Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15
    Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Hahahahahahahahahahaha....
    George Carlin Critical Thinking https://www.youtube.com/watch?v=acLW1vFO-2Q

J.F.K. Secret Societies Speech https://www.youtube.com/watch?v=zdMbmdFOvTs

The rabbithole for beginners https://www.youtube.com/watch?v=G_Lu_Fl6_IA

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2012
    [MENTION=5057]VerasFawaz[/MENTION]

Origineel idee maat.
    Jammer dat de connectie zombies en NL prepper niet opgaat.

Ik denk trouwens niet dat er ook maar iemand hier is die die connectie/associatie zou willen maken.
    Samen gebracht in één van je programma's zou dat wel gebeuren.
    Waardoor oprechte preppers minder serieus genomen gaan worden.

En dat gezegd hebbende, doe ons een groot plezier en laat preppers er sowieso buiten.
    Ondanks de indruk die eerdere media je blijkbaar heeft gegeven, is preppen een serieuze zaak.

Je zou ook kunnen overwegen om een echte diehard zombiekiller in je programma te gebruiken.
    Een paar ME jongens bv. Vraag ze hoe zij op zombies zouden reageren.
    Of vraag het de Landmacht. Die zijn altijd happig op PR en reclame kansen.
    Die lenen je vast een tank met bemanning, of een peloton rouwdouwers.

Veel succes met je programma.
    "Kennis geeft je macht over je omstandigheden". "Bij het overleven kun je niet zonder humor ". Mijn Moeder: "Heb je je verstand bij je?"
    "Of de wereld zoals wij die kennen nu wel of niet vergaat, kennis en genieten van overleven, geeft verdieping aan het 'gewone' leven".
    Arabisch spreekwoord: "Woorden zijn als water. Eenmaal in het zand, krijg je het niet snel terug".

*Disclaimer : Neem niets zomaar van mij aan. Zoek het ook zelf uit.*

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerasFawaz Bekijk Berichten
    Hey Preppers!

Mijn naam is Veras Fawaz en ik regisseer het laatste seizoen van InsideGamer wat wekelijks op Veronica word uitgezonden. In dit programma bespreken wij wekelijks de laatste videogames, maken we de vetste pers-tripjes mee en duiken wij letterlijk in een spel (voor de ultieme ervaring).

Binnenkort komt er een nieuwe game aan onder de naam State of Decay: Year One Survival Edition. In deze game staat het overleven in een post apocalyptische wereld centraal. Nou lijkt het mij heel leuk om twee van mijn presentatoren; Martin en Simon zich ook alvast laten voorbereiden op apocalypse door een dag mee te lopen met een echte 'prepper'. Hier laat de prepper de presentatoren kennis maken met alle facetten van het zijn van een echte 'Prepper' en de zelfvoorzienende levensstijl die hierbij komt kijken.

Voel jij je aangesproken als prepper en lijkt het je leuk om mee te doen? (het kost ongeveer 6 uur van je tijd in totaal). Laat hier dan even een berichtje achter of stuur even een mailtje met je gegevens naar: verasfawaz@gmail.com

Super bedankt voor het lezen en wellicht tot snel!
    - Veras
    Hey Verazzz!

Mijn naam is JB (maar jij mag JB zeggen) en ik spit hier mijn comments in da threads!

Dude, ik wist niet eens dat Veronica nog bestond?! Ik bedoel, als omroep dan. Maar dat terzijde.

Rest assure, wil je ècht het meest saaie item maken in the history of television; dan moet je een echte prepper hebben... Kan je 6 uur kijken naar het groeien van zijn/haar tomatenplantjes in de moestuin... Ik heb geen idee of Martin & Simon (waar is Nick?) dat leuk vinden, of het wel "ghetto urban da shizzle is", maar WTF? Het is televee!

BTW, COD rulezzz, de rest is ruk. Ow, en met WASD versla ik elke nono met z'n controler...

OLD SCHOOL!

Jij ook super bedankt voor het lezen en wellicht tot nooit!
    - Johannes

P.S.: Superspeciale pica voor jou!

P.P.S.: Just messin' with ya!

Naam:     sir.jpg
Bekeken:  143
Groote:   86,5 KB

Moderator
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerasFawaz Bekijk Berichten
    Martin en Simon zich ook alvast laten voorbereiden op apocalypse door een dag mee te lopen met een echte 'prepper'.

(het kost ongeveer 6 uur van je tijd in totaal).
    Ja dat wil ik wel! Kom maar langs op je dienstfietsen want ik zit angstaanjagend dichtbij

Dan bestel ik effe 6 kub brandhout en 2 extra bijlen. Dat moet wel lukken, 6 uurtjes kloven met die 2 mannen, ben ik ook gelijk klaar voor de horror winter

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Gezellig! 2 man extra op mijn werk de hele dag.
    Zombies zijn er genoeg daar!
    Slechts een reiziger in de tijd
    Si vis pacem, para bellum

Vergelijkbare onderwerpen

1. GEZOCHT! PREPPER voor documentaire RTV NH
    Door Documentaire in forum Preppers in de Media
    Reacties: 92
    Laatste Bericht: 11-06-14, 19:44
  2. Prepper gezocht voor filmpje!
    Door benjamin in forum Preppers in de Media
    Reacties: 22
    Laatste Bericht: 23-09-12, 15:49