Ga naar inhoud
GENEGEERD

Oproep zendamateurs en hobbyisten


Communicator

Aanbevolen berichten

ik weet dat er ondertussen al een behoorlijk aantal zendamateurs en hobbyisten op dit forum aanwezig zijn. verspreidt over het hele land en daarbuiten.

 

ik zou heel graag eens met hen een avondje willen afspreken om op rond een bepaald tijdstip en frequentie het één en ander te testen.

 

momenteel behaal ik verbluffende resultaten met bepaalde digimodes waardoor ik overtuigt ben dat afstanden geen groot probleem hoeven zijn. De condities overdag laten prachtige verbindingen toe die reiken tot de andere kant van de wereld, maar ook in Nederland hoor en zie ik stations waarvan ik weet dat een aantal van jullie in die omgeving wonen.

 

Ik stel nog geen datum voor, want ik wil eerst peilen of er voldoende interesse is.

 

De modes en set-ups die ik wil testen zijn;

 

ROS USB

JT65 USB

Winlink USB / FM

Flarq - verschillende modes

RTTY USB

*PSK USB

OLIVIA USB

HELL80 USB

 

en wellicht nog meer indien gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...