Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Gratis] Konijnen


Keyser Suze

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

God nog aan toe....als ik dat hier laat zien heb ik het zitten....LAP...tis al van dat....

Hoe ver is het van Antwerpen???? @Keyser Suze

Bijna 3 uurtjes denk ik, Google Haarlem in Noord Holland. Is wel een beetje ver....

 

Hmm, met kerst geboren, gevalletje ' onbevlekte ontvangenis ' misschien:p

Mijn aura heeft onbeperkte effecten.....

 

Begin je nou alweer te shelden???

.......hahahaha vooral die ontbrekende h !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het seksen (geslacht bepalen) van jonge konijntjes vergt wat ervaring. Bij volwassen konijnen is het wel vrij simpel. Even vlak boven de geslachtsopening drukken en als er een piemeltje tevoorschijn komt is het een.... mannetje. Zie: http://www.knagers.net/konijnenbepaling.htm

 

De konijntjes hebben mazzel, aan dwerghangoren zit bijna geen vlees, dus Geert heeft er niets aan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het seksen (geslacht bepalen) van jonge konijntjes vergt wat ervaring. Bij volwassen konijnen is het wel vrij simpel. Even vlak boven de geslachtsopening drukken en als er een piemeltje tevoorschijn komt is het een.... mannetje. Zie: http://www.knagers.net/konijnenbepaling.htm

 

De konijntjes hebben mazzel, aan dwerghangoren zit bijna geen vlees, dus Geert heeft er niets aan. :)

jup die van mij weegden 2kg geslacht . En @tom666 de eerste workshop konijnen slachten is hier zo een 18 maanden geleden al gegeven .

Link naar reactie
Delen op andere sites

jup die van mij weegden 2kg geslacht . En @tom666 de eerste workshop konijnen slachten is hier zo een 18 maanden geleden al gegeven .

AAA voila..wist ik niet....maar zo zie je dat we voor deze zaken bij jou terecht kunnen voor wijze raad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

jup die van mij weegden 2kg geslacht . En @tom666 de eerste workshop konijnen slachten is hier zo een 18 maanden geleden al gegeven .

 

Ik had zelf vroeger de grote Franse hangoren, die wogen 10kg per stuk. Lekkere relaxte beesten, liepen vaak buiten gewoon zonder afscheiding en toch liepen ze niet weg. Het mannetje was zo relaxed dat het leek alsof 'ie een hele wietplant op had, het vrouwtje was vreselijk agressief. Die heeft zelfs de bouvier van de buren een keer goed op z'n nummer gezet en diens neus behoorlijk open gehaald. Mij liet ze na een paar incidenten wel met rust maar iedereen die het waagde een hand in het hok te steken werd acuut zwaar gebeten. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...