Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14
    Jr. prepper
    Ingeschreven
    Jan 2014

[advertentie]

Maxpedition Pocket Organizers - Diverse modellen bij Prepshop.nl

Dank voor jullie positieve reacties!

Ik zal hieronder e.e.a. beantwoorden:

[MENTION=4660]mr mayhrm[/MENTION] De zaklamp bevestig ik simpelweg met de clip aan de rek aan de buitenkant. Die rek zit inderdaad aan de Fatty vast en is dus zo bijgeleverd.

[MENTION=2513]hiddegr[/MENTION] de Celox heb ik via E-bay besteld (setje van 10 zakjes van 2 gram. De verkoper heet shy_halat. Goede snelle transactie maar hij deed wel wat moeilijk over de verzendkosten (meerdere items konden blijkbaar niet in één pakket). Heb de andere zakjes in mijn BOB gedaan.

[MENTION=4833]Toef[/MENTION] dank! goede tip ook. Ik zit eigenlijk te azen op zo'n mini waterproof stick, maar ik wacht nog even totdat daar de USB 3.0 versie voor uit komt.

[MENTION=1469]Geert[/MENTION] dank voor de tip, ik ga wat muntjes toevoegen.

[MENTION=1985]GuywithAplan[/MENTION] Ik heb inderdaad niet gezien dat er een fluitje aan de striker zat haha, goed oplettend oog! Heb ik er nu twee (die oranje gaat een stuk harder wel!)

[MENTION=4757]hayauchi[/MENTION] Zo'n multisleutel is wel echt een goed ding. Wel is hij 28x duurder dan mijn 1 euro liftsleutel (inclusief verzending uit china) Ik denk dat ik zo een ding ga toevoegen aan mijn BOB. Voor mijn EDC is hij wat aan de grote kant.denk ik. Thanks voor de tip!

[MENTION=1847]carismo[/MENTION] Dank - de video is ingevoegd!

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Leuke video! Altijd leuk om te zien wat een ander in zijn/haar edc heeft. Kom je zelf ook op tips. En ja, iedere edc is persoonlijk.

Ik ben een grote voorstander van een persoonlijke edc voor iedereen. Heb er nu zelf een en een maatje van mij heeft er ook een gemaakt. Volgende stap is een edc voor mijn vrouw.

Voor mij is een edc gevuld met spullen die je dagelijks nodig kan of zal hebben, maar normaal gesproken veel naast grijpt. Wil wel wat foto's of een filmpje van mijn edc maken, maar weet niet hoe ik ze in een post geplakt krijg. Dus iemand die mij kan vertellen hoe dat moet? Of heb ik de zoekfunctie verkeerd gebruikt?

Banned
    Ingeschreven
    Jan 2015
    [QUOTE=Spyder;337344]Dank voor jullie positieve reacties!

[MENTION=2513]hiddegr[/MENTION] de Celox heb ik via E-bay besteld (setje van 10 zakjes van 2 gram. De verkoper heet shy_halat. Goede snelle transactie maar hij deed wel wat moeilijk over de verzendkosten (meerdere items konden blijkbaar niet in één pakket). Heb de andere zakjes in mijn BOB gedaan.[/QUOTE=Spyder;337344]

De Celox kan ook in Nederland besteld worden. Celox is op dit forum onderwerp van gesprek geweest en de scheikundeman heeft zelfs proeven gedaan (en verslag uitgebracht) om het zelf te maken. Persoonlijk had ik er ook nog nooit van gehoord. Dus goeie tip!

http://www.safe-products.nl/contents/nl/d375_Celox.html
    Laatst gewijzigd door hayauchi; 25-02-15 om 12:43.

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Jan 2014
    [QUOTE=hayauchi;337375]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spyder Bekijk Berichten
    Dank voor jullie positieve reacties!

[MENTION=2513]hiddegr[/MENTION] de Celox heb ik via E-bay besteld (setje van 10 zakjes van 2 gram. De verkoper heet shy_halat. Goede snelle transactie maar hij deed wel wat moeilijk over de verzendkosten (meerdere items konden blijkbaar niet in één pakket). Heb de andere zakjes in mijn BOB gedaan.[/QUOTE=Spyder;337344]

De Celox kan ook in Nederland besteld worden. Celox is op dit forum onderwerp van gesprek geweest en de scheikundeman heeft zelfs proeven gedaan (en verslag uitgebracht) om het zelf te maken. Persoonlijk had ik er ook nog nooit van gehoord. Dus goeie tip!

http://www.safe-products.nl/contents/nl/d375_Celox.html
    Dank hayauchi, ik heb inderdaad ook eerst via Safe products willen bestellen. Zij bieden alleen niet de mogelijkheid van 2 grams zakjes, alleen van 15 of 35. Deze zijn voor mij de groot om in mijn EDC te doen.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Mijn BOB
    Door longsurviver in forum Survival Algemeen
    Reacties: 77
    Laatste Bericht: 22-12-13, 00:02
  2. Mijn B-Day
    Door Mecanical Dog in forum Koffiecorner
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 19-10-13, 15:04
  3. Mijn reden om te preppen, mijn filosofie
    Door YONI in forum Eten en drinken
    Reacties: 67