Ga naar inhoud
GENEGEERD

25l


Gast Moleman

Aanbevolen berichten

ik zag op een si te van miliary collectibles een usmc rugzak van 25l staan. Is 25l voldoende voor een BOB en zijn usmc rugzakken comfortabel? MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb zelf een backpack van 45L, en daar kan ik voor een 72uren trip net al mijn spullen in kwijt. Maar dat ben ik, met mijn gear obsessie.. Dus het komt denk ik allemaal neer op wat jij denkt nodig te hebben bij een bug out! (Maak eens een lijstje met wat je denkt nodig te hebben en leg de spullen eens naast elkaar)

Het optimaliseren van je BoB is een proces, ik merk dat hoe meer je ermee bezig bent hoe beter je je tas weet in te delen.

In die zin is 25L wel voldoende als je smart packt. Ik heb zelf nooit een usmc gehad maar hij is vast niet voor niets populair bij veel mensen!

- 25 liter is altijd beter dan geen liter

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zag op een si te van miliary collectibles een usmc rugzak van 25l staan. Is 25l voldoende voor een BOB en zijn usmc rugzakken comfortabel? MVG

 

Daar is een stelregel voor. Hoe kleiner je tas hoe groter je budget. Als je dus een groot budget hebt kun je met een 25 liter tas wel toe. Ik heb niet zo'n groot budget dus moet het doen met 37 liter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat het ook uitmaakt of je er van uit gaat dat je al juist gekleed bent voor het weer. Mijn BOB is groter, omdat er een hele set kleding en schoenen in zit, de rest past ook makkelijk in een camelbak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb klein budget.

 

 

mvg

Bij de decathlon zijn geregeld wel aanbiedingen voor redelijk goede tassen. Ook kan je op marktplaats kijken voor een goede tweedehands. Soms vind je op marktplaats wel een advertentie van iemand wiens nieuwe rugtas niet bevalt en dat ze hem voor een schappelijk prijsje verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij bedoel je daarmee de Lowe Alpine Strike die 40 liter+20 liter is ,dit is denk ik ook een hele goede rugzak.

De Sting is 60 liter + 20 liter wat trouwens ook een erg goede rugzak is.

En ze zijn 2e hands gunstig geprijsd.

Als iemand zo een zoekt is diegene bij @frans81 bij het goede adres ,zoals jullie waarschijnlijk al weten.

25 liter is inderdaad wel aan de kleine kant.

Als je je kan redden met minimale uitrusting is het denk een prima keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij maakt het formaat/inhoud van de tas niet zoveel uit. Het gaat erom met hoeveel spullen/kennis je het minimaal 72u uithoudt in de buitenlucht, ongeacht het jaargetijde.... En dat moet dan in je tas passen. De één redt het met een 10ltr tas, de ander kan het net redden met een 90ltr tas....

 

Dus maak een plan, vergaar hierop je materiaal, test het uit, pas je materiaal aan en ram het in een tas die erbij past.

 

Succes!

 

ik zag op een si te van miliary collectibles een usmc rugzak van 25l staan. Is 25l voldoende voor een BOB en zijn usmc rugzakken comfortabel? MVG
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zag op een si te van miliary collectibles een usmc rugzak van 25l staan. Is 25l voldoende voor een BOB en zijn usmc rugzakken comfortabel? MVG

een 35L ( denk ik) is voor mij krap gelukkig heb ik mn MOLLE systeem waardoor het nu lukt

ik zou dus voor een grotere rugzak gaan al dan niet met MOLLE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...