Ga naar inhoud
GENEGEERD

Goede fotoshoot met Geert!


Maria

Aanbevolen berichten

Beste preppers,

 

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest, ik was druk met andere fotoprojecten, maar vandaag heb ik de BOT van @Geert gefotografeerd op een bijzondere locatie! Was een hele mooie en informatieve middag. En zonnig :cool: Geert heeft het allemaal tot in de puntjes geregeld, maar dat wisten jullie natuurlijk al. Ik zal jullie over een paar weekjes de resultaten laten zien! Dank aan @Geert (ook voor de tools) en vooral complimenten!

 

Beste groet,

Maria (de fotograaf)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Niemand onder jullie is meer benieuwd naar de foto's dan ik . Over de locatie laat ik nog niets los . Maar het was daar prachtig . En met een fotograaf als @Maria kan het niet mislopen. Ze zei dat ze normaal niet regisseert maar bij mij moest ze soms zeggen waar ik mijn voeten moest zetten .

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Niemand onder jullie is meer benieuwd naar de foto's dan ik . Over de locatie laat ik nog niets los . Maar het was daar prachtig . En met een fotograaf als @Maria kan het niet mislopen. Ze zei dat ze normaal niet regisseert maar bij mij moest ze soms zeggen waar ik mijn voeten moest zetten .

 

Ha, die komen boven mijn bed. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik ben een paar weken in het buitenland geweest, dus ik heb niets aan de serie kunnen doen. Ik heb de rolletjes zelfs nog niet opgehaald van het lab. Als er wat bij zit zal ik ze eerst aan @Geert voortleggen, hij moet ze eerst goedkeuren. Daarna kan ik ze 'openbaar' maken. Nog even geduld dus! :p

 

Ja... het duurt altijd even voordat de rolletjes ontwikkeld zijn, natuurlijk. ;)

 

Ben benieuwd @Maria

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...