Ga naar inhoud
GENEGEERD

Waarom eigenlijk geen Sting model Rugzak meer.


Gast

Aanbevolen berichten

Twee van de redenen waarom ik de Twee Sting rugzakken eigenlijk ook verkocht heb zijn ..

 

A : Als je een Topvak gewend bent van een Saracen model dan snap je mij.

Veeeel meer ruimte en van tweekanten te benaderen.

DE Sting heeft 1 rits aan de Achterzijde met daarachter een beperkte ruimte.

 

B : De rits onderzijde rugzak waar je de Slaapzak of andere spullen kunt uitnemen.

Je hoeft dus niet de hele rugzak leeg te halen.

Je mist dus die aparte extra ruimte onderin een Sting Rugzak.

 

Ik wou dit even vermelden omdat ik het twee belangrijke opties vind.

Maar vooral het Topvak :o

 

Omdat ik vandaag nog wat spullen aan het uitzoeken was ( Wat nog weg kan ) , kwam ik ook de spullen tegen die in het Topvak van de Saracen gezeten hebben.

Heb voor de Gein geprobeerd dit in het Topvak van de Sting op te bergen.

Nog niet een Derde deel kreeg ik erin:(

En Dan zijn dit gewoon waterdichte Zipbags met allemaal belangrijke kleine dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Dat waren voor mij ook de redenen om niet voor een Sting te gaan, nog afgezien van de eventuele camo.

 

Zo gauw ik er extra geld voor heb dan koop ik een Saracen zonder Woodland Camo. Gewoon een Groene variant (( Lowe Alpine ).

 

Heb ook nog de Twee oude Berghaus Vulcan's liggen. Maar die zijn niet waterdicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je groeit is de Sting denk noch handiger dan de Berghaus ,anders moet ik telkens een nieuwe kopen ,en deze kan ik afstellen.

De Saracen is weer veel te groot ,en woodland is veel goedkoper dan olijf groen.

 

Allemaal waarheden .:o

Saracen is ook veel te groot . Mag je ook eigenlijk niet met de Sting vergelijken :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of ik ga zelf proberen rugzakken te maken ,voor bushcraft en school.

Want die schooltassen zijn een ramp met die lage kwaliteit sluitingen en geen heupbanden.

En ik heb besloten om toch een Lowe Alpine Sting te nemen ,misschien als ik uitgegroeid ben een saracen of vulcan.

Of ik wordt helemaal verslaafd aan deze backpack:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dit meld je toevallig nadat je je Sting rugzakken heb verkocht :mad:

 

Ja lol, dat dacht ik ook

Neemt niet weg dat de set die hij verkocht erg mooi was. Als het geen Woodland was geweest had ik hem gekocht.

Sterker nog, toen ik net een nieuwe tas had gekocht werdt mij een zwarte Sting aangeboden.

 

Een tas met vakjes is bijzonder handig. Maar zo'n groot gat waar je van alles in kan mieteren is ook handig. Mits je je spulletjes in stuffzakken doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LoL ...... Hallowww als je iets tekoop zet ga je toch niet je eigen handel om zeep helpen .... zou ik ook niet doen :p

 

Ligt eraan wat het doel van je verkoop is... Zoveel mogelijk geld verdienen, of iemand anders blij maken met iets dat je zelf niet meer gebruikt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh? ...... als je iets verkoopt verkoop je het voor het geld .... als je iemand blij wil maken geef je het weg ;)

 

Eh? Je kan ook gewoon iets voor een schappelijk bedrag verkopen en daarmee iemand anders blij maken?

Of ben jij nog nooit blij geweest met iets dat je gekocht hebt?

Het gaat om het woordje "doel"... Persoonlijk verkoop ik liever iets voor 50 euro, als ik weet dat de ander er heel blij mee is en van te voren weet wat de voor- en nadelen van het product zijn, dan dat ik probeer iets voor zoveel mogelijk geld te verkopen door alleen op de voordelen te wijzen, en de ander achteraf teleurgesteld is, ookal had ik dan bijv 20 euro meer kunnen verdienen. (sjezus wat een lelijke zin zeg)

 

Ik zeg niet wat er hier goed of beter is, maar als financiële winst niet je doel is kan je heel goed van tevoren zeggen wat de nadelen zijn van het product dat je aanbiedt. Dat kan overigens ook als financiële winst wel je primaire doel is, als je van plan bent vaker wat te verkopen kan het handig zijn als (toekomstige) kopers vertrouwen hebben in jou als verkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad @Loreen

 

Ik heb een zakmesje en een schoudertas verkocht aan 2 forumleden. Waarom ? Beide items waren niet wat me beviel en lagen ongebruikt weg te stoffen in de kast.

