Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18
    Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Op welk kanaal via de 27mc is deze op te pikken? Ga van de week weer een antenne op mijn auto zetten en wil wel eens een poging wagen aangezien ik toch dagelijks in Roosendaal ben.
    It is I, Gerbewoner! The man with a thousand faces - every one the same.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Sep 2012
    veelal kanaal 4 [MENTION=3715]FKAGB[/MENTION] maar een bericht vooraf zou fijn zijn, omdat ik mijn apparatuur ook vaak gebruik voor digimodes. dan moet ik eerst even omschakelen
    -=<>=-
    Wat een ramp lijkt, blijkt vaak een kans.
    (Lao-Tse - Chinees filosoof +/- 600 v.C.)
    -=<>=-
    September 2014 Nieuwste PodCast:

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Communicator Bekijk Berichten
    veelal kanaal 4 [MENTION=3715]FKAGB[/MENTION] maar een bericht vooraf zou fijn zijn, omdat ik mijn apparatuur ook vaak gebruik voor digimodes. dan moet ik eerst even omschakelen
    Aha hij staat niet constant aan. Ik denk dat ik de antenne donderdag op de auto plak. Geef je wel even een seintje.

Ben trouwens aan het kijken naar een FRN gateway voor in de auto. Ongeveer zoiets als Teamspeak. Draait teamspeak op een Raspberry PI?

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Geen idee... het is er ook voor linux dus ik denk het haast wel.. weet niet of er een speciale versie is voor dat soort processors

Donderdag ben ik zelf de gehele dag niet thuis. morgen ook niet... en vrijdag vermoedt ik dat mijn agenda ook te vol zal staan :|
    -=<>=-
    Wat een ramp lijkt, blijkt vaak een kans.
    (Lao-Tse - Chinees filosoof +/- 600 v.C.)
    -=<>=-
    September 2014 Nieuwste PodCast:

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Vrijdag heb ik lekker een vrije dag dus dan ben ik niet in Roosendaal. Proberen volgende week anders wel even. Geen haast.

Ik wil al jaren een FRN gateway opzetten voor thuis en met de komst van de Raspberry met zijn extreem lage verbruik zie ik mogelijkheden zo'n gateway in de auto te bouwen. De auto staat hier voor kantoor en heeft de hele dag toegang tot wifi. Is best leuk om een beetje mee te kunnen luisteren op kantoor. En aangezien ik het idee heb dat er op FRN niet zo veel gebeurd dacht ik door dit topic ineens aan Teamspeak. Servertje in de auto die het signaal via een porto de lucht in slingert. Leuk experiment.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Kan het kloppen dat de teamspeak server niet in de algemene lijst met servers staat? Heb teamspeak nu op mijn PC maar kan ts1.noodnetwerk.nl niet vinden.
    [MENTION=672]Communicator[/MENTION]
    Laatst gewijzigd door FKAGB; 22-03-15 om 13:21.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2014
    [MENTION=672]Communicator[/MENTION], misschien is bijgaande link wel een aardige om te volgen: http://transmission1.co.uk/viewtopic.php?f=48&t=43875

Het begon als een stand alone FRN interface gebaseerd op een Raspberry PI. Door problemen met FRN zijn ze nu overgestapt op Teamspeak. Het filmpje wat ik er van zag toen het nog op FRN draaide was veelbelovend. Een PI gateway gekoppeld aan een klein bakkie kan leuke resultaten geven. Zag net een Albrecht AE-6110 voor €60 staan. Ding is 10 cm breed en 2,5 cm hoog, maar wel 8 watt output :-)

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Ik heb ook een superstar 6900 en een MFJ 1275 en wil deze met elkaar aan sluiten hoe doe je zoiets?

Vergelijkbare onderwerpen

1. TeamSpeak server OFFLINE!
    Door Communicator in forum Communicatie
    Reacties: 199
    Laatste Bericht: 30-08-13, 00:41
  2. Thema avond op de teamspeak
    Door appelflapje in forum Communicatie
    Reacties: 45
    Laatste Bericht: 05-07-13, 16:56

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten