Pagina 223 van de 228 EersteEerste ... 123173213221222223224225 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.221 tot 2.230 van de 2277
    Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronin Kogaratsu Bekijk Berichten
    [

Exact weer zichtbaar dat niet de bevolking alle bescherming krijgt, nee de moslim migrant! Met vol verve wordt hij verdedigd tegen de omstanders.
    ?
    Wat ik zie is dat agenten iemand proberen te arresteren en het publiek op afstand houden...
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AWOL Bekijk Berichten
    ?
    Wat ik zie is dat agenten iemand proberen te arresteren en het publiek op afstand houden...
    Dat is natuurlijk ook zo. Alleen het bizarre is dus dat de moslim man eerst los gaat op de bevolking, dan vervolgens straks weer verzorgd wordt in de gevangenis kost bakken geld allemaal.

Stond de overheid maar met hetzelfde enthousiasme klaar om het eigen volk te beschermen.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Dat is natuurlijk ook zo. Alleen het bizarre is dus dat de moslim man eerst los gaat op de bevolking, dan vervolgens straks weer verzorgd wordt in de gevangenis kost bakken geld allemaal.

Stond de overheid maar met hetzelfde enthousiasme klaar om het eigen volk te beschermen.
    In sommige landen zou de dader de gevolgen van de arrestatie niet overleven. Zelfs bij de eerdere aanslagen in Parijs toen de special forces een supermarkt en een drukkerij gingen bestormen. Toen vertelde ik mijn vrouw al dat de daders niet voor het gerecht zouden komen, maar zouden sterven.

Bin Laden is destijds ook niet gearresteerd, maar gewoonweg ge-executeert.

Wat mij betreft hadden ze deze dader direct naar zijn 40 maagden geholpen, maar dat is mijn persoonlijke mening.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Misschien nog belangrijker voor preppers is hoe je jezelf en je kinderen kunt beschermen c.q. voorbereiden op dergelijke aanslagen. Die zomaar in NL op drukke plaatsen zou kunnen plaatsvinden.

Ik wil niemand de wet laten overschrijden laat dat duidelijk zijn. Maar wanneer mijn vrouw en kinderen dagelijks gebruik zouden moeten maken van bijvoorbeeld de Rotterdamse Metro of dagelijks op andere drukke plaatsen zouden moeten zijn, dan krijgen ze van mij toch wat duidelijke tips en instructies mee. De overheid gaat ons niet beschermen, dat is wel duidelijk gebleken aan alles wat er gaande is. Dan moet je jezelf maar in bescherming nemen.

We hebben een minister president van wie we niet mogen weten of hij op mannen, vrouwen of jonge Chinese kindjes houdt want dat is privť, maar onze privacy wordt om drogredenen opgeheven. Nu hoef ik deze man's persoonlijke hebben en houwen niet in detail te weten, maar met zo'n functie lijkt het me belangrijk te weten of deze man bijv. chantabel is en waar zijn belangen liggen.

Moderator
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    Bin Laden is destijds ook niet gearresteerd, maar gewoonweg ge-executeert.

Wat mij betreft hadden ze deze dader direct naar zijn 40 maagden geholpen, maar dat is mijn persoonlijke mening.
    Fijn om te weten dat we met jouw als minister president niet alleen flink hadden kunnen besparen op immigranten maar ook op ons rechtssysteem. Gewoon afknallen scheelt natuurlijk wel een hoop bureaucratisch papierwerk. Gewoon zonder de feiten en omstandigheden te kennen mensen het graf in helpen..nee zo creŽren we zeker een betere wereld...
    "Fuck voting, fuck protesting, fuck writing letters to your congressmen. I will protest silently, with my wallet."
    ''You know when you're a Survivalist/prepper If you have ever been caught in the tub playing with your Katadyn''
    ''Whether through force (war) or democratic means, we subject ourselves to the order of governments.''

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kungfufox Bekijk Berichten
    Fijn om te weten dat we met jouw als minister president niet alleen flink hadden kunnen besparen op immigranten maar ook op ons rechtssysteem. Gewoon afknallen scheelt natuurlijk wel een hoop bureaucratisch papierwerk. Gewoon zonder de feiten en omstandigheden te kennen mensen het graf in helpen..nee zo creŽren we zeker een betere wereld...
    Zonder feiten en omstandigheden? Muhahahahah moet hier niet gekker worden!!! Die terrorist had nog bloed aan zn mes man.

Van mij mag er wel een beetje meer mannelijke president komen.

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Zonder feiten en omstandigheden? Muhahahahah moet hier niet gekker worden!!! Die terrorist had nog bloed aan zn mes man.

Testosteron, ja dat helpt.
    Sarc off
    keyserpreppersuze@gmail.com

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Testosteron, ja dat helpt.
    Sarc off
    De resultaten van de andere aanpak al jaren wordt steeds meer zichtbaar. Dus ja ik denk dat het zou helpen.

Moderator
    Ingeschreven
    Jul 2012

Wat ik uit je filmpje opmaak is dat het slechts een steekpartij is en geen politiek georiŽnteerde daad. Hiermee hebben we het niet over een terrorist maar een verdachte van een steekpartij. Ik hoor de dader op de grond geen 'Aluhah Akbar' meer roepen dus ga er gemakshalve vanuit dat dit een doorsnee steekpartij is.

Verder weet ik inderdaad niks uit de feiten en omstandigheden helemaal omdat deze niet gefilmd/gegeven zijn. Stel nu dat deze steekpartij het gevolg is van ruzie in een relationele sfeer welke niet ongebruikelijk is bij steekincidenten. Wellicht had het zelfs een goedwillende moslim kunnen zijn die toevallig een gesignaleerde of serieverkrachter tegen het lijf liep in de metro. Wellicht was het zelfs wel een prepper die een andere terrorist tegen heeft gehouden met zijn Spyderco C36 Military plain edge? Maakt voor de strafmaat nogal uit lijkt me...lijkt mij het verschil tussen een medaille of de doodstraf volgens [MENTION=2684]FincaInSpanje[/MENTION]?

Mja het zijn slechts de feiten en omstandigheden dus wie boeit dat nu..
    "Fuck voting, fuck protesting, fuck writing letters to your congressmen. I will protest silently, with my wallet."
    ''You know when you're a Survivalist/prepper If you have ever been caught in the tub playing with your Katadyn''
    ''Whether through force (war) or democratic means, we subject ourselves to the order of governments.''

Moderator
    Ingeschreven
    Jul 2012
    De resultaten van de andere aanpak al jaren wordt steeds meer zichtbaar. Dus ja ik denk dat het zou helpen.
    Je bedoeld die aanpak dat we gewoon drones, zonder enig vorm van rechtspraak, op huizen en mensen sturen? Niet alleen in landen zoals Syrie maar ook Jemen? Die aanpak?

[Toevoeging] Of bedoel je die aanpak dat we mensen zonder enige vorm van rechtspraak in gevangenissen als Guantanomo Bay zetten en martelen? Bedoel je die soms?

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 29
    Laatste Bericht: 30-12-14, 11:00
  2. En nog een reden waarom zelfvoorzienend worden hard nodig is.
    Door Range in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 20
    Laatste Bericht: 25-07-14, 11:51
  3. Vluchtelingen trekken steeds vaker naar de stad
    Door leidseprepper in forum Survival Algemeen
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 13-03-14, 09:49
  4. Absoluut geen reden voor zorgen :o(
    Door Kans in forum USA
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 04-01-13, 10:31
  5. Mijn reden om te preppen, mijn filosofie