Pagina 1 van de 11 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 104

Onderwerp: Media stilte

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Apr 2015

Angry Media stilte

Een aanslag op geert wilders/vrije woord een nederlands parlements lid.
    Totale stilte in de media.
    Cnn en anderen blurren de tekeningen,niets over de inhoud.

Gisteren dachten we aan de vorige generaties die tegen nazis en onrecht streden.we respecteren hun daden.
    Ik hoop dat onze kinderen ons later niet zullen verachten omdat we niets deden.

Ik schaam me diep.
    atheists need to speak up and Challenge creationists more,not with insults and violence but with arguments.
    Richard dawkins,Bill nye,Neil degrasse tyson,please look them up on google or youtube.
    Realism is under treat,all the childern of the world need to learn about these heroes.
    This is the only way to resist and keep ur freedoms alive.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Wel een slecht voorbereidde aanslag... te laat aankomen (Wilders was al weg) en dan knullig en met (waarschijnlijk) geluk een agent in z'n enkel geschoten waarna beide 'daders' omkomen... Als ik IS was geweest had ik dit niet eens op 'mijn naam' willen hebben

Overigens genoeg in de media van te vinden, naar mijn mening zelfs overdreven veel met reacties van al onze belangrijke politici etc...
    http://www.nu.nl/buitenland/4042849/...t-wilders.html

Ze hebben zelfs de auto maar uit voorzorg opgeblazen, misschien zat er wel een bom in die ze niet konden vinden...
    http://www.nu.nl/buitenland/4043461/...t-wilders.html
    Laatst gewijzigd door houthe; 05-05-15 om 12:59.
    Prepper informatie nodig? PDF bestanden over elk denkbaar onderwerp beschikbaar, PM voor meer info.

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Hun daden zien we.
    Het gaat om wat wij "het westen" er mee doen.
    atheists need to speak up and Challenge creationists more,not with insults and violence but with arguments.
    Richard dawkins,Bill nye,Neil degrasse tyson,please look them up on google or youtube.
    Realism is under treat,all the childern of the world need to learn about these heroes.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Hoi [MENTION=5011]magiclover[/MENTION]: Ik denk dat we ons allemaal enigszins een voorstelling kunnen maken van een Mohammed cartoon. Verder is de berichtgeving gewoon te volgen hoor: bijvoorbeeld: http://www.nu.nl/buitenland/4043461/...t-wilders.html

PS Ik kan mij nog herinneren uit de jaren '90 dat Claudia Schiffer voor een modereportage gefotografeerd was in een jurk met daarop teksten uit de koran. Dat gaf toen al een hoop stennis en die foto's zul je nergens meer terugvinden al stond die jurk haar nog zo goed.

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Apr 2015
    10.000 dollar betaald voor extra politie,een schande gewoon dat ze zelf moeten betalen om vrij te kunnen tekenen en spreken.
    Stel ze hadden het niet gedaan waren er tientallen doden.
    Dit is een schande.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    De gelderlander bericht er ronduit groots over met wel 3 hele pagina's (voorpagina en de daaropvolgende twee)

Wat nou mediastilte, eerder een overdaad. Het was pas nieuws geweest als ze Wilders daadwerkelijk weten te raken, die gast krijgt net als Hitler talloze aanslagen te verduren en komt toch nog zonder kleerscheuren weg.

Wat zeg je nu Range? Spreek je Wilders en aanslagen uit in ťťn adem? Jup, dat doe ik. Woordterreur is ook terreur !
    'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om de manier hoe'

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door magiclover Bekijk Berichten
    10.000 dollar betaald voor extra politie,een schande gewoon dat ze zelf moeten betalen om vrij te kunnen tekenen en spreken.
    Stel ze hadden het niet gedaan waren er tientallen doden.
    Dit is een schande.
    Nu heb ik niets met extremistische Moslims en mogen deze allemaal een enkeltje bodempje Noordzee krijgen van mij, maar ik vind het bewust mensen kwetsen ten aanzien van hun geloof enkel uit naam van vrijuit van meningsuiting ook wel erg uit lokken.
    Begrijp me niet verkeerd... een ieder die geweld gebruikt is altijd fout en moet aangepakt worden, maar als ik continue iets doet wat jij niet leuk vind en jij vraagt me er mee te stoppen omdat het je kwetst dan heb ik daar (als het goed is) toch ook respect voor?

