Ga naar inhoud
GENEGEERD

Jansport D2 backpack


Gast idefix

Aanbevolen berichten

de beroemde en beruchte Jansport D2 is weer opnieuw in productie genomen ,

dit schijnt naar alle verhalen van alpinisten en wereld reizigers de perfecte rugzak te wezen.

hij is verkrijgbaar op amazon.com en ik hoop dat ze hem in nederland ook gaan verkopen .

 

http://www.amazon.com/JanSport-D2-Backpacks/sim/B0054EI7S4/2

 

de reviews zijn erg positief en ik kan niet wachten om er een in mijn handen te krijgen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

:) de reviews zijn idd positief, ik neem de vrijheid er eentje in mijn reactie op te nemen ...

 

 

Mijn man heeft de oorspronkelijke D2 en het heeft liefgehad. Ik heb al op zoek naar een met de metalen staven, dat de taille riem op voor meerdere jaren haken en was manier opgewonden om eindelijk deze. Ik zal niet krijgen om het te gebruiken op een ernstige reis tot en met juni, maar ik heb goede hoop dat ze zal zo geweldig zijn als het origineel.

 

sparen_-_pinsparen_-_top_10_propositie.jpg.22dd732df6980f440dc9186d3fdd0385.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

:)

 

Mijn man heeft de oorspronkelijke D2 en het heeft liefgehad. Ik heb al op zoek naar een met de metalen staven, dat de taille riem op voor meerdere jaren haken en was manier opgewonden om eindelijk deze. Ik zal niet krijgen om het te gebruiken op een ernstige reis tot en met juni, maar ik heb goede hoop dat ze zal zo geweldig zijn als het origineel.

 

sparen_-_pinsparen_-_top_10_propositie.jpg.22dd732df6980f440dc9186d3fdd0385.jpg

 

Het kan aan mij liggen maar ik begrijp zowel de tekst als de afbeelding niet. Kan iemand dit uitleggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Say what?? @hayauchi Ben het ff kwijt wat je schrijft....

 

En verder.....

Zal mij eerlijk gezegd aan m'n achterste oxideren hoe een rugzak eruit ziet of hoeveel "positieve" reviews hij krijgt. Vorige jaar was ik opzoek naar een nieuwe tour rugzak. En ja, de Lowe Alpine Cerro Torre XL was "tha bomb"...totdat ie op m'n rug zat...verstellen wat ik wilde, maar hij zat gewoon niet. Hierna de een Osprey Aether70 op m'n rug gezet en dat ding zat als gegoten. Perfect af te stellen en mega comfortabel. Inmiddels wat trips ermee gelopen en geen km spijt van gehad. Ok er zal kwaliteits verschil inzitten, maar kwaliteit van dragen telt ook zeer zwaar mee.....

@Greener en @Nazdrovje Inderdaad, een zo'n Jansport Multipla op m'n rug :D......moet er toch nog wel even over nadenken......ook al zou deze perfect passen/zitten......

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

de Lowe Alpine Cerro Torre XL was "tha bomb"...totdat ie op m'n rug zat...verstellen wat ik wilde, maar hij zat gewoon niet.

 

Ik heb de Cerro Torre juist weer wel genomen omdat dit een van de weinigen was die als gegoten op mn rug zat. Hij heeft de afgelopen 5jr al heel wat tripjes met veel draagcomfort doorstaan. Top tas! :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies het blijft een top tas. Afwerking en gebruikte materialen zijn gewoon goed. Afstellings mogelijkheden zijn ook gewoon goed. Alleen hij zit bij mij niet en kreeg 'm gewoon niet goed. Zelfs niet na 30-min passen en stellen.....:(

 

Ik heb de Cerro Torre juist weer wel genomen omdat dit een van de weinigen was die als gegoten op mn rug zat. Hij heeft de afgelopen 5jr al heel wat tripjes met veel draagcomfort doorstaan. Top tas! :p
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jansport D2, tja...... Twee wieltjes eronder en je kunt ermee naar de huishoudbeurs.;)

 

Precies, twee wieltjes eronder en je kunt op de betere paden het ding achter je aantrekken ipv uitsluitend op je rug sjouwen. :p

 

Op langere wandelingen dan een paar uur is elke afwisseling welkom zoals je nu wat kunt wisselen met meer of minder gewicht op de heupen of schouders.

 

't Zal me verder aan m'n reet roesten hoe 'lelijk' iets eruit ziet, helemaal als je het in noodgevallen gebruikt.

 

Vroeger waren rugzakken met extern frame de standaard, ze hebben het voordeel dat je er makkelijk extra's aan vast kunt binden indien nodig.

Persoonlijk ben ik nooit fan geweest van dergelijke rugzakken en was blij met rugzakken met een interne frame.

Zoals je hier al in het draadje kunt lezen is een rugzak echter zeer persoonlijk. Waar de een bij zweert past de ander voor geen meter. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de Osprey Aether70, geweldige tas. Lekker compact en zit als gegoten. Je kan er alleen vrij weinig aan hangen aan de buitenkant, dat is een beetje jammer. Maar uiterlijk speelt voor mij wel een beetje een rol en aan de Jansport zal ik me dan ook niet wagen :p Mijn Osprey is voorlopig nog prima en als volgende tas begin ik maar eens met zoeken tussen de tassen van Fjällräven, een geweldig outdoormerk met een paar hele mooie tassen voor zover ik heb gezien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:) de reviews zijn idd positief, ik neem de vrijheid er eentje in mijn reactie op te nemen ...

 

 

Mijn man heeft de oorspronkelijke D2 en het heeft liefgehad. Ik heb al op zoek naar een met de metalen staven, dat de taille riem op voor meerdere jaren haken en was manier opgewonden om eindelijk deze. Ik zal niet krijgen om het te gebruiken op een ernstige reis tot en met juni, maar ik heb goede hoop dat ze zal zo geweldig zijn als het origineel.

 

sparen_-_pinsparen_-_top_10_propositie.jpg.22dd732df6980f440dc9186d3fdd0385.jpg

 

Google Translate werkt perfect dat zie je wel.;)

En een Echt Nederlands bonnetje met een 35 % aangegeven korting op ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...