Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mijn TA PD06 als Prepper voertuig!!


DutchSurvival101

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Zo'n TransAlp is inderdaad veel praktischer in geval van SHTF dan de Yamaha die ik nu heb, maar ik heb niet zoveel met dit type motorfietsen.

Wel een leuk kleurtje en als de aarde eenmaal een zooitje is, zou ik hem graag willen hebben als stalen ros.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Zo'n TransAlp is inderdaad veel praktischer in geval van SHTF dan de Yamaha die ik nu heb, maar ik heb niet zoveel met dit type motorfietsen.

Wel een leuk kleurtje en als de aarde eenmaal een zooitje is, zou ik hem graag willen hebben als stalen ros.

 

Wat heb jij voor fiets dan? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Een Batavus :p

 

Nee, ik ben meer van de toerfietsen.

Eerst had ik een Kawasaki 1000GTR, maar die heb ik laatst geruild tegen een Yamaha FJ1200 omdat het blok niet lekker meer was.

 

Ah, de dikke snelle jongens. :)

Ligt natuurlijk helemaal aan wat je er over het algemeen mee uitspookt.

Toerfietsen zijn super voor snelweg en lange afstanden.

 

Transalp is net iets veelzijdiger, echt tussen toer en off the road in.

Beter als prepper bike, want snelwegen mag je mijden bij SHTF. (files, roadblocks, enz.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah d'r zitten er hier dus ook .... mooi :D

 

'k had ook zoiets :

 

DR1.jpg.b1e6bdae9df80ace89bf3faad06fe0b9.jpg

 

Alleen was het bij deze dat als er iets met de carburateurs gedaan moest worden de halve motorfiets gesloopt moest worden.

En dat moest met deze nogal eens ... had meerdere motoren en een auto van de zaak, dus hij stond soms lang stil en daar hield ie niet van.

 

Op dit moment heb ik deze:

 

CamoTrophy.jpg.ea182870def7b4f2526472c2699ccaed.jpg

 

Hij is kwa geluid alleen niet helemaal stealth en onopvallend ...dus daar moet ik nog wat mee...misschien ;)

Voor de bugout heb ik er nog een lading zadeltassen en tanktas bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ah d'r zitten er hier dus ook .... mooi :D

 

'k had ook zoiets :

 

 

 

Alleen was het bij deze dat als er iets met de carburateurs gedaan moest worden de halve motorfiets gesloopt moest worden.

En dat moest met deze nogal eens ... had meerdere motoren en een auto van de zaak, dus hij stond soms lang stil en daar hield ie niet van.

 

Op dit moment heb ik deze:

 

 

 

Hij is kwa geluid alleen niet helemaal stealth en onopvallend ...dus daar moet ik nog wat mee...misschien ;)

Voor de bugout heb ik er nog een lading zadeltassen en tanktas bij

 

Die Suzuki is ook een mooie hee, met die bescherming onderaan.

Rijdt wel lekker op de snelweg toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah d'r zitten er hier dus ook .... mooi :D

 

'k had ook zoiets :

 

DR1.jpg.b1e6bdae9df80ace89bf3faad06fe0b9.jpg

 

Alleen was het bij deze dat als er iets met de carburateurs gedaan moest worden de halve motorfiets gesloopt moest worden.

En dat moest met deze nogal eens ... had meerdere motoren en een auto van de zaak, dus hij stond soms lang stil en daar hield ie niet van.

 

Op dit moment heb ik deze:

 

CamoTrophy.jpg.ea182870def7b4f2526472c2699ccaed.jpg

 

Hij is kwa geluid alleen niet helemaal stealth en onopvallend ...dus daar moet ik nog wat mee...misschien ;)

Voor de bugout heb ik er nog een lading zadeltassen en tanktas bij

 

Volgens mij is die DR800 ook niet echt stil met die 1 cilinder 800 cc:p. vind het een machtig ding! Als ik het rijbewijs ervoor heb dan koop ik er zeker een.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah d'r zitten er hier dus ook .... mooi :D

 

'k had ook zoiets :

 

DR1.jpg.b1e6bdae9df80ace89bf3faad06fe0b9.jpg

 

Alleen was het bij deze dat als er iets met de carburateurs gedaan moest worden de halve motorfiets gesloopt moest worden.

En dat moest met deze nogal eens ... had meerdere motoren en een auto van de zaak, dus hij stond soms lang stil en daar hield ie niet van.

 

Op dit moment heb ik deze:

 

CamoTrophy.jpg.ea182870def7b4f2526472c2699ccaed.jpg

 

Hij is kwa geluid alleen niet helemaal stealth en onopvallend ...dus daar moet ik nog wat mee...misschien ;)

Voor de bugout heb ik er nog een lading zadeltassen en tanktas bij

 

DRBIG!!!!! love that thing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Suzuki is ook een mooie hee, met die bescherming onderaan.

Rijdt wel lekker op de snelweg toch?

Rijd zalig onroad offroad ..... alleen moet je wel een setje velgen met noppen hebben en een setje met 50/50's .....want noppen op de snelweg is ...eh...spannend zegmaar

 

Volgens mij is die DR800 ook niet echt stil met die 1 cilinder 800 cc:p.

Nou .... hij kán vrij stil zijn ....kan, de mijne was 't inderdaad niet echt nee ;)

 

Aan het blokje te zien kan het een Triumph zijn, een 1200'je?

Sow das scherp ..... de meeste laten zich in de maling nemen door de Sprint topkuip en denken dan dat het een 3cyl 900 is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...