Pagina 221 van de 228 EersteEerste ... 121171211219220221222223 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.201 tot 2.210 van de 2277
    SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    De vraag is eenvoudig te omschrijven, los van alle politieke of racistische motieven. Wie is bereid om een of meerdere kamers in zijn woning vrij te maken om migranten op te vangen? Daarnaast mag je ook even aangeven hoeveel van je uitkering, subsidie, pensioen, salaris, inkomen je bereid bent in te leveren om alle 'hulpbehoevenden' te helpen? Het is nu eenmaal een economische realiteit dat je elke euro maar 1x kan uitgeven. Wie van mening is dat alles goed is zoals het is en er geen maatregelen genomen moeten worden mag de bovenstaande vragen beantwoorden.

Ik ben er van overtuigd dat we inderdaad moeten 'preppen'. Niet tegen migranten maar voor de economische (en minder veilige) tijden die het met zich meebrengt. De gevolgen van de inwijking laten zich nu ook al in de kleinere steden voelen. Met name voor vrouwen wordt de situatie problematisch. Concreet maak ik me zorgen voor mijn partner, kinderen en (toekomstige) kleinkinderen. En daar sta ik niet alleen in. We nemen (spijtig genoeg) alle maatregelen waarvan we denken dat ze nodig zijn. Ook al gaat het tegen mijn principes van verdraagzaamheid en menslievendheid in. En al denken sommigen dat ik schromelijk overdrijf. Ik hoop oprecht dat ik het bij het verkeerde eind heb en degenen die niet met mij akkoord gaan later gelijk mag geven.
    http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...-vrouwen.dhtml
    Peace allemaal en fuck al de haters.
    _

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Na Oostenrijk (zie deze post) slaat nu ook de Duitse bevolking massaal wapens in.
    Vrouwen kopen voornamelijk pepperspray om zich tegen (groeps) verkrachtingen te beschermen.

Duitse bevolking slaat massaal wapens in
    27 november 2015

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doom Bekijk Berichten
    Het probleem is dat 90% economische vluchtelingen zijn, anders zou je ze prima in de regio kunnen opvangen.
    In Turkije en Saoedi-Arabië is plaats genoeg voor luxe tentenkampen.

Dus de grenzen hier flink dicht timmeren en dan hopen dat ze thuis blijven of voor de aangewezen landen kiezen.

Totaal met je eens ! laat de veroorzakers van het probleem ook grotendeels het zooitje oplossen, maar dat is iets waar ik weinig hoop in heb
    Non nobis, Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam !

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Ik denk dat het kwestie van tijd is, voor er werkelijk iets gebeurd op de regering hoef je nu niet te rekenen.
    Ik als zendamateur ben door de draad genomen contact gestoord

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Het probleem is dat 90% economische vluchtelingen zijn, anders zou je ze prima in de regio kunnen opvangen.
    In Turkije en Saoedi-Arabië is plaats genoeg voor luxe tentenkampen.

Dus de grenzen hier flink dicht timmeren en dan hopen dat ze thuis blijven of voor de aangewezen landen kiezen.
    Turkije vaart er wel bij, net als de Saoedi´s zoveel mogelijk vluchtelingen de EU in te sturen.

De Turken besteden weliswaar miljarden aan tentenkampen, maar het zijn ook de grootste mensensmokkelaars van de mensen die door willen richting EU en ook de economie vaart hier wel bij. De dubbele agenda van Erdogan is natuurlijk de Koerden aan te pakken en meer macht binnen de EU te krijgen. Hij heeft al uit onderhandeld dat Turken straks zonder visum de EU binnen mogen. Dat zijn in potentie 80 miljoen mensen die we dus zomaar binnen laten met alle gevolgen van dien.

De Saoedi 's willen hun oliebelangen veilig stellen en zo min mogelijk moslims die niet Soenniet zijn uit hun buurt hebben.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Enkele weken geleden vond in Polen de grootste demonstratie uit de geschiedenis van dat land plaats in Warschau en dat is zo goed als volledig weggecensureerd uit de mainstream media.

Meer dan 170.000 mensen gingen de straten om op de Europese vlag te verbranden en te laten weten dat ze geen vluchtelingen willen.

https://www.youtube.com/watch?v=0b2lD3tsWjM

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Enkele weken geleden vond in Polen de grootste demonstratie uit de geschiedenis van dat land plaats in Warschau en dat is zo goed als volledig weggecensureerd uit de mainstream media.

Meer dan 170.000 mensen gingen de straten om op de Europese vlag te verbranden en te laten weten dat ze geen vluchtelingen willen.

https://www.youtube.com/watch?v=0b2lD3tsWjM
    MSM:
    http://www.volkskrant.nl/buitenland/...sdag~a3788473/
    http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...arschau__.html
    http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...heidsdag.dhtml

Nu ja, en vast in nog meer kranten....
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Nov 2015
    He ,,,potverdorie wat naar...ik moet extra preppen , dit gaat fout oohh ... fout bah.... naar zeg !

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    In de kranten word maar de helft vertelt.
    Het vluchtelingen verhaal staat er niet bij.
    Echt weer van dat bewuste halve nieuws.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    In de kranten word maar de helft vertelt.
    Het vluchtelingen verhaal staat er niet bij.
    Echt weer van dat bewuste halve nieuws.
    Het gaat niet om de vluchtelingen die rellen...ze hebben al jaren op een rij hetzelfde "THEMA" bij de rellen. Rellen tussen de republikeinen en rechts-nationalisten. Geschiedenis van de Tweede Poolse Republiek.
    So Long, and Thanks for All the Fish

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 29
    Laatste Bericht: 30-12-14, 11:00
  2. En nog een reden waarom zelfvoorzienend worden hard nodig is.
    Door Range in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 20
    Laatste Bericht: 25-07-14, 11:51
  3. Vluchtelingen trekken steeds vaker naar de stad
    Door leidseprepper in forum Survival Algemeen
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 13-03-14, 09:49
  4. Absoluut geen reden voor zorgen :o(
    Door Kans in forum USA
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 04-01-13, 10:31
  5. Mijn reden om te preppen, mijn filosofie