Ga naar inhoud
GENEGEERD

Geneeskunde in een survival situatie


Tom

Aanbevolen berichten

Op de site van Dr. Bones & Nurse Amy staat veel video's over medische behandelingen en ander interessante onderwerpen.

 

http://www.doomandbloom.net/

 

Met video's hier te zien http://www.doomandbloom.net/videos

 

 

Niet zomaar een site maar op de site van http://stevequayle.com staat deze site als prep tip of the week.

 

En uiteraard geldt ook hier;

De meningen verwoord op deze site zijn bedoeld voor entertainment doeleinden en zijn hypothetische strategieën voor een post-apocalyptische situatie. Ze zijn niet bedoeld om standaard zorg en advies te vervangen wanneer de moderne medische technologie en middelen beschikbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Gelukkig krijgt iedere, prepper, vrouw, technische personen, en waarschijnlijk elke overlever en bounty op zijn hoofd dus dan vallen die doktoren minder op :(

 

En als je dan met je voorraden, vrouw zijn, kennis, enz te koop loopt dan is Darwin altijd wel in de buurt om dat op te lossen....

Vergeet ook niet dat elke bedreiging ook een kans zal zijn, om toch positief te eindigen:p

 

Grt kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Dokteren krijgen een bounty op hun hoofd WTSHTF dus misschien handig om straks niet te hard te gaan roepen dat je veel medische kennis hebt.

 

 

RedPill

 

maar degene wat aandoen die je kan helpen gebeurt ook minder snel, tis misschien niet grappig bij anderen "moeten" zitten maar je leeft wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Als ik zie hoe ons ambulance personeel nu al behandeld wordt en er tegenwoordig in oorlogsgebieden ook gewoon op ambulances geschoten word ..... vrees ik met grote vrezen voor wtshtf.

Voor die gasten raad ik aan zorg voor jezelf en familie ...en de rest jammer dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zie hoe ons ambulance personeel nu al behandeld wordt en er tegenwoordig in oorlogsgebieden ook gewoon op ambulances geschoten word ..... vrees ik met grote vrezen voor wtshtf.

Voor die gasten raad ik aan zorg voor jezelf en familie ...en de rest jammer dan

 

Inderdaad, anders kan je heel NL gaan verbinden.....

 

Zelf heb ik een EHBO diploma gehaald.

 

Op straat heeft het toch zijn voordelen, laatst was er een oude(93) man uit mn straat op zijn hoofd gevallen. (Nee niet figuurlijk)

 

Gelukkig liep ik met mijn EDC, waar ook een EHBO setje in zit.

 

Omstanders wilden meneer al optillen, natuurlijk niet handig i.v.m. Mogelijk nek letsel.

 

Achteraf had meneer alleen maar een hevig bloedende wenkbrauw. Maar het had net zo goed iets anders kunnen zijn.

 

Mijn tip:

EHBO cursussen zijn ongelofelijk duur.

Probeer het via je werk/hobby te regelen zodra ze EHBO'ers tekort komen.

 

Zelf heb ik zo voor nop de officiële cursus via mijn scouting groep kunnen doen, omdat ze het nodig hadden.

 

Good luck!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik een EHBO diploma gehaald.

Gelukkig liep ik met mijn EDC, waar ook een EHBO setje in zit.

 

Zelf heb ik zo voor nop de officiële cursus via mijn scouting groep kunnen doen, omdat ze het nodig hadden.

 

 

@lamlordx Jij bent slim en goed bezig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...