Pagina 3 van de 228 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 2277
    Banned
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Where the unstoppable force meets the immovable object
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piroska Bekijk Berichten
    Ja duhuh, waar heb je het over? Hoeveel inbraken worden er niet op Texel gepleegd? Ik denk dat Texelaars wel erg crimineel zijn als je ziet hoeveel inbraken op Texel er door Texelaars gepleegd worden.
    Waar ik het over heb is dat de kans op aanslagen een stuk hoger wordt als de deur wijd open staat.

Met "De wereld is van iedereen" bedoel ik dat Nederland niets speciaal ALLEEN voor Nederlanders is, we wonen allemaal op de wereld. Dus waarom wil je precies weten "sinds wanneer" dat is, wil je een jaartal horen ofzo?
    Vroeg me alleen af wanneer de internationale wetgeving veranderd was, een land bepaalt toch echt zelf wie het wel of niet binnen laat.
    Dat jij daar een andere mening over hebt dat kan maar is verder niet echt relevant.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vladimir Bekijk Berichten
    Waar ik het over heb is dat de kans op aanslagen een stuk hoger wordt als de deur wijd open staat.

Vroeg me alleen af wanneer de internationale wetgeving veranderd was, een land bepaalt toch echt zelf wie het wel of niet binnen laat.
    Dat jij daar een andere mening over hebt dat kan maar is verder niet echt relevant.
    Hoezo is de kans op aanslagen hoger als je de deur openlaat? Waar baseer je dat op? Dat is een mening, een vooroordeel, dat zijn geen feiten.

Hoezo zou de internationale wetgeving veranderd zijn als ik beweer dat de wereld van IEDEREEN is, wie zegt dat Nederland van JOU is? Dat is mijn vraag. Het is een beetje raar dat je mijn mening niet relevant vindt. JOUW mening is WEL relevant dan? Wat is dit voor een discussie?? Ik mag niks zeggen ofzo?

Jij denkt dat Nederland van JOU is omdat jij er toevallig geboren bent. Andere mensen die op rottigere plekken op de wereld geboren zijn hebben geen toegang tot JOUW land omdat de internationale wetgeving dat niet toelaat? hahahaha ik moet hier echt heeeeeeeel hard om lachen, sorry hoor. Wat ik al eerder zei, waar is de naastenliefde? Wat is het verschil tussen jou en iemand die in een ander land geboren is? Wat als JIJ in bijvoorbeeld Soedan geboren zou zijn? Zou je er dan ook zo over denken?
    Laatst gewijzigd door Piroska; 04-05-15 om 01:05.

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Ik vind dat dus alleen maar triest, triest dat er zoveel mensen alles wat ze hebben moeten achterlaten om op hoop van zegen zich te vestigen in Europa met het enorme risico wat ze lopen dat de reis mis gaat, dat ze het niet overleven. Die mensen moeten desperate zijn. Ocharme die mensen en hun kinderen.
    Nah, de mensen die echt desperate zijn die dobberen niet op de middellandse zee maar liggen ergens weg te rotten in een vluchtelingenkamp in Afrika. Die mensen hebben simpelweg het geld niet om de reis naar Europa te betalen in tegenstelling tot wat er nu aan gelukszoekers binnen komt.

Sorry, doet mij erg denken aan een tijd, van pak hem beet 75 jaar geleden, toen voelde een of andere Duitser zich namelijk nogal bedreigd door een bepaalde bevolkingsgroep met een bepaalde geloofsovertuiging.
    Mij ook, alleen zijn het nu een ander soort nazi's die de joden in Europa bedreigen in hun voortbestaan.

Of bedoelde je dat niet?

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Nee, ik bedoelde dat niet, ik had het niet over de joden die nu bedreigd worden in Europa. Heb je niet goed begrepen blijkbaar.

Je wil dus insinueren dat de (boot) vluchtelingen een stelletje gelukzoekers met geld zijn? Dan ben jij denk ik nooit in Afrika of het Midden Oosten geweest. Deze mensen hebben alles op alles gezet om de belachelijke bedragen te kunnen betalen die gevraagd worden voor een overtocht. Ze hebben alles verkocht wat ze hadden, ze zijn compleet failliet, en ja, ze zijn een van de weinigen die zelfs dat nog voor elkaar hebben kunnen krijgen. Ga gewoon net als ik eens een kijkje nemen daar en weet dan waar je het over hebt in plaats van nu maar lukraak een beetje vuil te gaan lopen spugen.

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Hoezo is de kans op aanslagen hoger als je de deur openlaat? Waar baseer je dat op? Dat is een mening, een vooroordeel, dat zijn geen feiten.
    Logica en het feit dat er maar een beperkte capaciteit is bij de inlichtingendiensten?

Wel grappig dat je hier meteen de stellige mening hebt dat dit louter mijn persoonlijke mening is, een vooroordeel bovendien en al zeker geen feit. Want waarom zou dat niet zo zijn?

