Pagina 2 van de 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 82
    SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    En er zou min. een belg aan boord zijn geweest .
    Shelter Camping Vlaanderen
    De afwezigen hadden ongelijk .

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ooooo Bekijk Berichten
    Het is het laatste jaar wel raak met de vliegtuigcrashes zeg..
    Het laatste nieuws:
    'Een van de zwarte dozen, de apparaten die alle gegevens van het laatste deel van de vlucht registreren en opslaan, van het vliegtuig is gevonden. Daarover kwamen al berichten binnen, maar nu is de vondst ook daadwerkelijk bevestigd door Bernard Cazeneuve, de Franse minister van Binnenlandse Zaken. '
    Heel erg voor alle betrokkenen, maar ik ben ook wel benieuwd naar hoe snel er meer duidelijk is. En dan met name in contrast/vergelijking tot mh17. Zeker op deze hoogte een koude zal dit moeilijker maken mijn inziens dan in de OekraÔne.

Peerke
    Guest
    Zojuist de eerste beelden gezien van de crash site. Het lijkt wel of het vliegtuig door een shredder is gehaald. Wat een slagveld. Ik zie geen herkenbare dingen zoals een vleugel o.i.d.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    1 van de mogelijkheden dat direct bij me op komt, wat ik hoop dat het ook is, is dat de cabinedruk plots wegviel en iedereen meteen bewusteloos geraakt is...
    kan me anders niet voorstellen dat je 10min lang ziet en voelt hoe je ongepland steeds lager gaat

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    2014 was een relatief "veilig" jaar en we weten wat gemiddelden gemiddeld doen.

Bekend is wel dat het vliegtuig in Duitsland nog lang aan de grond heft gestaan met technische problemen aan de neus (klep). Ook zijn er meerdere problemen met dit type vliegtuig geweest, dus personeel weigert vooralsnog te vliegen met de A320.

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Dat valt volgens mij wel mee hoor.
    Mijn vlucht straks is niet gecanceled.
    Volgens het nieuws zijn er meer dan 6000 actief en iedere paar seconden start er wel een ergens op de wereld

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Feb 2012
    MH370 was ook in maart vorig jaar gecrasht zonder dat men weet waar het aan lag. Als ik kijk naar sommige kenmerken kijkt hoe beide vliegtuigen zijn neergestort, is het best angstvallig identiek.Beide vliegtuigen zaten niet in nood en vielen plotseling van de radar. Beide hadden een plostelinge uitval van stroom. Ik denk dat dit vaker zal voorkomen. Beide vliegtuigen waren in opper conditie.

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Feb 2012

Peerke
    Guest
    Het gaat wel lekker met vliegtuigen de laatste tijd, en als ik zie wat er aan incidenten is geweest het afgelopen jaar dan ben ik blij dat ik niet in een vliegtuig hoef.

Moderator
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Nog niet zo lang geleden was ook een Airbus A320 in de problemen. Iets met rook van een kapotte motor, waardoor alle inzittenden het zuurstofmasker op moesten zetten!
    Gelukkig liep dat goed af omdat piloten het probleem aan konden.

The air going into the passenger cabin comes from the engines. It is easy to stop the smoke from coming in from the bad engine, and to supply fresh air from the good engine. But, when there is a lot going on in a cockpit, pilot performance sometimes does not rise to the occasion; instead, it can descend to the level of repeated training.
    http://petergreenberg.com/2014/09/26...perspective-2/
    Dus piloten met minder opleiding of training (goedkoper!) zouden sommige veiligheidshandelingen niet of onjuist uitvoeren... Was Germanwings niet net iets 'goedkoper' dan Lufthansa

Het zou mij niet verbazen dat iets dergelijks is gebeurd en de 8 minuten daling te kort was om het probleem op te lossen
    ... maar wie ben ik, het is slechts een gedachte wat er in me opkomt ...

Vergelijkbare onderwerpen

1. EDC/GHB in het vliegtuig
    Door Prepping76 in forum Survival uitrusting algemeen
    Reacties: 27
    Laatste Bericht: 02-05-15, 21:56
  2. Nederlandse Apache neergestort in Mali
    Door Iamlordx in forum Internationaal
    Reacties: 15
    Laatste Bericht: 18-03-15, 06:32
  3. Duits goud blijft bij de FED...
    Door jobs in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 26-07-14, 17:37
  4. [Docu] Gottfried - der Selbstversorger (Duits)
    Door zilver in forum Survival Algemeen
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 30-01-13, 18:31
  5. Duits goud NYC nog niet gezien
    Door zilver in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 25-10-12, 08:49

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten