Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: 25l

Moleman
    Guest

25l

ik zag op een si te van miliary collectibles een usmc rugzak van 25l staan. Is 25l voldoende voor een BOB en zijn usmc rugzakken comfortabel? MVG

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Ik heb zelf een backpack van 45L, en daar kan ik voor een 72uren trip net al mijn spullen in kwijt. Maar dat ben ik, met mijn gear obsessie.. Dus het komt denk ik allemaal neer op wat jij denkt nodig te hebben bij een bug out! (Maak eens een lijstje met wat je denkt nodig te hebben en leg de spullen eens naast elkaar)
    Het optimaliseren van je BoB is een proces, ik merk dat hoe meer je ermee bezig bent hoe beter je je tas weet in te delen.
    In die zin is 25L wel voldoende als je smart packt. Ik heb zelf nooit een usmc gehad maar hij is vast niet voor niets populair bij veel mensen!
    - 25 liter is altijd beter dan geen liter
    Laatst gewijzigd door LudoSanders; 03-03-15 om 15:57.
    "Tot de leeuw zijn eigen geschiedschrijver vindt, zal de jager held zijn"

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moleman Bekijk Berichten
    ik zag op een si te van miliary collectibles een usmc rugzak van 25l staan. Is 25l voldoende voor een BOB en zijn usmc rugzakken comfortabel? MVG
    Daar is een stelregel voor. Hoe kleiner je tas hoe groter je budget. Als je dus een groot budget hebt kun je met een 25 liter tas wel toe. Ik heb niet zo'n groot budget dus moet het doen met 37 liter.
    It is I, Gerbewoner! The man with a thousand faces - every one the same.

Jim90
    Guest
    Denk dat het ook uitmaakt of je er van uit gaat dat je al juist gekleed bent voor het weer. Mijn BOB is groter, omdat er een hele set kleding en schoenen in zit, de rest past ook makkelijk in een camelbak.

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Ik ben het wel eens met [MENTION=4424]LudoSanders[/MENTION] het is een proces en dat kan best even duren voor het voor jouw gevoel goed is.
    Je zal inderdaad een lijst moeten maken wat je iig mee wilt nemen en hoe je je gaat voortbewegen.

Peerke
    Guest
    Ik vind 25 liter wat aan de krappe kant...

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Ik heb een bob voor in de warmere peroiode van de lente/herfst hier zit een kleine slaapzak in en niet zoveel kleding. Deze tas van mij is 30l mijn 45l rugzak gebruik ik voor de winter en koudere periodes.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FKAGB Bekijk Berichten
    Daar is een stelregel voor. Hoe kleiner je tas hoe groter je budget. Als je dus een groot budget hebt kun je met een 25 liter tas wel toe. Ik heb niet zo'n groot budget dus moet het doen met 37 liter.
    Daarom heb ik dus die Saracen nodig van 120L
    Uit de top van de toren komt de stem van de klok die nu streng met z'n klepel slaat.
    En ook onze koekoek doet z'n kop om de deur en moppert: "Het is veel te laat!"

Moleman
    Guest
    dank jullie voor de info.
    kan ik weer wat mee.
    beter wat teveel ruimte dan geen.

mvg

Moleman
    Guest
    ik heb klein budget.

mvg

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten