Ga naar inhoud
GENEGEERD

Oproep 'Prepper gezocht voor televisieprogamma op Veronica'


VerasFawaz

Aanbevolen berichten

Hey Preppers!

 

Mijn naam is Veras Fawaz en ik regisseer het laatste seizoen van InsideGamer wat wekelijks op Veronica word uitgezonden. In dit programma bespreken wij wekelijks de laatste videogames, maken we de vetste pers-tripjes mee en duiken wij letterlijk in een spel (voor de ultieme ervaring).

 

Binnenkort komt er een nieuwe game aan onder de naam State of Decay: Year One Survival Edition. In deze game staat het overleven in een post apocalyptische wereld centraal. Nou lijkt het mij heel leuk om twee van mijn presentatoren; Martin en Simon zich ook alvast laten voorbereiden op apocalypse door een dag mee te lopen met een echte 'prepper'. Hier laat de prepper de presentatoren kennis maken met alle facetten van het zijn van een echte 'Prepper' en de zelfvoorzienende levensstijl die hierbij komt kijken.

 

Voel jij je aangesproken als prepper en lijkt het je leuk om mee te doen? (het kost ongeveer 6 uur van je tijd in totaal). Laat hier dan even een berichtje achter of stuur even een mailtje met je gegevens naar: verasfawaz@gmail.com

 

Super bedankt voor het lezen en wellicht tot snel!

- Veras

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@VerasFawaz en wordt dat "alvast laten voorbereiden op apocalypse door een dag mee te lopen met een echte 'prepper'" dan ook gefilmd en gebruikt in de uitzending of niet?

Toevallig ken ik de game "State of Decay" (matig enthousiast) en gaat voornamelijk over zombies, iets waar weinigen zich hier op voorbereiden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou je van bunkers @VerasFawaz Kan je meteen Wolfenstein weer oefenen :-) Kom er maar in @Bunkerprepper

 

Ik weet niet of anderen dat ook herkennen, maar toen ik Wolfenstein speelde (lang lang geleden), kreeg ik af en toe hoofdpijn en werd ik duizelig van de manier waarop in die eerste spelen de 3D renderings gebeurde.

Ik ben daarom destijds overgeschakeld naar de wat 'minder heftige' spelen als Commander Keen

 

 

attachment.php?attachmentid=17941&stc=1

 

 

@Mr. Gold: Uiteraard ben altijd bereid om kennis over bunkers te delen... :o

 

Echter... een snelle blik op het twitterprofiel van Veras en een quick look op de website Fijne Vrienden (met filmpjes) waar Veras naar linkt en kennelijk dus (als regisseur maar in ieder geval als maker) bij betrokken is (zie het filmpje

) leert me dat ik deze 'buitenkans' liever even voorbij laat gaan. :cool:

 

BP

Link naar reactie
Delen op andere sites

door een dag mee te lopen met een echte 'prepper'.

Hmmm, dan kom je, denk ik, bedrogen uit (of ik ben geen "Echte" prepper, dat kan natuurlijk ook).

 

Mijn gemiddelde dag is eigenlijk zoals iedere andere Nederlander: opstaan, werken, avondeten, slapen (rinse and repeat).

Tussendoor hou ik het (voor preppers interessante) nieuws bij en bestel iets via internet (of gewoon "Live" in de winkel) als ik het nodig en het geld ervoor heb.

 

't Is niet zo dat ik 24 uur per dag actief bezig ben, á la "Doomsday preppers".

Ondanks dat ik wel een BOB/INCH in de auto heb liggen en een EDC om mijn middel, zie je verder weinig spannends aan me en ik vrees dat dat voor de meesten hier geldt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@VerasFawaz

 

Origineel idee maat.

Jammer dat de connectie zombies en NL prepper niet opgaat.

 

Ik denk trouwens niet dat er ook maar iemand hier is die die connectie/associatie zou willen maken.

Samen gebracht in één van je programma's zou dat wel gebeuren.

Waardoor oprechte preppers minder serieus genomen gaan worden.

 

En dat gezegd hebbende, doe ons een groot plezier en laat preppers er sowieso buiten.

Ondanks de indruk die eerdere media je blijkbaar heeft gegeven, is preppen een serieuze zaak.

 

Je zou ook kunnen overwegen om een echte diehard zombiekiller in je programma te gebruiken.

Een paar ME jongens bv. Vraag ze hoe zij op zombies zouden reageren.

Of vraag het de Landmacht. Die zijn altijd happig op PR en reclame kansen.

Die lenen je vast een tank met bemanning, of een peloton rouwdouwers.

 

Veel succes met je programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Preppers!

 

Mijn naam is Veras Fawaz en ik regisseer het laatste seizoen van InsideGamer wat wekelijks op Veronica word uitgezonden. In dit programma bespreken wij wekelijks de laatste videogames, maken we de vetste pers-tripjes mee en duiken wij letterlijk in een spel (voor de ultieme ervaring).

 

Binnenkort komt er een nieuwe game aan onder de naam State of Decay: Year One Survival Edition. In deze game staat het overleven in een post apocalyptische wereld centraal. Nou lijkt het mij heel leuk om twee van mijn presentatoren; Martin en Simon zich ook alvast laten voorbereiden op apocalypse door een dag mee te lopen met een echte 'prepper'. Hier laat de prepper de presentatoren kennis maken met alle facetten van het zijn van een echte 'Prepper' en de zelfvoorzienende levensstijl die hierbij komt kijken.

 

Voel jij je aangesproken als prepper en lijkt het je leuk om mee te doen? (het kost ongeveer 6 uur van je tijd in totaal). Laat hier dan even een berichtje achter of stuur even een mailtje met je gegevens naar: verasfawaz@gmail.com

 

Super bedankt voor het lezen en wellicht tot snel!

- Veras

 

Hey Verazzz!

 

Mijn naam is JB (maar jij mag JB zeggen) en ik spit hier mijn comments in da threads!

 

Dude, ik wist niet eens dat Veronica nog bestond?! Ik bedoel, als omroep dan. Maar dat terzijde.

 

Rest assure, wil je ècht het meest saaie item maken in the history of television; dan moet je een echte prepper hebben... Kan je 6 uur kijken naar het groeien van zijn/haar tomatenplantjes in de moestuin... Ik heb geen idee of Martin & Simon (waar is Nick?) dat leuk vinden, of het wel "ghetto urban da shizzle is", maar WTF? Het is televee!

 

BTW, COD rulezzz, de rest is ruk. Ow, en met WASD versla ik elke nono met z'n controler...

 

OLD SCHOOL! ;)

 

Jij ook super bedankt voor het lezen en wellicht tot nooit!

- Johannes

 

P.S.: Superspeciale pica voor jou!

 

P.P.S.: Just messin' with ya! ;)

 

sir.jpg.08573bcecb2e343d0a81b791a3c0564b.jpg

  • Leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Martin en Simon zich ook alvast laten voorbereiden op apocalypse door een dag mee te lopen met een echte 'prepper'.

 

(het kost ongeveer 6 uur van je tijd in totaal).

 

Ja dat wil ik wel! Kom maar langs op je dienstfietsen want ik zit angstaanjagend dichtbij :o

 

Dan bestel ik effe 6 kub brandhout en 2 extra bijlen. Dat moet wel lukken, 6 uurtjes kloven met die 2 mannen, ben ik ook gelijk klaar voor de horror winter ;)

  • Leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...