Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuw mes op m'n verlanglijstje : Varusteleka Skrama eräveitsi


Järv

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Met deze kun je hetzelfde doen voor nog geen tientje:

 

]

 

Lol, dat kun je toch nauwelijks een vergelijking noemen...

 

OT ik vind het een mooi mes, handig ook de scandi grind bij zo'n mes. Zou voor mij ook wel wat korter mogen maar dan kun je er natuurlijk minder goed mee hakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik nou het mooie en de charme aan het filmpje ... ze laten zien wat er mee kan door te doen wat er mee kan :D

Maar ik hou dan ook van grote messen, ben ook nog steeds heel blij met m'n Becker BK7 en m'n parang.

@Enigma13 : ik vraag me af of je met zo'n hamerbijlbreekijzerdinges uberhaubt wat kan doen behalve een deur inslaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Enigma13 : ik vraag me af of je met zo'n hamerbijlbreekijzerdinges uberhaubt wat kan doen behalve een deur inslaan ;)

Ja hoor. Het is een heel handig stuk gereedschap. Lekker klein en toch zwaar genoeg om er iets mee te kunnen doen. Je stopt het zo in de rugzak. Het enige nadeel dat ik heb kunnen ontdekken is dat het rubberen handvat een beetje blijft stinken. En je hand dus ook als het het gebruikt. Maar ja, voor € 5,65 vind ik het nog steeds een enorm goed en bruikbaar stuk gereedschap. Niet om de blitz mee te maken maar meer voor het ruigere bushcraftwerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Met dit ''bijltje '' heb je enkel de garantie dat het zeker op jouw gezicht terecht komt wanneer je er eens serieus met doorhakt.

Dit is brol...kan ook niet anders voor deze prijs natuurlijk. Zeker niet prep-waardig !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dit ''bijltje '' heb je enkel de garantie dat het zeker op jouw gezicht terecht komt wanneer je er eens serieus met doorhakt.

Dit is brol...kan ook niet anders voor deze prijs natuurlijk. Zeker niet prep-waardig !!

 

Voor mij is het beslist prepwaardig. Een solide stuk staal. Degelijk, eenvoudig, multifunctioneel. Ruw maar doeltreffend. Een beetje zoals de wapens van de Orks in Lord of the Rings zeg maar. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...