Pagina 205 van de 228 EersteEerste ... 105155195203204205206207215 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.041 tot 2.050 van de 2277
    SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Ik denk dat er maar een echte oplossing is en dat is duidelijkheid verschaffen en keihard aangeven dat niemand meer welkom is.de rest zo snel mogelijk de EU uitflikkeren desnoods met geweld. Dat is momenteel nog de enige oplossing om dit steeds groter wordende gezwel operatief te verwijderen. Uit zichzelf gaat niemand weg en zullen er alleen maar meer bijkomen. Grenzen zoveel mogelijk sluiten en geen geld geven. Wil je humaan zijn dan regel je opvang in de regio voor de echte vluchtelingen.

Asielzoekers die hier al zijn een nette terugkeer verschaffen als eenmalige keuze, anders zonder pardon de EU uitzetten.

Mensen met extremistische of terroristische plannen die al een EU paspoort hebben het paspoort afnemen en uitzetten inclusief gezinsleden. Harde opstelling nodig want we zijn al bijna verloren.

Kijk maar eens hoe Poetin de problemen aanpakt. Misschien niet altijd menselijk maar wel wenselijk.

Laat een volk zelf voortaan beslissen wat ze wel of niet willen en hoe en met wie ze wel en niet willen leven.

Het is 1 voor 12 nu. Dat is mijn mening.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door InfernoSis Bekijk Berichten
    ...............
    Bij de vraag "zijn vluchtelingen/asielzoeken een reden voor versneld preppen?" denk ik eerder aan dingen zoals Situational Awareness: Staying Safe When Life Gets Dangerous http://thesurvivalmom.com/situationa...ets-dangerous/ (sorry als dit niet mag gepost worden). Voor mij is dat natuurlijk belangrijker dan voor iemand anders, want ik kijk eigenlijk altijd naar de grond en mensen in de ogen kijken vind ik niet leuk. Dus situational awareness is (onder andere) iets waar ik op moet "preppen".
    Ik dacht dat dit topic voor tips zoals dat zouden zijn. Dat bedoelde ik met off-topic
    Een hele goede tip, zeker zwaar on-topic. Een hele goede om te oefenen in deze tijden.
    "Kennis geeft je macht over je omstandigheden". "Bij het overleven kun je niet zonder humor ". Mijn Moeder: "Heb je je verstand bij je?"
    "Of de wereld zoals wij die kennen nu wel of niet vergaat, kennis en genieten van overleven, geeft verdieping aan het 'gewone' leven".
    Arabisch spreekwoord: "Woorden zijn als water. Eenmaal in het zand, krijg je het niet snel terug".

*Disclaimer : Neem niets zomaar van mij aan. Zoek het ook zelf uit.*

Survivor
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom666 Bekijk Berichten
    Hier in BelgiŽ maar weinig te vinden over medeleven in het nieuws. Als ik echt moet gaan zoeken is dit een duidelijk signaal.
    Jonge Vlaamse moslims veroordelen aanslagen Parijs: "IS is geen islam!"
    http://www.hln.be/hln/nl/35524/Aansl...-Parijs.dhtml?

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door InfernoSis Bekijk Berichten
    Ok, daar zit wat in. Maar in mijn ogen is hoe omgaan met vluchtelingen/migranten toch iets anders dan sommige vijandige posts, maar dat kan absoluut aan mij liggen. Het geschreven woord is nu eenmaal voor interpretatie vatbaar.
    Bij de vraag "zijn vluchtelingen/asielzoeken een reden voor versneld preppen?" denk ik eerder aan dingen zoals Situational Awareness: Staying Safe When Life Gets Dangerous http://thesurvivalmom.com/situationa...ets-dangerous/ (sorry als dit niet mag gepost worden). Voor mij is dat natuurlijk belangrijker dan voor iemand anders, want ik kijk eigenlijk altijd naar de grond en mensen in de ogen kijken vind ik niet leuk. Dus situational awareness is (onder andere) iets waar ik op moet "preppen".
    Ik dacht dat dit topic voor tips zoals dat zouden zijn. Dat bedoelde ik met off-topic
    Situation awareness is niet het zelfde als mensen in de ogen kijken. Mensen die je niet kent in de ogen kijken kan zeker in de grote stad agressie oproepen. Kijk maar eens in bijvoorbeeld de metro van Amsterdam hoe iedereen daar langs elkaar heen kijkt. Dat heeft te maken met persoonlijke ruimte en veel mensen in een kleine ruimte.
    Al mijn berichten zijn samengesteld uit 100 % gerecyclede elektronen.

Adventurer
    Ingeschreven
    Sep 2015

Vluchtelingen/Asielzoekers reden voor versneld preppen??

Nou mensen, een van de daders is recent via Griekenland Europa binnengekomen.... Versneld preppen?
    Bron
    http://nos.nl/l/2069112

vivere, aut mori

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supervivere Bekijk Berichten
    Nou mensen, een van de daders is recent via Griekenland Europa binnengekomen.... Versneld preppen?
    Is dat een faal van het EU-visumbeleid?

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    [MOD] Iedereen is geschokt door de aanslagen in Frankrijk en de gemoederen laaien begrijpelijk flink op.

Let echter wel op.

Het bespreken van wapens wordt niet getolereerd, hierop is nu al meerdere keren ingegrepen.

Mensen die uitsluitend het doel hebben om een heel geloof en daarmee alle moslims te typeren als identiek zijnde aan de barbaren van IS, doen er beter aan hun stokpaardje elders te gaan verkondigen.

Forumregels aangaande religie/geloof en wapens blijven gelden

Let ook op dat je in dit topic geen berichten/informatie plaatst over de aanvallen in Frankrijk, daar is een apart topic over." [MOD]
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Adventurer
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Euhm, dit leek mij juist voor dit topic een relevant gegeven aangezien dat een van de argumenten kan zijn om versneld te preppen als gevolg van de komst van de asielzoekers.

vivere, aut mori

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom666 Bekijk Berichten
    Lees goed..
    Omdat Europistan de deur wagenwijd open zet komen er meer en meer gevaarlijke individuen binnen. Je kan GEEN onderscheid maken wat de bedoelingen zijn tot ze hier uitvoeren wat sommigen van hen van plan zijn.
    En ja , om dit deels te stoppen moet je gewoon de deur dicht doen. Als je dat niet snapt....
    Gewoon zeggen van kom maar en hier de belastingen op alles gaan verhogen ???neen dank u , ik werk mijn botten af om alles wat ik heb te betalen en te onderhouden. Ik krijg niks gratis.
    En de gewone man die die smeerlappen betaald wordt door hen op een terras in Frankrijk doodgekogeld , of de metal lover wordt op een concert omver geblazen door een theedoek.
    Daar gaat het verdomme om. Wat de politiek beslist kan de gewone burger weinig aan veranderen of dacht je dat jouw stemrecht werkelijk het politieke vlak in jouw land verandert?
    Als we mensen kunnen helpen doen we het maar als diezelfde mensen die hier onderdak krijgen en voeding en scholing enz...na een maand ergens een bom plaatsen kunnen ze voor mijn part allemaal oprotten;
    En dan moeten de goede het met de slechte bekopen , ja juist ..eerlijk ? in hun ogen niet maar ik wil mijn kinderen ook behoeden voor het gevaar dat er dagelijks dreigt.
    Wow wat haal jij er een boel dingen bij zeg maar oke.

-Als ik dat niet snap? dan wat?
    - Heb ik gezegd iedereen kom maar gelijk binnen? nee
    -Goed dat je werkt voor je geld, meeste mensen doen dit.
    -kan een burger weinig aan veranderen? heb je het al geprobeerd?
    -stemrecht heb ik zelf nooit wat over gezegd
    -ik vraag mij af hoe jij zou handelen als jij slecht word behandeld omdat de meeste seriemoordenaars blanke mannen zijn....

Het probleem moet bij de bron aangepakt worden en niet zomaar zeggen deur dicht. Schiet je niks mee op. of zeggen vluchtelingen ineens: oh er staat een hek nou daar ga ik niet over heen?
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

tom666
    Guest
    Zeker weten.
    Zo pas thuis van de winkel.
    Kar nog eens goed volgeladen voor 159 euro. In Parijs gaan de warenhuizen dicht uit vrees voor aanslagen.!!!!
    Maak dat ge uw eten in huis hebt en uw brandstof is voorzien.

O ja ...de ene terrorist had papieren uit Griekenland!!!!!!
    Neen hoor de vluchtelingen zijn onschuldig.....mijn kloten ja ...Grenzen dicht godverdomme!!

[MENTION=2431]MyronPrps[/MENTION] inderdaad , dat zeg ik . GRENZEN dicht.
    Als je ze wilt helpen ...ga dan naar ginder en doe uw vrijwilligerswerk maar in ons land gelden andere regels dan daar en de regels dienen nageleefd te worden.
    Godverdomme daar kan ik mij druk in maken. Ik zorg eerst voor eigen volk voor ik mij ga druk maken over een ander in Verristan. Ik moet ook niet naar daar zaken gaan verkondigen en een nieuw geloof gaan binnen brengen.
    Neen daar vlieg ik buiten als ik geluk heb of krijg ik de kogel of de knoop.
    Laatst gewijzigd door tom666; 14-11-15 om 18:51.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 29
    Laatste Bericht: 30-12-14, 12:00
  2. En nog een reden waarom zelfvoorzienend worden hard nodig is.
    Door Range in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 20
    Laatste Bericht: 25-07-14, 12:51
  3. Vluchtelingen trekken steeds vaker naar de stad
    Door leidseprepper in forum Survival Algemeen
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 13-03-14, 10:49
  4. Absoluut geen reden voor zorgen :o(
    Door Kans in forum USA
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 04-01-13, 11:31
  5. Mijn reden om te preppen, mijn filosofie