Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: False flag

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Ongehinderd door het kijken van een uitstekende documentatie, kun je gerust dit soort uitspraken doen. ....
    Je begrijpt het niet. Mijn stelling is dat je ook - en misschien wel vooral - na het zien van een paar fragmenten van deze goedkope plak- en knipdocu al dit soort uitspraken kunt doen.
    Two roads diverged in a wood, and I -
    I took the one less traveled by,
    And that has made all the difference.

Robert Frost

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pathfinder Bekijk Berichten
    Je begrijpt het niet. Mijn stelling is dat je ook - en misschien wel vooral - na het zien van een paar fragmenten van deze goedkope plak- en knipdocu al dit soort uitspraken kunt doen.
    Zonder te bekijken een documentaire te bestempelen als een complotverhaal dat is pas makkelijk! Wat wil je daarmee zeggen? Iedereen die deze documentaire heeft gekeken, heeft geen leven? Feiten interesseren jou dus totaal niet, anders had je deze opmerking niet gemaakt... Er komt geen complotgeneuzel voor in deze documentaire, deze is gebaseerd op enkel feiten uit het verleden.

Prima dat je een flink blok beton voor je kop wilt houden, ik hoef je niet vertellen dat geschiedenis belangrijk is..
    Als ik 4 willekeurige woorden uit je bericht neem, heb ik dan je volledige post gelezen? Zou het dan netjes/eerlijk van mij zijn om jouw post te bekritiseren?
    Laatst gewijzigd door Flow; 24-03-15 om 08:29.
    George Carlin Critical Thinking https://www.youtube.com/watch?v=acLW1vFO-2Q

J.F.K. Secret Societies Speech https://www.youtube.com/watch?v=zdMbmdFOvTs

The rabbithole for beginners https://www.youtube.com/watch?v=G_Lu_Fl6_IA

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jan 2015
    [MENTION=573]Pathfinder[/MENTION] het is onnozel om andere perspectieven dan die jij gewend bent weg te zetten als complotgeneuzel zonder je er ook maar 1 moment in verdiept te hebben. Ik ben het wel met f150 eens dat het ongeloofwaardig is om 'alle' terroristische aanslagen in de VS weg te zetten als Fals-Flags. Generaliseren heeft nog nooit tot iets goeds gelijkt. Ik ga de documentaire wel kijken, want het geeft weer een mooie andere kijk op hoe alles in elkaar zou (kunnen) steken.

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Je doet nogal wat veronderstellingen. Goedkoop bijvoorbeeld.

Ik vraag mij af hoe jij informatie verzamelt. Over bijvoorbeeld een water filter of een mes. Over welke auto beter geschikt is voor jouw doeleinden. Over bepaalde zaken in de geschiedenis. Over economie en politiek.

Het is mij al eerder opgevallen, je weet gewoon alles al. Prima, maar bestempel mensen dan niet.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Ik begrijp ergens wel waar je moeite mee hebt. Ook op you-tube circuleert een hoop bagger. Ik heb JFK to 9/11 wel gekeken en het is zeker geen goedkoop knip- en plakwerk. Deze documentaire is gebaseerd op nieuwe onthullingen, vrijgekomen getuigenverklaringen e.d.
    Francis Conolly, de maker, kan nu ook de namen noemen van de 'hitmen', en van de opdrachtgevers van de aanslag. Indien hij dit alles maar een beetje bij elkaar verzonnen zou hebben, dan was hij allang aangeklaagd voor laster. Het zijn niet de minste die hij noemt als betrokkenen.

Gister, bij Brandpunt Reporter, kwam advocaat Inez Weski aan het woord. Op last van Desi Bouterse, wil zij het proces tegen Bouterse opnieuw openen en daarbij o.a. Ruud Lubbers, Winnie Sorgdrager en Ernst Hirsch-Ballin onder ede horen.
    Wat nu weer, denk je dan. Wat heeft die crimineel, die bij verstek tot 11 jaar gevangenis straf is veroordeeld, nu weer te mekkeren?

Die veroordeling gaat over het feit dat Bouterse betrokken zou zijn bij drugshandel. Wij, brave Nederlanders, geloven direct dat hij daartoe is staat zou zijn en dus wordt hij terecht aangeklaagd en dus veroordeeld. Bouterse heeft altijd ontkent en nu blijkt dat de kroongetuige, waar het hele proces en de veroordeling aan opgehangen zijn, verklaard dat zijn verklaring vals is. Nu blijkt dat die veroordeling van Bouterse mogelijk toch een politiek proces was, omdat de Nederlandse overheid van Bouterse af wilde.
    De getuige is Patrick van Loon, een Belgisch beroepscrimineel, wordt nog altijd de hand boven het hoofd gehouden door de Nederlandse justitie, terwijl hij uit een Nederlandse gevangenis "ontsnapt" schijnt te zijn.

Afijn, om een lang verhaal kort te maken: wat in eerste instantie een duidelijk verhaal lijkt te zijn, blijkt bij nader inzien helemaal niet zo duidelijk. Zou hier een you tube filmpje over bestaan, zou jij ook op voorhand al zeggen: "Aah, allemaal complotbullshit. Ik heb er drie minuten van gezien en die Inez Weski is zo'n lelijk wijf, dat kan gewoon niet kloppen." Nou ja, misschien zou je het niet op haar uiterlijk steken, maar je begrijpt wat ik bedoel.

Het klinkt ongeloofwaardig, dat de Nederlandse overheid zich zou verlagen tot zulk doortrapt spel. Maar hebben we dat niet al eerder meegemaakt met Willem Oltmans? Ook die is na jaren, tientallen jaren van procederen in het gelijk gesteld. De nieuwe feiten van Weski, waaronder rechtbank verslagen van de Belgische justitie, liegen er niet om. Zij laten niets van de Nederlandse veroordeling heel.

Nieuwe feiten, nieuwe inzichten.
    Dat het verhaal van de moord op JFK niet klopt (met 1 schutter in een gebouw achter de limousine), daar is toch geen twijfel meer over? De originele beelden zeggen genoeg. Maar de waarheid over wat er wel gebeurde en wie daar achter zat, daar wordt al jaren over gestecheld. En deze documentaire geeft voor het eerst een plausibele verklaring en een inkijkje in de schimmige wereld achter de officiŽle faÁade van nette politici en vaderlandslievende geheime diensten.

Charlie
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

Vergelijkbare onderwerpen

1. De Nieuwe False Flag wordt gehesen....
    Door Keyser Suze in forum Macro algemeen
    Reacties: 52
    Laatste Bericht: 07-12-15, 21:14
  2. [False Flag] Joden moeten zich laten registreren in Oost-Oekraine
    Door Communicator in forum Internationaal
    Reacties: 13
    Laatste Bericht: 24-06-15, 09:13
  3. Wat als Charlie Hebdo een false flag was
    Door Charlie in forum Internationaal
    Reacties: 129
    Laatste Bericht: 21-03-15, 21:18
  4. Erdogan's False Flag......SyriŽ !