Ga naar inhoud
GENEGEERD

Water drinken: op de juiste tijdstippen, goed voor de gezondheid


FincaInSpanje

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@FincaInSpanje

 

snachts gaat er een halve liter tot een liter water doorheen. smorgens een mok koffie. Na het eten een blikje. Tijdens lunch een grote mok thee.

Tijdens fietsen een halve liter Aquarius, of Turkse appelthee en een halve liter water. Biertje voor het eten. Na het eten een blikje cola, en een mok thee. En een paar biertjes erna. En weer bronwater erna.

 

Nadeel van al dat vocht is, dat als je net lekker op bed ligt, je door te ontspannen ook je blaas ontspant, ofwel, ik blijf heen en weer naar de pot lopen om te p== :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FincaInSpanje

 

snachts gaat er een halve liter tot een liter water doorheen. smorgens een mok koffie. Na het eten een blikje. Tijdens lunch een grote mok thee.

Tijdens fietsen een halve liter Aquarius, of Turkse appelthee en een halve liter water. Biertje voor het eten. Na het eten een blikje cola, en een mok thee. En een paar biertjes erna. En weer bronwater erna.

 

Nadeel van al dat vocht is, dat als je net lekker op bed ligt, je door te ontspannen ook je blaas ontspant, ofwel, ik blijf heen en weer naar de pot lopen om te p== :)

 

Ik drink ook heel veel, net als mijn oudste zoon overigens. Ik moet halverwege de nacht ook altijd minimaal een keer naar de wc.;)

 

Leuke anekdote. Ik heb nog geen wc op de bovenverdieping in Spanje en besloot een keer een plastic fles mee te nemen voor al ik moest plassen. Dan hoefde ik niet weer naar beneden was het idee. Dus ik de hals eraf gesneden en ik 's nachts plassen in de fles. Voel ik na een tijdje warm hand nat en warm worden, dus liep deze alweer over. Ik had geen idee dat ik zoveel vocht in 1x kwijt kon.:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik drink ook heel veel, net als mijn oudste zoon overigens. Ik moet halverwege de nacht ook altijd minimaal een keer naar de wc.;)

 

Leuke anekdote. Ik heb nog geen wc op de bovenverdieping in Spanje en besloot een keer een plastic fles mee te nemen voor al ik moest plassen. Dan hoefde ik niet weer naar beneden was het idee. Dus ik de hals eraf gesneden en ik 's nachts plassen in de fles. Voel ik na een tijdje warm hand nat en warm worden, dus liep deze alweer over. Ik had geen idee dat ik zoveel vocht in 1x kwijt kon.:o

 

Aquarius flessen van een halve liter zijn genoeg voor 1 beurt. En lekker wijdsmonds zodat je hem er goed in kan hangen :)

Scheelt je lopen naar het toilet als je eenmaal comfortabel ligt. En je kan het flesje ook nog eens als kruikje gebruiken voor je voeten.

Ranzig ? Dat mag je zelf beoordelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aquarius flessen van een halve liter zijn genoeg voor 1 beurt. En lekker wijdsmonds zodat je hem er goed in kan hangen :)

Scheelt je lopen naar het toilet als je eenmaal comfortabel ligt. En je kan het flesje ook nog eens als kruikje gebruiken voor je voeten.

Ranzig ? Dat mag je zelf beoordelen.

 

Ik ben ook een Fan van Aquarius, de Lemon variant. Zeker als deze ijs en ijskoud is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dring in de ochtend 3-5 glazen water, dat ik daarna betaald mag gaan pissen is alleen maar een voordeel. Ik zal ook elk verrekt voordeel uit mn rotloontje halen wat ik kan.

verder probeer ik tenminste 1,5l te drinken tijdens mn werk (8urige werkdag) en in de avond het liefst nog 0,5/1L.

 

Ik vind het een fijne manier om wakker te worden zodat mijn lichaam ook gelijk op gang is. Verder drink ik eigenlijk alleen maar water en soms eens wat icetea of een vruchtensapje maar meestal alleen water.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig om dit eens op een rijtje te zetten. En misschien maar goed ook.