Voor beide heb ik een leuk bedrag gekregen, en er zijn 2 personen erg blij mee gemaakt.

Daarom, dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee van de redenen waarom ik de Twee Sting rugzakken eigenlijk ook verkocht heb zijn ..

 

A : Als je een Topvak gewend bent van een Saracen model dan snap je mij.

Veeeel meer ruimte en van tweekanten te benaderen.

DE Sting heeft 1 rits aan de Achterzijde met daarachter een beperkte ruimte.

 

B : De rits onderzijde rugzak waar je de Slaapzak of andere spullen kunt uitnemen.

Je hoeft dus niet de hele rugzak leeg te halen.

Je mist dus die aparte extra ruimte onderin een Sting Rugzak.

 

Ik wou dit even vermelden omdat ik het twee belangrijke opties vind.

Maar vooral het Topvak :o

 

Omdat ik vandaag nog wat spullen aan het uitzoeken was ( Wat nog weg kan ) , kwam ik ook de spullen tegen die in het Topvak van de Saracen gezeten hebben.

Heb voor de Gein geprobeerd dit in het Topvak van de Sting op te bergen.

Nog niet een Derde deel kreeg ik erin:(

En Dan zijn dit gewoon waterdichte Zipbags met allemaal belangrijke kleine dingen.

 

Zelf heb ik Lowe Alpine Sting en ben er tot nu toe tevreden mee!

 

Wat je zegt je kan ze niet vergelijken omdat de Saracen 90 + 20 + 20 = 130L is en de Sting maar 60 + 10 + 10 = 80L Dat scheelt toch weer 50L waar je flink wat spullen in kwijt kan. Ik heb zelf voor de Sting gekozen(als INCH) omdat ik meer op skills dan gear af wil gaan, en dan is 130 gewoon te veel. Je zal je verbazen hoe veel er in de Sting past ;)

 

Conclusie:

Twee top rugzakken voor elk een andere soort koper!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik Lowe Alpine Sting en ben er tot nu toe tevreden mee!

 

Wat je zegt je kan ze niet vergelijken omdat de Saracen 90 + 20 + 20 = 130L is en de Sting maar 60 + 10 + 10 = 80L Dat scheelt toch weer 50L waar je flink wat spullen in kwijt kan. Ik heb zelf voor de Sting gekozen(als INCH) omdat ik meer op skills dan gear af wil gaan, en dan is 130 gewoon te veel. Je zal je verbazen hoe veel er in de Sting past ;)

 

Conclusie:

Twee top rugzakken voor elk een andere soort koper!

 

Ik gebruik de Saracen zonder de Daypacks!

Scheelt weer aan gewicht.

Maar heb wel de optie van het grote Topvak en de extra rits voor benadering van onderste gedeelte rugzak.

Zoals vermeld vind ik het extra grote Topvak het grootste gemis.

Wou eerst het Stingray type kopen. Die heeft ook die extra rits.

Maar hetzelfde Topvak als de Sting.

Buiten die twee dingen om vind ik de Sting perfect als rugzak.

Helaas laat mijn lichaam het niet meer toe om met een volgepakte Saracen te lopen.

Dat kan wel een tijdje maar .... dan kunnen er klachten ontstaan.

Volgens mij moet jeje van tijd tot tijd aanpassen aan wat nog kan en misschien binnenkort niet meer.

De Saracen is een verhaal op zich waarom ik hem nog steeds heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt eraan wat het doel van je verkoop is... Zoveel mogelijk geld verdienen, of iemand anders blij maken met iets dat je zelf niet meer gebruikt...

De juiste Gear is voor iedereen persoonlijk en wat voor de 1 wel werkt, zal voor een ander niet werken.

