Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 62

Onderwerp: Poeptransplantatie

Peerke
    Guest
    [MENTION=1847]carismo[/MENTION]

Dus bij jullie heet Nelson Mandela op de trein zetten, ff kleien, een bruine trui breien, een neger verzuipen dus gewoon SCHIJTEN

Maar waarom heet bij jullie neuken dan poepen ?

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerke Bekijk Berichten
    [MENTION=1847]carismo[/MENTION]

Dus bij jullie heet Nelson Mandela op de trein zetten, ff kleien, een bruine trui breien, een neger verzuipen dus gewoon SCHIJTEN

Weet ik veel? er is wel een verschil als ze je vragen moet je poepen of wil je poepen... maar een kakske leggen is idd een kunstwerkje in de pot maken...
    If it looks stupid and it works, it ain't stupid.

Don't blame it on the tool while the user is a fool.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carismo Bekijk Berichten
    Weet ik veel? er is wel een verschil als ze je vragen moet je poepen of wil je poepen... maar een kakske leggen is idd een kunstwerkje in de pot maken...
    Nu kan je er nog ťťn aan toevoegen: je bijdrage afstaan voor de wetenschap.
    Groet,

Wim
    www.petromax.nl

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Ff bukken allemaal, tijd voor je dagelijks vitamines....

En toch vind ik het wel interessant of het echt zo werkt.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerke Bekijk Berichten
    @carismo

Het Vlaamse 'poepen' stamt af van 'poppen', inderdaad, met poppen spelen letterlijk. Nogal denigrerend naar de dames toe, maar allee.
    Het Nederlandse 'poepen' stamt af van het Nederduitse 'pupen', een wind laten.

Ik heb deze post bewust een dagje uitgesteld, het is zeker geen grapje. Overigens is het eten van poep gevaarlijk en weinig zinnig, omdat het maagzuur de bacteriŽn doodt.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    Het Vlaamse 'poepen' stamt af van 'poppen', inderdaad, met poppen spelen letterlijk. Nogal denigrerend naar de dames toe, maar allee.
    Het Nederlandse 'poepen' stamt af van het Nederduitse 'pupen', een wind laten.

Ik heb deze post bewust een dagje uitgesteld, het is zeker geen grapje. Overigens is het eten van poep gevaarlijk en weinig zinnig, omdat het maagzuur de bacteriŽn doodt.
    Ray, jij met je poeptopic hebt ook overal schijt aan.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    Ray, jij met je poeptopic hebt ook overal schijt aan.
    Een goede vriend van mij met darmproblemen is aan het kijken of hij het geregeld kan krijgen. Het staat allemaal nog in de kinderschoenen dus het valt niet mee. Zijn huisarts is echter een toffe en houdt een oogje open voor eventuele medische testprogramma's.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Het is niet nodig dat iedereen z'n eigen offtopic associaties (shit dus ) gaat posten in dit topic, hoewel ik begrijp dat alleen al het woordje 'poep' sinds 'De Film van Ome Willem' nog niet in kracht heeft ingeboet.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    Het is niet nodig dat iedereen z'n eigen offtopic associaties (shit dus ) gaat posten in dit topic, hoewel ik begrijp dat alleen al het woordje 'poep' sinds 'De Film van Ome Willem' nog niet in kracht heeft ingeboet.
    Oh maar dat is niet alleen met poep hoor!
    Ik moest best wel een beetje grinniken toen [MENTION=4828]Repelsteeltje[/MENTION] "tietjes" schreef. Oke, er stond "vakan" voor, maar dat maakt niet uit, tietjes hihi!

Maar goed, ontopic dan: ja top als het werkt, ik had er al vaker over gehoord. Volgens mij is kefir trouwens ook goed voor de darmen.
    Als toepassing tijdens SHTF vraag ik me af of dat wel een goed idee zou zijn, omdat ik denk dat je niet gauw over de juiste middelen beschikt om te onderzoeken over de donor-ontlasting wel helemaal gezond is voor de gene die de transplantatie krijgt toch?
    no matter how cold the winter there's a springtime ahead

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Ik heb eens een tv uitzending gezien waarin een wetenschapper zichzelf besmette met haakwormen. Deze man had een pollen allergie. op het moment dat hij levende haakwormen in zijn lijf had, reageerde hij niet meer allergisch . Helaas gingen de wormen steeds dood. Ik geloof dat het een Britse man was.

Edit: de onderzoeker is J.A. Turton.
    Laatst gewijzigd door Tanfana; 02-04-15 om 21:06. Reden: Edit toegevoegd

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten