Pagina 128 van de 228 EersteEerste ... 2878118126127128129130138178 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.271 tot 1.280 van de 2277
    Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    Ik had niet zo'n zin om in dit draadje over asielzoekers te diep in te gaan over een groep grootte, maar als je een beetje googelt vind je er in de VS een heleboel over. 16-30 man voor de eerste 5 jaar en iets grotere groep voor de lange termijn. Het is maar wie het onderzoek of experiment betaald. Anders kun je er een nieuw draadje over maken en kunnen we daar allemaal op verder reageren. dan wil ik het best nog eens voor je uitzoeken.

Overigens is 99% wat hier geroepen wordt niet wetenschappelijk bewezen. het ene WO -onderzoek geeft aan dat sigaretten goed voor je waren en het andere geeft aan dat de kans op kanker factor 1000 of meer vergroot. En zo weet ik bijvoorbeeld nog steeds niet of het bewezen is dat toverstafjes wel echt werken. Misschien maak ik daar wel een nieuw draadje over.
    Kom dat niet met de term: "Wetenschappelijk bewezen".

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heksenboot Bekijk Berichten
    Als je beweert dat iets wetenschappelijk bewezen is en je kan vervolgens niet met die bewijzen komen, begin je al gauw op een reclame-boodschap te lijken.
    Vooral als je grootste forum-activiteit uit MSM link-dumpen bestaat.
    Tip:
    Gooi je t.v. en kranten de deur uit.
    En toch klopt het wel: het aantal mensen, contacten die eenieder heeft is erg beperkt en schommelt rond hetzelfde aantal.
    yup, ongeveer de gemiddelde grootte van een "primitieve" stam in de binnenlanden van een of ander verweg land.
    Groet,

Wim
    www.petromax.nl

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MyronPrps Bekijk Berichten
    Je weet dat mensen vroeger in stammen woonden en dat we pas sinds een paar duizend jaar erg afzonderlijk wonen van elkaar. Waar baseer je die 30personen op? Heb je hier zelf ervaring mee?
    Heb je daar wat bronnen bij alsjeblieft?
    Dat getal staat mij ook bij. Volgens mij heeft Desmond Morris het daar ook over, in zijn boek De naakte aap. Het schijnt dat de mens feitelijk maar tot 30 man/vrouw echt kan kennen. Bij grotere groepen kan hij het niet meer behappen. We functioneren nog wel in grotere groepen, maar we gaan oppervlakkeriger met mensen om die buiten de 30 personen vallen (gemiddeld natuurlijk).

En wat dat linkdumpen betreft, het geeft wel een goed beeld van wat er allemaal loskomt in de samenleving. En zonder al die links zou jij weer zeggen: Heb je daar bronnen bij alstublieft?
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie Bekijk Berichten
    Dat getal staat mij ook bij. Volgens mij heeft Desmond Morris het daar ook over, in zijn boek De naakte aap. Het schijnt dat de mens feitelijk maar tot 30 man/vrouw echt kan kennen. Bij grotere groepen kan hij het niet meer behappen. We functioneren nog wel in grotere groepen, maar we gaan oppervlakkeriger met mensen om die buiten de 30 personen vallen (gemiddeld natuurlijk).

En wat dat linkdumpen betreft, het geeft wel een goed beeld van wat er allemaal loskomt in de samenleving. En zonder al die links zou jij weer zeggen: Heb je daar bronnen bij alstublieft?
    Nope.
    Fuck MSM.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Nope.
    Fuck MSM.
    Heb je daar bronnen voor ?
    Groet,

Wim
    www.petromax.nl

Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petroman Bekijk Berichten
    Heb je daar bronnen voor ?

O, kom er eens kijken. Hoe diep het konijnenhol gaat.

Plus een ouwe vertrouwde middelvinger smiley.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Charlie Bekijk Berichten

30 echte vluchtelingen per gemeente vind ik heel acceptabel, mooie groepsgrootte ook.

Zie draadje optimale groepsgrootte (wetenschappelijk bewezen op internet) :http://preppers.nl/forum/threads/471...+groepsgrootte

Laten we het weer over asielzoekers hebben.
    http://www.nu.nl/dvn/4140194/achterg...draagvlak.html
    Laatst gewijzigd door FincaInSpanje; 09-10-15 om 16:44.

Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    30 echte vluchtelingen per gemeente vind ik heel acceptabel, mooie groepsgrootte ook.

Laten we het weer over asielzoekers hebben.
    http://www.nu.nl/dvn/4140194/achterg...draagvlak.html
    Ja hup. Linkdumpen die zooi. Ik dacht al: waar blijf je.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Man krijgt brief van gemeente Gorinchem. Huis onteigend wegens AZC en een moskee.
    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...gain.html#more

Brief van de Gemeente: http://www.geenstijl.nl/archives/ima...fedit1500.html

Kijk ook ff fimpje van die man die uit zijn stekker gaat, die al 20 jaar zijn stulpje heeft opgebouwd. Kan gewoon in NL. Wie is er nu asociaal?

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Nope.
    Fuck MSM.

Dit is dus ook een vertrouwde middelvinger smiley.
    Ik had al zo'n idee dat jij smiley's anders gebruikte als waarvoor ze bedoeld zijn. Als dit een middelvinger is, dan vraag ik mij af wat je met Free Hugs bedoeld?

En ja, fuck MSM.
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 29
    Laatste Bericht: 30-12-14, 11:00
  2. En nog een reden waarom zelfvoorzienend worden hard nodig is.
    Door Range in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 20
    Laatste Bericht: 25-07-14, 11:51
  3. Vluchtelingen trekken steeds vaker naar de stad
    Door leidseprepper in forum Survival Algemeen
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 13-03-14, 09:49
  4. Absoluut geen reden voor zorgen :o(
    Door Kans in forum USA
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 04-01-13, 10:31
  5. Mijn reden om te preppen, mijn filosofie