Ga naar inhoud
GENEGEERD

Oproep nieuw televisieprogramma


NLIDA

Aanbevolen berichten

Maandelijks brengen we gemiddeld tientallen uren door in de auto. Onderweg naar ons werk, thuis of een belangrijke afspraak. In de auto kunnen we onszelf zijn. We zijn op zoek naar preppers die wellicht hun kijk op het leven willen vertellen in een ritje. Denk hierbij aan een rit naar de supermarkt of naar de prepshop.

 

In het primetime TV programma volgen we mensen in de auto onderweg naar mooie, belangrijke en spannende gebeurtenissen in het leven. Belangrijk is dat je tijdens de rit niet alleen in de auto zit maar bijvoorbeeld met de hele familie. We volgen alleen wat er in de auto gebeurd en waar in de auto over wordt gesproken. De daadwerkelijke gebeurtenis zal niet worden gefilmd.

 

Lijkt het je leuk om mee te doen aan het programma? Stuur dan een mail naar nederlandindeauto@eyeworks.tv met je verhaal, naam en telefoonnummer.

 

(Dit bericht is geplaatst met toestemming van Mr. Gold)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik zal even voor de meerderheid antwoord geven.

kans op medewerking is zeer klein. wegens O.A opsec

 

Voor de meerderheid absoluut maar zijn altijd wel een paar mensen die hiervoor in aanmerking willen komen (ook lurkers) Hoor steeds meer dat de media de juiste personen op hun pad krijgen vanwege deze oproepjes.

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mr. Gold Ik heb er weinig moeite mee als er aan een aantal punten voldaan word inderdaad.

 

Mooi man dat de laatste tijd steeds meer preppers dit doen. De laatste tijd zijn preppers hierdoor toch aanzienlijk beter uit de bus gekomen dan in de Anonieme Leon tijd. Er is mede door de crisis ook bijna niemand meer die helemaal gek tegen het preppen aankijkt.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@NLIDA ik neem aan dat er een fikse financiële vergoeding zal zijn voor degene die zijn/haar medewerking verleent?

 

Is "de mogelijkheid om een breed publiek te bereiken waardoor je wellicht anderen bewust maakt van de kwetsbaarheid van de huidige manier van leven, wat hen wellicht motiveert zelf stappen te zetten om hun afhankelijkheid van anderen te vergroten, waardoor ze wellicht tijdens een SHTF-situatie jou niet hoeven (proberen) te beroven van jouw preps" genoeg vergoeding?

 

Zelf heb ik geen belangstelling om met mijn gezin op tv te komen, maar wens de programmamakers succes bij het zoeken naar/vinden van een geschikte kandidaat.

Het is mij wel nog onduidelijk hoe het precies vorm krijgt. Zit er een interviewer bij de familie in de auto die vragen stelt? Of gaat het puur om de familie zelf en hun onderlinge gesprekken? Wordt dit verder aangevuld met diepteinterviews, of blijft het puur bij de beelden van de reis?

Hoe lang moet de reis zijn, en vormt 1 reis 1 hele aflevering, of wordt er slechts een paar minuten per familie daadwerkelijk uitgezonden? Hebben deelnemers nog enige vorm van inspraak over de beelden die uiteindelijk gebruikt gaan worden?

Zoals gezegd, zelf heb ik geen interesse, maar wellicht dat dit handige info is voor de mensen die wel interesse hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had al wel een reactie op mn pb verwacht aangezien de TS inmiddels al meermaals online geweest is.

 

Misschien was het geldbedrag dat je ervoor vraagt te hoog ? Ik weet wel dat het voor de community pot is :D

Noem het " hitting two birds with one stone" het bewust maken van anderen en onze lief en leed pot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen enkel bedrag genoemd @Toef.

Het idee voor de communitie pot vind ik overigens een goed idee.

 

Tuurlijk heb je dat niet genoemd, was ook maar een grapje en inleiding van het idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom liever niet op TV en ben minderjarig.

Maar heb wel een heel andere mening dan een gemiddelde Nederlander over de auto.

Als ik in de auto zit ben ik altijd doodongelukkig ,voel me afhankelijk en lui maar ook misselijk.

En als ik op de fiets zit ben ik altijd gelukkig ,ik kies voor de fiets indien mogelijk.

 

wees blij dat we hier niet veel gemiddelde nederlanders hebben

ik loop het liefst ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als ik op de fiets zit ben ik altijd gelukkig ,ik kies voor de fiets indien mogelijk.

Ik kán wel fietsen, maar heb er juist een bloedhekel aan; ik wist niet hoe snel ik een brommer moest regelen toen ik eenmaal zestien werd (vroeger had je er, in tegenstelling tot nu, nog geen rijbewijs voor nodig). :p

 

binnen een jaar zitten wij met de hele community op de bahama's!

Wanneer kunnen we beginnen met het organiseren van SC Bahama's? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper

@Loreen volgensmij wordt er verwacht dat je een mail stuurt na een oproep en wordt er ook niet naar pb's of posts gekeken.

 

Ik weet niet of @Mr. Gold aangeeft aan de personen die een oproep plaatsen dat we terughoudend zijn met mail adressen geven.

ik geef namelijk niet heel snel een reactie via email.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper
misschien jouw e-mailadres sturen via een pm? Dan kunnen wij beter contact met jou opnemen. Excuus voor de late reactie hierdoor.

 

Ik ben niet zo happig op het delen van email gegevens.

Word helaas te snel misbruik van gemaakt en daarom ben ik (en vele anderen hier) zeer terughoudend met het delen er van.

Ik zal vanavond wel een speciaal email adres aanmaken en die toesturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...