Pagina 228 van de 228 EersteEerste ... 128178218226227228
Resultaten 2.271 tot 2.277 van de 2277
    In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Ik wil liever niet in jouw beschaving functioneren [MENTION=4377]Saved Bro[/MENTION]
    keyserpreppersuze@gmail.com

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    En nu ik het nog eens lees denk ik dat je even een reality check nodig hebt [MENTION=4377]Saved Bro[/MENTION]
    keyserpreppersuze@gmail.com

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Positieve bekrachtiging dan toch maar...

So Long, and Thanks for All the Fish

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2015
    ‘Concreet gevaar voor Europeanen, niet alleen door migranten, maar ook door hier al lang wonende moslims’ – Open-grenzen beleid EU betekent maar één ding: oorlog’

http://xandernieuws.punt.nl/content/...tie-en-invasie

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Finland moet de plek zijn....
    http://www.zerohedge.com/news/2015-1...p-all-citizens

Iets met basisinkomen enzo. Dus hemel op aarde voor de armoedzaaiers.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Usury causes high prices (inflation), then heavy debts, a landless people, lower birth rates and declining population, and finally immigration of new peoples needed to borrow money into existence and pay taxes, or slaves are emancipated to achieve the same object. A debt-free potential borrower is of far greater value than a heavily indebted native citizen.

Al gedurende anderhalf jaar m'n onderschrift.
    Usury causes high prices (inflation), then heavy debts, a landless people, lower birth rates and declining population, and finally immigration of new peoples needed to borrow money into existence and pay taxes, or slaves are emancipated to achieve the same object. A debt-free potential borrower is of far greater value than a heavily indebted native citizen.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kungfufox Bekijk Berichten
    Fijn om te weten dat we met jouw als minister president niet alleen flink hadden kunnen besparen op immigranten maar ook op ons rechtssysteem. Gewoon afknallen scheelt natuurlijk wel een hoop bureaucratisch papierwerk. Gewoon zonder de feiten en omstandigheden te kennen mensen het graf in helpen..nee zo creëren we zeker een betere wereld...
    Ik heb niet echt de ambitie om president te worden en mee te werken aan het bestelen en onderdrukken van de NL-se bevolking, maar dat ter zijde. Wanneer een oudere op leeftijd kanker krijgt, dan krijgen ze vaak te horen dat ze uitbehandeld zijn. Gezien de hoge leeftijd en de kosten, moet je dan maar het liefst zo snel mogelijk dood gaan. Behalve wanneer je een zak met geld hebt, dan kun je vaak doorbehandeld worden wanneer je zelf betaald vaak in het buitenland, M.a.w. er zit een prijskaartje op je kop, momenteel van ongeveer 80.000 euro (is eens berekend door het CDA).

Waarom zou je dan zo'n mafkees berechten en 20 jaar eten, drinken, medische hulp, advocaten, faciliteiten en onderkomen etc. geven wat de staat miljoenen kost? Wanneer het overduidelijk is dat een doorgedraaide gek zoiets flikt, dan mogen ze hem van mij gelijk afmaken ter plekke. En ja ik ben ook voor de doodstraf in bepaalde gevallen.

Ik ben even van het nieuws uitgegaan ongeacht deze mans beweegredenen. Hij wilde mensen vermoorden om welke reden dan ook, dan moeten dit soort idioten weten dat het risico is dat ook zij direct aangepakt worden. De enige reden waarom dit soort mensen voor het gerecht zouden moeten komen, is dat een politie agent iemand zou neerschieten die onschuldig kan zijn (zoals in de VS vaak met blank-zwart in beeld is gebracht). Wanneer het over duidelijk is wat de dader heeft gedaan, dan hoeft de agent wat mij betreft zijn leven niet in de waagschaal te stellen en mag hij van mij de trekker overhalen.

Er zijn momenteel een hoop mensen die hun gezin zullen beschermen op welke manier dan ook, ook al overtreden ze zelf hiermee de wet. Is dat gek? Nou volgens mij niet. Je bent behoorlijk naïef wanneer je in de NL rechtstaat geloofd. Ik denk dat we hier met z'n alleen een behoorlijk lijstje kunnen maken van klasse justitie, vriendjespolitiek, opzettelijk tegenwerken van onderzoeken, laten verdwijnen van bewijsmateriaal, onterechte veroordelingen etc. etc.

Immigranten, je zou het woordenboek eens erbij moeten pakken van een jaar of 10 geleden. Dat zijn hele anderen mensen, dan de mensen die hier ons land binnenkomen. Ze zijn niet illegaal, ze hebben van tevoren netjes hun immigratie geregeld en ze overtreden niet de wetten. Wanneer ieder land de afspraken, wetten en regels zou uitvoeren, dan zouden er een stuk minder vluchtelingen NL of Duitsland halen. Wederom een voorbeeld dat wetten en regels niet voor overheden geldt, dat het een vooropgezet plan is en dat de overheid onbetrouwbaar is en hun burgers gewoonweg niet beschermd (en op de eerste plaats zet). Ik zou zeggen follow the money, dan krijg je in principe antwoord op al je vragen in de huidige maatschappij.

PS beetje off topic geraakt maar case closed: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...content=nieuws
    Laatst gewijzigd door FincaInSpanje; 07-12-15 om 20:25. Reden: PS

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 29
    Laatste Bericht: 30-12-14, 12:00
  2. En nog een reden waarom zelfvoorzienend worden hard nodig is.
    Door Range in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 20
    Laatste Bericht: 25-07-14, 12:51
  3. Vluchtelingen trekken steeds vaker naar de stad
    Door leidseprepper in forum Survival Algemeen
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 13-03-14, 10:49
  4. Absoluut geen reden voor zorgen :o(
    Door Kans in forum USA
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 04-01-13, 11:31
  5. Mijn reden om te preppen, mijn filosofie