Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27
    Survivor
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Inderdaad een artikel wat tot nadenken zou moeten leiden, maar helaas gebeurd dit hier niet, daar de meeste leden hier rechtsstreeks van Joop.nl lijken te komen.
    Jammer.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enigma13 Bekijk Berichten
    Deze tekst legt de vinger op de wond. We hebben niets van de moord op Pim Fortuyn geleerd. Het is alleen maar erger geworden. Als Nederland het roer niet drastisch omgooit gaan we ten onder en verdwijnen we in de mist der tijd.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven..._bek.html#more
    een artikel waar ik me 100% in kan vinden
    leve het vermogen om feiten te mogen vertellen

Survivor
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Oh jee gaan we weer. Wat een bagger artikel.

Het gaat allemaal om niveau, zowel bij de blanke, islamitische, negroide en weet ik veel welke andere cultuur is tuig te vinden. Als je een bepaald niveau mensen bij elkaar neerzet gaat dat niet goed, maar dat gebeurd met een groep islamieten als met een groep hollandse tokkies.

Als we nou eens met zijn allen het niveau ontstijgen van vingertjes wijzen en verschuilen achter religie. Om dingen dan wel goed of niet goed te keuren. We zijn allemaal mensen met een bagage, met een verleden en een omgeving waar we door gevormd zijn.

Laten we elkaar aub als mensen zien en benaderen. Juist dit soort artikelen zorgen voor nog meer haatzaaiing wat een land echt niet goed doet.

Stel je eens voor dat je alleen nog maar liefdevolle berichten hoort, over iedereen. Alle soorten mensen en culturen. Alleen dan al zal de houding naar elkaar zo erg veranderen. Alles is actie en reactie.

Liberty
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caitlin Bekijk Berichten
    Laten we elkaar aub als mensen zien en benaderen. Juist dit soort artikelen zorgen voor nog meer haatzaaiing wat een land echt niet goed doet.

Stel je eens voor dat je alleen nog maar liefdevolle berichten hoort, over iedereen. Alle soorten mensen en culturen. Alleen dan al zal de houding naar elkaar zo erg veranderen. Alles is actie en reactie.
    Als jij ze dat nu eens uit gaat leggen in Raqqa en hun sympathisanten in de Schilderswijk, veel plezier en vergeet geen kaartje te sturen.

Banned
    Ingeschreven
    Feb 2015

Het gaat allemaal om niveau, zowel bij de blanke, islamitische, negroide en weet ik veel welke andere cultuur is tuig te vinden. Als je een bepaald niveau mensen bij elkaar neerzet gaat dat niet goed, maar dat gebeurd met een groep islamieten als met een groep hollandse tokkies.

Als we nou eens met zijn allen het niveau ontstijgen van vingertjes wijzen en verschuilen achter religie. Om dingen dan wel goed of niet goed te keuren. We zijn allemaal mensen met een bagage, met een verleden en een omgeving waar we door gevormd zijn.

Sommige mensen doen zich helaas voor als zijnde mensen.....en dat is nu juist het probleem.
    beetje naief om nog anno 2015 alleen het 'goede'in bepaalde mensen te willen blijven zien....dan ben je dus idd. na de oorlog niet meer buiten geweest.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    May 2012

Daar zeg je het juist : Verschuilen achter religie. Maar wie verschuilt er zich hier achter religie ? Als er cartoons over Christus gepubliceerd worden, hoeveel Nederlanders of Vlamingen komen er dan op straat om te protesteren ?

U zegt het juist : religie. Probeer maar eens een atheÔst of heiden te zijn in het Midden-Oosten. Zegt mijn inziens al genoeg.

Ik ben geen racist, ik beoordeel mensen niet op hun huidskleur. Maar ik moet niets hebben van religie, religie onderdrukt, religie houdt de mensen lomp en stom, religie doodt, religie stelt de mens centraal en verkracht daardoor onze planeet. We hebben jaren moeten 'vechten' om onder hun juk van de kerk onderuit te komen (doet me denken aan dat liedje van de Antwerpse volksgroep Katastroof over 'de pastoor' : Ik houde ze loemp en ze vulden mijn schalen) en nu komen een stelletje andere idioten even hun willetje door onze stroot rammen.

Ik zet mijn hoop nog altijd op moeder natuur. Zij kent geen genade, zijn kent geen rassen, zij kent geen religie.

Als bepaalde bevolkingsgroepen terug naar de Middeleeuwen willen, moeten ze daar ook maar de consequenties van dragen.
    Vergeet niet dat in de Middeleeuwen een derde van de bevolking door de pest is omgekomen.
    Als je de toestanden in sommige steden als Antwerpen en Brussel ziet, is het maar wachten op de volgende epidemie. En dan zal God (wie of wat dat ook mogen zijn) het wel oplossen zekers ?

Als je ziet dat dat soort mensen nu al volledige afhangen van de welvaartstaat om te overleven, vraag ik me af wat ze gaan doen als deze welvaartstaat instort. De meesten zullen niet omkomen door oorlogsgeweld, of terrorisme, de meesten zullen omkomen door ontbering, ziekten en honger.

Maar hun god gaat dat oplossen, en in de hemel wacht hun 70 maagden Alleloeja...

Peerke
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spechtje Bekijk Berichten
    Maar hun god gaat dat oplossen, en in de hemel wacht hun 70 maagden Alleloeja...
    Het zijn 72 maagden. Of was het 1 mannelijke maagd van 72 met een harige kont ?

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peerke Bekijk Berichten
    Het zijn 72 maagden. Of was het 1 mannelijke maagd van 72 met een harige kont ?
    72 mannelijke harige maagden -- namelijk de voorgangers dat daar nu zitten.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Laat je niet zomaar meeslepen. Neem niets zomaar aan.
    Van mij niet, van links niet, van rechts niet, van niemand niet.

Ga graven. Zoek het grotere plaatje zelf uit.
    Je hebt internet, google, youtube, wiki's, forums, en je verstand.
    En wees kritisch bij alles wat je tegenkomt.
    "Kennis geeft je macht over je omstandigheden". "Bij het overleven kun je niet zonder humor ". Mijn Moeder: "Heb je je verstand bij je?"
    "Of de wereld zoals wij die kennen nu wel of niet vergaat, kennis en genieten van overleven, geeft verdieping aan het 'gewone' leven".
    Arabisch spreekwoord: "Woorden zijn als water. Eenmaal in het zand, krijg je het niet snel terug".

*Disclaimer : Neem niets zomaar van mij aan. Zoek het ook zelf uit.*

Peerke
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc67NL Bekijk Berichten
    Laat je niet zomaar meeslepen. Neem niets zomaar aan.
    Van mij niet, van links niet, van rechts niet, van niemand niet.

Ga graven. Zoek het grotere plaatje zelf uit.
    Je hebt internet, google, youtube, wiki's, forums, en je verstand.
    En wees kritisch bij alles wat je tegenkomt.
    Onderzoek alles, en behoudt het goede.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 3
    Laatste Bericht: 06-03-14, 14:28
  2. Gelukkig, er zijn meer mensen die nadenken :)
    Door SG31 in forum Voorstelronde
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 16-03-13, 20:13
  3. Reacties: 38
    Laatste Bericht: 30-12-12, 19:01

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten