Ga naar inhoud
GENEGEERD

Victorinox Hunter Pro


Nomad_404

Aanbevolen berichten

Met de aanschaf van een Victorinox Soldier 08 is het vuur van mijn liefde voor het zakmes weer aangewakkerd.

Ik heb er al te veel en nu zit ik te kijken naar nog meer.

Afijn.

 

Zo kwam ik dit mes tegen:

De Victorinox Hunter Pro

victorinox_hunter_pro_094103.jpg.553617ac9176ff3224bd95b57bd2e098.jpg

Dit mes met een 10cm lang lemmet komt met een draagtasje.

 

Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met dit mes. Als ik de reclame van Victorinox bekijk dan doet dat geloven dat je er zelfs mee kan batonnen.

Lijkt mij niet echt een strakke actie met een vouwmes, maar misschien ben ik te voorzichtig.

 

Ik weet dat er legio alternatieven zijn voor dit mes. Maar het ziet er degelijk uit (op foto) en is mij mogelijk de aanschaf waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 4 weken later...

Bedankt voor de link @GodelEscherBach, deze kende ik nog niet.

Wat ze in de film zeggen over trouwe Victorinox gebruikers is waar, daardoor stap je niet snel over op een ander merk (als Leatherman).

En de prototypes waren erg geinig, een olijf vorkje, kam en rolmaat ^_^ Ik heb er wel even om moeten lachen.

 

Dan zijn er nog de tools die er al heel lang in zitten, maar niet veel meer gebruikt zullen worden: de haak en de priem.

Althans, niet meer gebruikt worden waar ze voor zijn. De haak heb ik al een paar keer gebruikt om de ketting van een fiets los te trekken (en zo toch op tijd voor mijn examen te komen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...