Ga naar inhoud
GENEGEERD

Messchede met doodskop voor het 1e hardox jachtmes


Gast tom666

Aanbevolen berichten

Nu ik al een tijdje enkel messen maak is het tijd om voor het eerste Hardox jachtmes de schede te maken.

Nu wil ik niet zomaar een lederen zakje...neen , ik ben tom666 en daar hoort een doodskop bij;

 

Dus na wat oefenen op een lapje overschot ben ik begonnen en ben ik ook heel tevreden over het voorlopige resultaat...woest zoals ik het wil.

Neen niet met de afgelekte versie van een skull dat je in de winkel vind maar gewoon ruw zoals het hoort (naar mijn mening natuurlijk).

 

Hier de eerste foto's.

Vervolg mogelijks deze week..

 

messchede-j1.jpg.8232c3391c3217110faae6aa672460b9.jpg

 

messchede-j1.1.jpg.3ea9a27c38398c0cb0904be656929e65.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ahahhaahahaaa oo mijn schoonmoeder ?? pffft ksou ne keer goed moeten kijken eigenlijk :eek: oooo

 

Of mezelf ?? Soms wel vrees ik :p

Bedankt voor de reacties..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cool/Hot!

 

Foto please? :)

 

Complete reportage volgt als ik klaar ben.

Heb nogal weinig tijd gehad de laatste tijd. Griep heeft hier flink huisgehouden thuis en werk heeft door omstandigheden veel tijd opgeslokt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu vraag ik mij af wat zo een dood hoofd als meer waarde aan de schede heeft . En nu ga jij mij antwoorden dat is toch schoon ( mooi ) .

Wel een uit spraak uit het vlaamse boerenparlement . " je bent beter af met het kalf dan met de schone "

Link naar reactie
Delen op andere sites

.

Nu wil ik niet zomaar een lederen zakje...neen , ik ben tom666 en daar hoort een doodskop bij;

 

 

En Waarom hoort bij jou een Doodshoofd :confused:

Een doodshoofd staat voor iets ?!

Het is vaak gerelateerd aan bepaalde groepen extreem anders denkende mensen.

 

Wanneer je het puur vanuit het perspectief Kunst doet ? Omdat je het dus mooi vind , dan oké.

Maar wanneer niet dan vind ik dat dit op een ander forum thuis hoort.

 

Zie dit niet als een belediging maar als een normale opmerking , een vraag gesteld vanuit een door jou genoemd zinnetje "ik ben tom666 en daar hoort een doodskop bij ";

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een doodskop omdat ik het gewoon mooi vind ...

Ik draag al heel mijn leven T-shirts met doodskoppen , jassen enz....

Ik vind het gewoon mooi...niks meer , niks minder.

En voor mij heeft het een bepaalde betekenis....(privé)

 

Dus je moet er niks achter zoeken hoor en ik zie het niet als een belediging hoor ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een doodskop omdat ik het gewoon mooi vind ...

Ik draag al heel mijn leven T-shirts met doodskoppen , jassen enz....

Ik vind het gewoon mooi...niks meer , niks minder.

En voor mij heeft het een bepaalde betekenis....(privé)

 

Dus je moet er niks achter zoeken hoor en ik zie het niet als een belediging hoor ...

 

 

Bedankt dat je hier op een Faire manier op reageert :)

Helaas hebben die doodskoppen een negatief beeld .Vooral gerelateerd aan een stukje geschiedenis.

Maar ook bij huidige groeperingen staan ze voor ... of dienen ze als mascotte .

Hier kan ik mij dus niet in vinden :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu vraag ik mij af wat zo een dood hoofd als meer waarde aan de schede heeft . En nu ga jij mij antwoorden dat is toch schoon ( mooi ) .

Wel een uit spraak uit het vlaamse boerenparlement . " je bent beter af met het kalf dan met de schone "

 

Zoals eerder gezegd @Geert...omdat ik het mooi vind voor mezelf..en ik dat iets meer wil geven aan mijn messchede dan enkel blank leder.

De volgende die ik maak (is reeds uit het leder gesneden) ga ik een vorm van een boom in kerven..

Dus je ziet...mijn interesse gebied is vrij ruim en ik probeer van alles...

 

Dank je @Jorisb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Complete reportage volgt als ik klaar ben.

Heb nogal weinig tijd gehad de laatste tijd. Griep heeft hier flink huisgehouden thuis en werk heeft door omstandigheden veel tijd opgeslokt.

 

:)

Die reportages van jou zijn top.

Hee, sterkte thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...