Pagina 206 van de 228 EersteEerste ... 106156196204205206207208216 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.051 tot 2.060 van de 2277
    Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supervivere Bekijk Berichten
    Nou mensen, een van de daders is recent via Griekenland Europa binnengekomen.... Versneld preppen?
    Bron
    http://nos.nl/l/2069112

vivere, aut mori
    Ik denk niet dat dat nu echt wat zegt. Ze komen toch wel binnen.
    Daar hebben ze de vluchtelingen/migranten niet voor nodig.
    Als ze al niet in Europa gerekruteerd worden.

Ik vind het jammer dat terroristen en vluchtelingen/migranten aan elkaar gekoppeld worden.
    Ik weet dat er mensen/groepen blij mee zullen zijn. Door die koppeling te maken spelen we ze mooi in de kaart.
    En neemt het 'spel' steeds gruwelijker vormen aan.
    Laatst gewijzigd door Marc67NL; 14-11-15 om 18:57.
    "Kennis geeft je macht over je omstandigheden". "Bij het overleven kun je niet zonder humor ". Mijn Moeder: "Heb je je verstand bij je?"
    "Of de wereld zoals wij die kennen nu wel of niet vergaat, kennis en genieten van overleven, geeft verdieping aan het 'gewone' leven".
    Arabisch spreekwoord: "Woorden zijn als water. Eenmaal in het zand, krijg je het niet snel terug".

*Disclaimer : Neem niets zomaar van mij aan. Zoek het ook zelf uit.*

tom666
    Guest
    Er zijn genoeg oliestaten met een moslimcultuur die de mensen kunnen helpen maar het gebeurt ook niet. Wil dit dan zeggen dat Europa het dan maar moet doen??? We zitten zelf nog in een economische crisis en dit kunnen we er niet bij nemen.
    Als ze dan nog bommen laten ontploffen...terwijl we ze geld , woning en voedsel geven???? Komaan zeg

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supervivere Bekijk Berichten
    Nou mensen, een van de daders is recent via Griekenland Europa binnengekomen.... Versneld preppen?
    Bron
    http://nos.nl/l/2069112

vivere, aut mori
    We weten slechts dat er een Syrisch paspoort is gevonden bij de resten van een zelfmoord-terrorist. Dat paspoort is eerder dit jaar geregistreerd in Griekenland (Leros) bij de binnenkomst van een vluchteling. Punt is dat we niet weten wat er nadien met dat paspoort is gebeurd. Het kan zijn dat een IS-strijder als vluchteling Europa is binnengekomen maar er is ook een levendige handel in Syrische paspoorten. De IS-terrorist bij wie dit paspoort is gevonden kan het gebruikt hebben om zich voor te doen als vluchteling. Of, en dat vind ik een mooie theorie, hij heeft het bewust bij zich gestoken om de verdenking te richten op vluchtelingen & asielzoekers. Want dat is het doel van deze terroristen; niet alleen angst maar ook verdeeldheid zaaien. Als wij onze boosheid richten op asielzoekers en als wij bang worden voor vluchtelingen dan is hun doel bereikt. Die lol moeten we hen niet gunnen, vind ik.
    Two roads diverged in a wood, and I -
    I took the one less traveled by,
    And that has made all the difference.

Robert Frost

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom666 Bekijk Berichten
    Zeker weten.
    Zo pas thuis van de winkel.
    Kar nog eens goed volgeladen voor 159 euro. In Parijs gaan de warenhuizen dicht uit vrees voor aanslagen.!!!!
    Maak dat ge uw eten in huis hebt en uw brandstof is voorzien.
    En dŠt....zijn de dingen waar we ons op voorbereiden.
    Dit zien we nu gebeuren, warenhuizen dicht en vrachtwagens die voor bevoorrading zorgen hebben nu al grotere problemen met rijden vanwege de extra controles.
    So Long, and Thanks for All the Fish

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Mijn voorraadkast is vol, dus versneld of extra preppen heeft geen zin. Ik houd alleen de voorraad op peil.
    Al mijn berichten zijn samengesteld uit 100 % gerecyclede elektronen.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Zeker weten.
    Zo pas thuis van de winkel.
    Kar nog eens goed volgeladen voor 159 euro. In Parijs gaan de warenhuizen dicht uit vrees voor aanslagen.!!!!
    Maak dat ge uw eten in huis hebt en uw brandstof is voorzien.