Dat is ook de reden dat ik altijd hamer op testen, testen, testen en niet zomaar spullen kopen en deze dan ongebruikt in de kast te laten liggen.

Weet wat je hebt en leer er mee om te gaan.

Doordat ik vroeger ooit eens mijn rug overbelast heb (3x in de week kickboksen en steigerbouw) moet ik altijd zoeken naar een geschikte tas die fijn op mijn heup zit of hoger op mijn rug geplaatst kan worden.

Io heb een tijdje met een sting van een ander gelopen en moet zeggen dat ik met deze tas geen problemen heb ervaren.

Dat is ook de reden dat ik persoonlijk deze tas wel als prettig ervaar en heb genomen. Alsmede dat ik dit topic niet als negatief kan beschouwen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

La ze maar zeuren:)

Ik ben gewoon eerlijk.

Heb deze nieuwe Sting gekocht omdat de prijs goed was en ik het een Top rugzak vind.

Maar gezien ik niet goed bij mijn hoofd ben:) En ik al langere tijd van de Camo afwil en toch weer besloten heb een Gloednieuwe Sting te kopen voor een Heeeeel zeeeeer nette prijs.

Ja waar ben ik mee bezig:(

ER is op dit moment ( Naar ik mag vernemen ) iemand anders heel blij mee. Ook deze person heeft een zeer mooi prijsje betaald en ook nog een mooie regeling er bij uit gekregen.

 

En dan nog Blijft het Topvak te klein :o

Jullie doen net of ik die hele Sting rugzakken naar beneden haal. Het is maar net wat je Wil lezen :confused:

Maar Ja je kunt het niet iedereen naar de zin maken:(

En als Laatste , als deze Sting geen Camo had gehad en gewoon een effen kleur dan had ik hem niet weg gedaan.OOk niet voor 150,00.

Zo fijn vond ik hem om mijn rug zitten. :)Wat een Comfort

 

Wel had ik om de twee genoemde Redenen er geen Sting meer bij gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lol, dat dacht ik ook

Neemt niet weg dat de set die hij verkocht erg mooi was. Als het geen Woodland was geweest had ik hem gekocht.

Sterker nog, toen ik net een nieuwe tas had gekocht werdt mij een zwarte Sting aangeboden.

 

Een tas met vakjes is bijzonder handig. Maar zo'n groot gat waar je van alles in kan mieteren is ook handig. Mits je je spulletjes in stuffzakken doet.

 

Soms moet je niet te veel nadenken en proberen ergens doorheen te lezen. Misschien snap je dan de boodschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh? Je kan ook gewoon iets voor een schappelijk bedrag verkopen en daarmee iemand anders blij maken?

Of ben jij nog nooit blij geweest met iets dat je gekocht hebt?

Het gaat om het woordje "doel"... Persoonlijk verkoop ik liever iets voor 50 euro, als ik weet dat de ander er heel blij mee is en van te voren weet wat de voor- en nadelen van het product zijn, dan dat ik probeer iets voor zoveel mogelijk geld te verkopen door alleen op de voordelen te wijzen, en de ander achteraf teleurgesteld is, ookal had ik dan bijv 20 euro meer kunnen verdienen. (sjezus wat een lelijke zin zeg)

 

Ik zeg niet wat er hier goed of beter is, maar als financiële winst niet je doel is kan je heel goed van tevoren zeggen wat de nadelen zijn van het product dat je aanbiedt. Dat kan overigens ook als financiële winst wel je primaire doel is, als je van plan bent vaker wat te verkopen kan het handig zijn als (toekomstige) kopers vertrouwen hebben in jou als verkoper.

 

Loreen jij snapt het weer eens helemaal .:o

Vanuit die gedachte heb ik dit ook geplaatst.:o Mooi stukje Tekst van jou.:o

En nogmaals een Sting is een zeer fijne Comfortabele rugzak .

Op de Poncho / poncho liner en Bivi die ik hier als set verkocht heb heb ik zelfs verlies :(

Zit ik hier mee NEEEEE.

OP dit Forum heb ik nog nooit winst gemaakt op iets dat ik te koop heb aangeboden. Eerder flink verlies.

Was een bewuste keuze :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...