Hoezo zou de internationale wetgeving veranderd zijn als ik beweer dat de wereld van IEDEREEN is, wie zegt dat Nederland van JOU is? Dat is mijn vraag. Het is een beetje raar dat je mijn mening niet relevant vindt. JOUW mening is WEL relevant dan? Wat is dit voor een discussie?? Ik mag niks zeggen ofzo?

Jij denkt dan Nederland van JOU is omdat jij er toevallig geboren bent. Andere mensen die op rottigere plekken op de wereld geboren zijn hebben geen toegang tot JOUW land omdat de internationale wetgeving dat niet toelaat? hahahaha ik moet hier echt heeeeeeeel hard om lachen, sorry hoor. Wat ik al eerder zei, waar is de naastenliefde? Wat is het verschil tussen jou en iemand die in een ander land geboren is? Wat als JIJ in bijvoorbeeld Soedan geboren zou zijn? Zou je er dan ook zo over denken?
    Waar beweer ik dat Nederland van mij is?

De huidige wetgeving zegt dat Nederland van ons is, en zeker niet van iedereen op deze aardbol.
    Daar kan je het wel of niet mee eens zijn maar dat zijn wel de feiten op dit moment.

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Nee, ik bedoelde dat niet, ik had het niet over de joden die nu bedreigd worden in Europa. Heb je niet goed begrepen blijkbaar.
    Jawel, jij ziet de moslims blijkbaar als de nieuwe joden in je WWII vergelijking , nogal een gotspe als je ziet door wie de joden in Europe op dit moment in hun voortbestaan worden bedreigd.

Je wil dus insinueren dat de (boot) vluchtelingen een stelletje gelukzoekers met geld zijn? Dan ben jij denk ik nooit in Afrika of het Midden Oosten geweest. Deze mensen hebben alles op alles gezet om de belachelijke bedragen te kunnen betalen die gevraagd worden voor een overtocht. Ze hebben alles verkocht wat ze hadden, ze zijn compleet failliet, en ja, ze zijn een van de weinigen die zelfs dat nog voor elkaar hebben kunnen krijgen. Ga gewoon net als ik eens een kijkje nemen daar en weet dan waar je het over hebt in plaats van nu maar lukraak een beetje vuil te gaan lopen spugen.
    Tuttut wat een vooroordelen weer.

Maar hoelang moet ik volgens jou in de 3e wereld rondgelopen hebben om hier een mening over te kunnen hebben?

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vladimir Bekijk Berichten
    Jawel, jij ziet de moslims blijkbaar als de nieuwe joden in je WWII vergelijking , nogal een gotspe als je ziet door wie de joden in Europe op dit moment in hun voortbestaan worden bedreigd.
    Maak je geen zorgen om Joden , zei krijgen extra bescherming vanwege het verleden en hun slachtofferrol.
    Maar wij niet ons laten ze rotten ,terwijl de Joodse wijken bescherming krijgen
    leve het vermogen om feiten te mogen vertellen

Liberty
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bjo1998 Bekijk Berichten
    Maak je geen zorgen om Joden , zei krijgen extra bescherming vanwege het verleden en hun slachtofferrol.
    Maar wij niet ons laten ze rotten ,terwijl de Joodse wijken bescherming krijgen
    Daar vergis je je nogal flink in. Onze importparels gaan voor elkaar krijgen waar Adolf alleen maar van kon dromen, vraag maar aan de Joden van bijv. Malmo.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liberty Bekijk Berichten
    Daar vergis je je nogal flink in. Onze importparels gaan voor elkaar krijgen waar Adolf alleen maar van kon dromen, vraag maar aan de Joden van bijv. Malmo.
    Met verhoogd terreur alarm na charlie hebdo kregen de Joden extra bescherming bovenop de extra patrouille en de prive bewaking.
    Wij gewone Belgen konden stikken en waarom zou het de volgende keer anders zijn ?
    leve het vermogen om feiten te mogen vertellen

Liberty
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bjo1998 Bekijk Berichten
    Met verhoogd terreur alarm na charlie hebdo kregen de Joden extra bescherming bovenop de extra patrouille en de prive bewaking.
    Wij gewone Belgen konden stikken en waarom zou het de volgende keer anders zijn ?
    Joden lopen in het bijzonder gevaar om verrijkt te worden door onze cultuurparels, dat men met beperkte middelen er dus voor kiest om specifieke doelwitten extra te beveiligen is volstrekt logisch. In de regel delven Europese Joden het onderspit tegenover onze multiculturele aanwinsten.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 29
    Laatste Bericht: 30-12-14, 11:00
  2. En nog een reden waarom zelfvoorzienend worden hard nodig is.
    Door Range in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 20
    Laatste Bericht: 25-07-14, 11:51
  3. Vluchtelingen trekken steeds vaker naar de stad
    Door leidseprepper in forum Survival Algemeen
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 13-03-14, 09:49
  4. Absoluut geen reden voor zorgen :o(
    Door Kans in forum USA
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 04-01-13, 10:31
  5. Mijn reden om te preppen, mijn filosofie