O ja ...de ene terrorist had papieren uit Griekenland!!!!!!
    Neen hoor de vluchtelingen zijn onschuldig.....mijn kloten ja ...Grenzen dicht godverdomme!!

@MyronPrps inderdaad , dat zeg ik . GRENZEN dicht.
    Als je ze wilt helpen ...ga dan naar ginder en doe uw vrijwilligerswerk maar in ons land gelden andere regels dan daar en de regels dienen nageleefd te worden.
    Godverdomme daar kan ik mij druk in maken. Ik zorg eerst voor eigen volk voor ik mij ga druk maken over een ander in Verristan. Ik moet ook niet naar daar zaken gaan verkondigen en een nieuw geloof gaan binnen brengen.
    Neen daar vlieg ik buiten als ik geluk heb of krijg ik de kogel of de knoop.
    Als je zo moet doen ga ik niet eens de discussie met je aan.

Je luistert namelijk totaal niet naar wat ik zeg het enige wat op dit moment uit jou komt is grenzen dicht.
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

tom666
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MyronPrps Bekijk Berichten
    Als je zo moet doen ga ik niet eens de discussie met je aan.

Je luistert namelijk totaal niet naar wat ik zeg het enige wat op dit moment uit jou komt is grenzen dicht.
    Dat is het beste denk ik ook.
    Ik mijn mening en jij de jouwe.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Dat is het beste denk ik ook.
    Ik mijn mening en jij de jouwe.
    Dat wij verschillen van mening vind ik totaal niet erg, een goede disussie houd ik ook wel van ben ik erg eerlijk over. Ik kom namelijk nog wel eens tot een andere mening door anderen bijv. door [MENTION=62]Keyser Suze[/MENTION] Vond hem verschrikkelijk vervelend in mijn draadje over de MAST dagen maar het heeft mij wel aan het denken gezet wat bij mij uiteindelijk tot een andere beslissing heeft geleid en vind hem nu en toen een "topgozer". Maar een discussie waarin jij en ik maar dom naar elkaar gaan zitten schreeuwen/typen bereikt niemand wat mij en zowel jij als ik hebben betere dingen te doen.
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pathfinder Bekijk Berichten
    We weten slechts dat er een Syrisch paspoort is gevonden bij de resten van een zelfmoord-terrorist. Dat paspoort is eerder dit jaar geregistreerd in Griekenland (Leros) bij de binnenkomst van een vluchteling.
    Het is ook zo helemaal logisch en vanzelfsprekend dat als je een aanslag pleegt, je je paspoort op zak hebt he. Doet iedereen toch?
    So Long, and Thanks for All the Fish

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuudje Bekijk Berichten
    Het is ook zo helemaal logisch en vanzelfsprekend dat als je een aanslag pleegt, je je paspoort op zak hebt he. Doet iedereen toch?
    Dat is gewoon van iemand die dat daar verloren is, er is vermoedelijk geen enkele relatie...

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 29
    Laatste Bericht: 30-12-14, 12:00
  2. En nog een reden waarom zelfvoorzienend worden hard nodig is.
    Door Range in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 20
    Laatste Bericht: 25-07-14, 12:51
  3. Vluchtelingen trekken steeds vaker naar de stad
    Door leidseprepper in forum Survival Algemeen
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 13-03-14, 10:49
  4. Absoluut geen reden voor zorgen :o(
    Door Kans in forum USA
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 04-01-13, 11:31
  5. Mijn reden om te preppen, mijn filosofie