's Ochtends Melk 0,4l

Koffie in de trein 0,3l

water op de zaak 0,2l

ca. 5 koffie/thee op de zaak 1,0l

Vruchtensap thuis 0,3l

ca 5 thee 's avonds 1,2l

Totaal is dat zo'n 3,3 liter

Eerlijk gezegd is dat meer dan ik verwacht had. Ik heb namelijk wel eens met water rond gezeuld om 2 liter water per dag te drinken, dat is dan naast deze hoeveelheid... Geen wonder dat ik toen zo veel naar de wc moest!

@MyronPrps, geweldig toch, plassen op kosten van de baas. Nog een tip: gratis stroom van de baas! Lader en USB kabeltje mee en hoppa! Al kan niet iedereen dat doen natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper
Ik ben ook een Fan van Aquarius, de Lemon variant. Zeker als deze ijs en ijskoud is.

 

hier ook een fan

 

Alleen die blauwe smaakt naar zeep.

Alles met bos vruchten smaakt bij mij en mijn moeder naar zeep.

fuitella is ook al zo goor daar door.

zit er appel in neutraliseert de zeepsmaak.

Door ons is de yogi bosvruchten uit de handel gehaald

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ook een fan

 

Alleen die blauwe smaakt naar zeep.

Alles met bos vruchten smaakt bij mij en mijn moeder naar zeep.

fuitella is ook al zo goor daar door.

zit er appel in neutraliseert de zeepsmaak.

Door ons is de yogi bosvruchten uit de handel gehaald

 

Ik snappetnie. Dus omdat jij en je ma bosvruchten naar zeep vinden smaken, heeft yogi de smaak bosvruchten uit de handel gehaald?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper
Ik snappetnie. Dus omdat jij en je ma bosvruchten naar zeep vinden smaken, heeft yogi de smaak bosvruchten uit de handel gehaald?

 

We waren de eerste klagers ;)

Ze hebben toen direct een onderzoek ingesteld en de boel uit de schappen gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We waren de eerste klagers ;)

Ze hebben toen direct een onderzoek ingesteld en de boel uit de schappen gehaald.

 

Oke dus alles met bosvruchtensmaak smaakt bij jou en je ma naar zeep, dus ga je klagen bij yogi dat hun yogi met bosvruchtensmaak naar zeep smaakt, dus stelt yogi direct een onderzoek in en halen ze de boel uit de schappen?

Nee, ik snappetnogsteedsnie :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper

@Loreen het gevaar bestond dat er een productiefout in zat.

Overigens regende het een week later klachten en toen is besloten het definitief uit de schappen Te halen.

Was toen een nieuw product.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een zeepje wat naar yogi yogi ruikt lijkt mij dan weer wel lekker:)

 

Wat drinken betreft; 's morgens vaak melk ( i.c.m. Havermout of brinta).

Tijdens mijn werk, veel water, thee of vruchtensappen,1,5 tot 2 ltr.

'S avonds thee, water, heel soms een biertje/wijntje.

In het weekend drink ook graag eens tomaten/ groenten sap en sinaasappel sap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik drink ook heel veel, net als mijn oudste zoon overigens. Ik moet halverwege de nacht ook altijd minimaal een keer naar de wc.;)

 

Leuke anekdote. Ik heb nog geen wc op de bovenverdieping in Spanje en besloot een keer een plastic fles mee te nemen voor al ik moest plassen. Dan hoefde ik niet weer naar beneden was het idee. Dus ik de hals eraf gesneden en ik 's nachts plassen in de fles. Voel ik na een tijdje warm hand nat en warm worden, dus liep deze alweer over. Ik had geen idee dat ik zoveel vocht in 1x kwijt kon.:o

Ik drink ook wel veel vooral gisteren avond een duvel of 6 en daarna nog wat pils . Vanmorgen had ik wat koppijn. Hoe zou dat komen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik drink ook wel veel vooral gisteren avond een duvel of 6 en daarna nog wat pils . Vanmorgen had ik wat koppijn. Hoe zou dat komen .

 

Dat komt van die pils na de Duvels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...