Ga naar inhoud
GENEGEERD

Eigen leren telefoon hoesje gemaakt


dutch survival

Aanbevolen berichten

Ik heb van wat leer wat ik nog had liggen een hoesje gemaakt voor mijn iphone 4, het is het eerste wat ik gemaakt heb van leer ( en hij is dan ook verre van mooi of bijzonder) maar ik ben er in geïnteresseerd en ben van plan plan om nog wat meer dingen te gaan maken,

Maar ik wou het toch even laten zien:

image.jpg.870ca2a68b365feb6c5027dd49390cce.jpg

image.jpg.09c5d10746491106dcdf3d5de89b93da.jpg

image.jpg.11d710369386ea10e3da3f7a81b7508d.jpg

Ik ga zoals ik al zei waarschijnlijk wel verder met het bewerken van leer, en als op deze post goed gereageerd word zien jullie die vanzelf verschijnen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Kijk alle begin is moeilijk . Iets dat je niet of nauwelijks kan moet dubbel of 3 dubbel aandacht aan besteden . Dit tasje gaat geen schoonheids wetstrijden winnen maar het komt van jou eigen hand.

Ik vermoed dat er wel YouTube filmpjes over bestaan hoe je het moet doen .

Dus veel zoek kijk en leer plezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastisch gedaan. Ik houd ervan als iemand gewoon begint en probeert.

 

Met een festonsteek krijg je misschien een wat nettere afwerking. Sowieso handig als je die steek kent, als je onderweg kleding moet repareren ofzo.

Google even op festonsteek, oefen die even met wat stof ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, ernstig leuk dit, ik had opeens een gevoel van herkenning... Leuk man, en vooral zo doorgaan..

(vroeger, heel lang geleden, toen de tijd nog jong was en ik ook, heb ik ook wel eens zulks gemaakt... alleen niet voor een mobieltje.. haha die waren er toen nog niet... Het was geloof ik een portefeuille waar het rijbewijs dat toen nog van papier gemaakt was en heel groot en lomp was, in moest passen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk gedaan. Probeer zoals aangegeven de steek wat te verfraaien zodat het niet los komt en jouw telefoon tegen de grond kwakt en het komt goed.

Probeer wat filmpjes te zien over hoe en wat en zo leer je bij.

Je bent goed begonnen ...doe zo verder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...