Pagina 78 van de 228 EersteEerste ... 2868767778798088128178 ... LaatsteLaatste
Resultaten 771 tot 780 van de 2277
    Elementary prepper
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Ik heb een vraagje, hoe weten jullie allemaal dat de media die jullie bekijken en hier in linken wel betrouwbaar is? Kennen jullie betrouwbare mensen bij deze mediums?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2012
    dat weet je niet, je moet je zelf een beeld vormen op basis van je gevoel, en het volgen van patronen en connecties

Survivor
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilver Bekijk Berichten
    dat weet je niet, je moet je zelf een beeld vormen op basis van je gevoel, en het volgen van patronen en connecties
    Dat vind ik ook heel lastig. Ik vertrouw de MSM niet. Regelmatig voelt het als propaganda. Maar dat kunnen de tegenberichten ook zijn. Voor mij helpt het om te kijken hoe de geldstromen lopen. Kun je een eind mee komen. En hoe info voor mij 'aanvoelt'.

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franklin123 Bekijk Berichten
    Ik heb een vraagje, hoe weten jullie allemaal dat de media die jullie bekijken en hier in linken wel betrouwbaar is? Kennen jullie betrouwbare mensen bij deze mediums?

Mijn medium is altijd heel accuraat. En 90 cpm via de horoscooplijn.

Maar je hebt wel een duidelijk punt: hoe betrouwbaar is alle media. Wat [MENTION=765]zilver[/MENTION] ook zegt: je moet zelf je eigen beeld vormen. Het nadeel is dat de media per definitie niet objectief is, dus je kan interpreteren wat je wilt.

Ik ga persoonlijk meer uit van eigen ervaringen en zie verder wel wat er overal gezegt wordt.
    Soldaat, waarom zit de pin nog in de granaat?
    Dan is hij nogmaals te gebruiken sergeant.
    Maar je moest de vijand uitschakelen!
    Dat deed ik ook sergeant, de pop mist zijn hoofd sergeant.
    Urggghhhhhh. Ga maar rennen soldaat!

Soldaat, niet naar de ....... Glasgerinkel ........ auto van de Majoor gooien met een exercitiegranaat. Urgghhhh ..... eikel

Citaten van mijn sergeant naar mij gericht 

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2015
    We kunnen ook Europa groter maken. Zo iets als het Atlantropa 1920 project (wat nu weer actueel in het nieuws is).: The colossal plan to dam the Mediterranean and craft a supercontinent

Bron: http://theconversation.com/atlantrop...ontinent-47370

PS. Slecht plan imo

Bijlage 20808

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilver Bekijk Berichten
    Ik denk dat daar juist het probleem vaak in zit. Afgaan op je gevoel is verre van objectief en voor iedereen weer anders.

Ik kijk altijd eerst naar eerdere berichtgeving en hoe de betreffende media daarover bericht hebben en uiteraard of het klopte of niet. Daarnaast is het gewoon een kwestie van vergelijken met andere media. Let daarbij wel op dat veel media elkaar napraten. Probeer dus uit te vinden wat hun bron is en hoe betrouwbaar die bron is!!!

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    http://ec.europa.eu/eurostat/documen...b-cc9b4f6a838f

4 van de 5 asielzoekers niet uit Syrië. Mooi document trouwens, erg verhelderend.
    Dat was al gepost. De grote meerderheid komt uit Syrie, Irak en Afghanistan. Alle drie die landen hebben hetzelfde probleem, oorlog en islam extremisme (IS en Taliban).
    De economische vluchtelingen uit de balkan, met name veel Albanezen acuut retourneren graag.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franklin123 Bekijk Berichten

Dat is inderdaad precies het probleem. Afhankelijk van welke media je tot je neemt komen standpunten tot stand.
    De 'linkse' media benadrukken de arme kinderen, de 'rechtse' media de wantoestanden die er zijn.

Overal waar je een hele hoop mensen bij elkaar drukt, krijg je wantoestanden en daar lijden de zwaksten, bejaarden en kinderen het meest onder.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    Dat is inderdaad precies het probleem. Afhankelijk van welke media je tot je neemt komen standpunten tot stand.
    De 'linkse' media benadrukken de arme kinderen, de 'rechtse' media de wantoestanden die er zijn.

Overal waar je een hele hoop mensen bij elkaar drukt, krijg je wantoestanden en daar lijden de zwaksten, bejaarden en kinderen het meest onder.
    Kortom, zowel Links als Rechts vertellen dingen die waar zijn,
    En de waarheid, die ligt in het midden.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richard434 Bekijk Berichten
    Kortom, zowel Links als Rechts vertellen dingen die waar zijn,
    En de waarheid, die ligt in het midden.
    Precies en elke verandering is sowieso altijd lastig. Des te ouder je bent, des te minder je zit te wachten op veranderingen en helemaal hun tempo.

Ook in het (verre en nabije) verleden hebben grote stromen migranten altijd geleidt tot veel onrust en uiteindelijk ook positieve ontwikkelingen. Sterker nog, Nederland was niet geweest wat het nu is, zonder al die veranderingen.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 29
    Laatste Bericht: 30-12-14, 11:00
  2. En nog een reden waarom zelfvoorzienend worden hard nodig is.
    Door Range in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 20
    Laatste Bericht: 25-07-14, 11:51
  3. Vluchtelingen trekken steeds vaker naar de stad
    Door leidseprepper in forum Survival Algemeen
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 13-03-14, 09:49
  4. Absoluut geen reden voor zorgen :o(
    Door Kans in forum USA
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 04-01-13, 10:31
  5. Mijn reden om te preppen, mijn filosofie