere moedwillig te kwetsen...gewoon praten ..zonder dat de een de andere belachelijk moet maken ..dat brengt geen zoden aan de dijk toch?
    Dat kan, wij zijn dan ook niet afkomstig uit 1386.

Ik stel dat de moderne wereld niet moet buigen voor barbarij, nog geen millimeter.

Wat is de volgende stap, nadat we de vrijheid van meningsuiting begraven hebben? Vrouwen verbannen uit het openbare leven om bepaalde groeperingen tevreden te houden?

Kkh****en van 13 dwingen zich te bedekken?

tom666
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liberty Bekijk Berichten
    Dat kan, wij zijn dan ook niet afkomstig uit 1386.

Ik stel dat de moderne wereld niet moet buigen voor barbarij, nog geen millimeter.

Wat is de volgende stap, nadat we de vrijheid van meningsuiting begraven hebben? Vrouwen verbannen uit het openbare leven om bepaalde groeperingen tevreden te houden?

Kkh****en van 13 dwingen zich te bedekken?

Juist...spijtig zijn deze mensen een soort bevolkingsgroep dat voor geen rede vatbaar is.

Jim90
    Guest
    Het idee van de vrijheid van meningsuiting is dus dat ik wel de hele dag de spot mag drijven met dat soort mensen, net zoals dat hun recht is.

Of dat wel zo handig is is een tweede, maar we moeten als maatschappij dus niet zeggen dat dit soort dingen moeten stoppen om terreuracties te voorkomen. Dat zou dus de vrijheid van meningsuiting beperken. Ik ben meer voor de japanse aanpak: http://www.vocativ.com/gallery/cultu...hostage-manga/

Probleem wat ik nu vooral zie is hoe we onze vrije maar ongewapende en zwaar door media beinvloedde samenleving moeten beschermen tegen een stelletje terroristen die eens verhaal komen halen. Het recht op vrije meningsuiting zonder een manier om deze te verdedigen is namelijk als een generaal zonder troepen!

Vergelijkbare onderwerpen

1. VHS naar pc
    Door phaelin in forum Koffiecorner
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 07-10-14, 15:31
  2. Kungfu oma slaat overvaller de deur uit
    Door Stuudje in forum Koffiecorner
    Reacties: 67
    Laatste Bericht: 11-02-14, 07:44
  3. Komende dagen slaat het klimaat volledig om!
    Door freeprepper in forum Koffiecorner
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 24-06-13, 19:43
  4. Reacties: 31
    Laatste Bericht: 29-12-12, 18:15
  5. Stand van Nederland: herstel slaat om in krimp
    Door Harmen Stap in forum Macro algemeen
    Reacties: 14
    Laatste Bericht: 30-11-12, 09:18

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten