Ga naar inhoud
GENEGEERD

Radical Design Rugzak hoes.


Gast

Aanbevolen berichten

IK was laatst in de Missie winkel om te kijken of ze daar nog een Fietstas hadden.

Ja een mooie dubbele rode van On The Road ( Nieuw ) voor 4 Euries .

Buiten dat om zag ik een hoes liggen, een zwarte. Met een merk naam Radical design.

Ik weer terug gelegd, 1 Euro !! Wat moet ik ermee .

Maar eenmaal op de fiets bleef die naam door mijn hoofd spoken.

Radical Design ........ En ja hoor ! DE Wandelkarren van Radical Design.

Oerdegelijk spul.Meteen terug gefietst en weer die tas/ zak gezocht. Het lag er nog en nog steeds voor 1 Euro :o

Deze is trouwens gemaakt van verstevigd Rip stop . En een zwaar uitgevoerde YKK rits erin :)

 

Vergeet ook niet dat het ook gebruikt kan worden voor andere doeleinden :o

 

Thuis gekomen , meteen even op hun Site gekeken https://www.radicaldesign.nl/hoezen-en-transporttassen/undercover.html

 

En daar ga ik hem dus voor gebruiken. Voor mijn nog steeds grote Saracen zonder zijtassen ( Daypacks ). Dan heb ik een mooie zwarte Hoes :)

Heb hem net even erom gedaan . De saracen zit er zonder Daypacks in en niet helemaal vol.

Ik heb er rechtop een pup tent in gedaan en er nog twee slaapzakken in gepropt. Het topvak van de saracen is ook helemaal leeg.

En er is nog voldoende ruimte over in de Breedte en hoogte. Dit vermeld ik omdat dit een Maat M hoes is.

Dus ze vallen ruim :)

 

Radical-Design-hoes-2-.jpg.d00a0184c0818cf386fb62e6060cd534.jpgRadical-Design-hoes-4-.jpg.352deddbfbb2eeee3da44748bd8f742a.jpgRadical-Design-hoes-1-.jpg.d065a2860ce55d8c01c014f94a177f06.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ziet er goed uit man, en dat voor 1 euro!

 

Ligt er niet nog eentje toevallig in maat L voor weinig? ;)

 

Ps: bedankt voor de link!!

 

In die maat M zit een Lowe Saracen 120 Ltr rugzak. En dan heb ik ruimte over.

Wanneer die saracen vol zit en met Daypacks dan zal ie net passen.

Dus een maat L is wel heel groot .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...