Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 51
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door branco Bekijk Berichten
    heb het op verschillende fora enz zien staan, @nu-even-niet - probeer even met google...
    OF je googelt zelf even, zodat je meteen juiste bronvermelding toe kan voegen als je een topic start

Beetje omgekeerde wereld als jij een onderwerp aankaart in een topic, maar andere leden zelf maar moeten uitzoeken waar jij die info vandaan haalt...
    no matter how cold the winter there's a springtime ahead

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Oh nee! Het stond op fora! Dan moet 't wel waar zijn! Het internet verzint zoiets nooit niet!

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Is dat niet een forum regel dat men zo iets niet uit zijn duim mag en kan zuigen. Zonder enig bewijs . Of het met in de koffie corner staan . Of bij preppershumor .
    Shelter Camping Vlaanderen
    De afwezigen hadden ongelijk .

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Het verhaal klinkt boeiend! serieus!

Erg... erg jammer dat je het zelf niet staaft met de bijbehorende hyperlinks. Je moet echt enorm oppassen wat je zegt op dit forum. Zomaar beginnen te roepen dat er iets aanstaande is, omdat je dat ergens gelezen of gehoord hebt, is erg fout. Hierdoor daal je in mijn optiek behoorlijk in geloofwaardigheid.

Er zit zoveel kennis op dit forum, die je graag helpen om de door jouw aangeleverde bronnen met een kritisch oog te bekijken, en je eventueel te wijzen op hun betrouwbaarheid. Maak daar gebruik van!

Ik heb ook geleerd van mijn fouten hier, dus neem mijn bericht en die van de mede-forummers hier alsjeblieft ten harte. We bedoelen het allemaal goed, en proberen elkaar op deze manier wijzer en sterker te maken.

Help ons aan de bronnen die jij hebt gelezen, dan kunnen we samen kijken wat hierin voor ons echt van belang is.

Groetjes,
    C
    -=<>=-
    Wat een ramp lijkt, blijkt vaak een kans.
    (Lao-Tse - Chinees filosoof +/- 600 v.C.)
    -=<>=-
    September 2014 Nieuwste PodCast:

branco
    Guest
    ik had daar niet bij stil gestaan, ging er vanuit - omdat het op zoveel plaatsen stond - dat iedereen hetw el gezien had. Volgende keer zal ik linkjes zoeken en erbij plaatsen. Ik hou niet van gezwam, van fantastische insinuaties of van rommel op het net smijten. Dat zal je van mij niet zien komen. Maar idd, zoiets voorkom je met een linkje. Ik heb niet het gevoel dat ik hier mijn geloofwaardigheid of reputatie hoef te verdedigen, maar ga er maar van uit dat ik met de beste intentie geschreven heb. Ik ha dhet origineel in de post van 3e wereldoorlog willen plaatsen, maar gezien de lengte etc heb ik het toch in een apart topic gezet omdat het mss een discussie op zichzelf zou worden en ikd e topic niet wilde 'vervuilen' met een gewichtig thema. Dank voor de tips allen.

Even snel gegoogled:

http://www.independent.co.uk/news/wo...-10109615.html

http://www.whatdoesitmean.com/index1849.htm

http://www.disclose.tv/forum/top-us-...a-t104501.html

zomaar 3 uit een hele rits...

branco
    Guest
    Oh en dan nog deze:
    http://beforeitsnews.com/alternative...a-3124790.html

en tenslotte nog deze twee:

http://kingworldnews.com/paul-craig-...-grave-danger/
    http://russia-insider.com/en/2015/03/20/4761

hoop dat dat alle duidelijkheid geeft over 'bronnen' en 'links'
    nogmaals dank voor de tips...

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2014
    [MENTION=4797]branco[/MENTION]:
    Volgens mij heb je een hoofdstuk of twee overgeslagen in je geschiedenisboek.
    1) er was niet zo lang geleden een Duits jubileum dat ging over de samenvoeging van oost en west Duitsland.
    2) daarvoor waren de amerikanen al verdwenen van de meeste US basis in Duitsland.

Volgens mij zijn de kaarten dus al geschud en gedeeld en het spel uit.
    Groet,

Wim
    www.petromax.nl

branco
    Guest
    [MENTION=3946]Petroman[/MENTION] ten 2e - er zijn nog een hele rits Amerikanen op bases in Duitsland. Vanaf Ramstein en Leipzig-Halle wordt veel van de oorlogen in het Midden Oosten, en de droneaanvallen gecoordineerd, geleid en uitgevoerd. Is dus zeker niet het geval.
    en ten 1e, ja uiteraard is er een hereniging in gang gezet en bestaat de DDR niet meer, is het nu 1 Duitsland. Neemt niet weg dat het statuut met de Soviet Unuie op 15 april eindigt en dat er geen vredesverdragen bestaan van de geallieerde strijdkrachten /(USSR, USA, UK, FR) met voormalig nazi Duitsland, enz
    het is complexer dan je in de Telegraaf leest helaas, maar dit soort dingen zijn eigenlijk bij niemand bekend

of het spel geschut en alle kaarten dus verdeeld zijn dat weet ik niet, ik zou er in ieder geval niet op durven gokken
    ik heb ook expliciet er bij geschreven dat ik er vanuit ga dat de feitelijke realiteit na 70 jaar zou suggereren dat deze zaken nu geen problemen meer zouden kunnen geven, echter een hele grote groep DUitsers ziet dat volkomen anders :-/

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Beste [MENTION=4797]branco[/MENTION], je hoeft zeker niets te verdedigen. Maar je snapt prima wat er bedoelt wordt bedankt voor de links, ik ga ook eens snuffelen!
    -=<>=-
    Wat een ramp lijkt, blijkt vaak een kans.
    (Lao-Tse - Chinees filosoof +/- 600 v.C.)
    -=<>=-
    September 2014 Nieuwste PodCast:

branco
    Guest
    geen enkel probleem hoor [MENTION=672]Communicator[/MENTION] - het is belangrijk zorgvuldig te zijn
    heb de linkjes snel terug gevonden en dus gepost
    ik bekijk zulke berichten altijd zeer kritisch, maar als het van een hele rits kanten komt dan ga ik het eerder serieus nemen
    tenminste is het voor mij goed om zulke zaken mee te wegen in het geheel
    er wordt van alle kanten een heftige propagandaoorlog gevoerd, en dus is zorgvuldig, kritisch en grondig zijn erg belangrijk
    dus wat mij betreft niks aan de hand :-)

Vergelijkbare onderwerpen

1. Eindelijk serieus begonnen
    Door erwin in forum Huisvesting
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 07-03-15, 21:57
  2. Net begonnen
    Door Starting_Marten in forum Survival Algemeen
    Reacties: 30
    Laatste Bericht: 07-02-14, 18:57
  3. Begonnen met preppen
    Door survive disaster in forum Voorstelronde
    Reacties: 13