Van de week op facebook een kerel die het leuk vond om op een foto van mij en mijn zus, grapjes te maken over mijn zus. Alhoewel het heel erg Hollands is dat men sexueel getinte grapjes maakt over zussen en moeders, ben ik daar helemaal niet van gediend.
    En als ik jou ook nog eens alleen via fb ken en niet eens in persoon, dan kan ik daar ook woedend over worden.
    Dan kun je zeggen vrijheid van meningsuiting en bla bla bla...
    Maar wanneer stopt de grens van vrijheid van meningsuiting en gaat men gewoon te ver?
    Keuzes die een ieder voor zich moet maken en soms ook bewust moet afwegen voordat men praat (heel on-Hollands ik weet het), maar sta niet vreemd te kijken als jij een opmerking maakt over mijn familie die jij zelf heel grappig vind maar beloond word met een knal voor den kannis!
    Zo is het ook met Geert. Niet iedere Moslim is terrorist en/of haatdragend jegens een niet-moslim toe. Ook deze mensen beledigd hij continue en noemt hij een gevaar voor de maatschappij (ken een ander die ook zulke dingen riep. Vieren we toevallig vandaag een feestje over).
    Als je mensen continue beledigt moet je het niet vreemd vinden dat er een groep tussen zit die niet de andere wang toekeert....

Overigens ben ik voorstander van elke extremist oppakken en land uit en het liefst die Noordzee dan weer toch, maar met Wilders heb ik geen medelij.
    Die roept er om...
    Slechts een reiziger in de tijd
    Si vis pacem, para bellum

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2014
    [MENTION=1824]Gamble[/MENTION],

Kortom de grens niet opzoeken van het toelaatbare maakt dat je anderen ook niet in het harnas zal jagen.

Kudo voor de wijze woorden gokker

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gamble Bekijk Berichten

Van de week op facebook een kerel die het leuk vond om op een foto van mij en mijn zus, grapjes te maken over mijn zus. Alhoewel het heel erg Hollands is dat men sexueel getinte grapjes maakt over zussen en moeders, ben ik daar helemaal niet van gediend.
    En als ik jou ook nog eens alleen via fb ken en niet eens in persoon, dan kan ik daar ook woedend over worden.
    Dan kun je zeggen vrijheid van meningsuiting en bla bla bla...
    Maar wanneer stopt de grens van vrijheid van meningsuiting en gaat men gewoon te ver?
    iets hollands nee, iets wat over de hele wereld gebeurt dit valt alleen onder de "lichte"vorm
    Aannames over een persoon zeggen meer over jezelf dan over die ander.
    De zaken die je bij een ander zijn tekst verzint zijn jou ideen niet die van die ander.
    En als jij het op een bepaalde manier zou doen betekend dat niet dat de ander het zo zou doen.
    Projectie en aannames zijn bijna altijd fout
    Dus inplaats van alles erbij te verzinnen zou je ook een verduidelijking kunnen vragen

branco
    Guest
    volslagen onzin en propaganda!

aangezien IS een zionistische terreurgroep is
    zal dit wel een PR stunt zijn geweest in samenspraak en gecoordineerd met Wilders samen
    om zo opnieuw beetje slachtoffertje te kunnen spelen
    en de dodenherdenking en bevrijdingsdag te kunnen misbruiken voor de racistische doelen van de PVV
    is goed dat de media daar geen aandacht aan besteed!

Vergelijkbare onderwerpen

1. De media, realiteit of fictie?
    Door Cyberbeer in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 21-10-14, 23:09
  2. Media oproep
    Door job1208 in forum Preppers in de Media
    Reacties: 26
    Laatste Bericht: 22-09-14, 20:41
  3. Social media geautomatiseerd
    Door Raycoupe in forum Koffiecorner
    Reacties: 5