Ga naar inhoud
GENEGEERD

"Wie overleeft Nederland.", nieuw RTL-programma


RaptorNLD

Aanbevolen berichten

RTL 4 zendt vanaf 20 mei Wie overleeft Nederland uit. Hierin trekken bekende Nederlanders, zoals Joris Linssen, Henny Huisman en Melisa Schaufeli zich onder begeleiding van boswachter Arjan Postma drie dagen terug in de natuur. Kunnen ze een kamp bouwen en genoeg voedsel vinden?

 

Tot zover de omschrijving. Drie dagen is niet veel, maar ja. Ben stiekem wel benieuwd of het ook nog een beetje leerzaam is of weer alleen maar leedvermaak. Wat soms ook wel leuk is! ;)

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Word natuurlijk op een afgebakend stuk bos gedaan (ze gaan vast niet wildkamperen) en iets anders dan plantaardig eten zal er ook niet bij zitten, tenzij ze kunnen jagen (als dat überhaupt mag op eigen grond) of vissen (mag volgens mij ook niet voor consumptie). Overigens kan de weinig verrassende conclusie alleen maar zijn dat je niet kan overleven in een Nederlands bos, zeker niet als er door welke omstandigheid dan ook veel mensen dit gaan proberen :)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat de praktische/out-of-the-box denken/inventieve skills zijn van deze bekende Nederlanders, maar ik heb het vermoeden dat ze, op dat vlak, redelijke nietsnutten zijn, dus succes verzekerd voor een lollige avond.

 

Ik denk dat het wel meevalt, zeker met henny huisman. Hij is een hele goeie jager, eerst verveeld hij een konijn dood en dan rent hij erop. Suprise suprise!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overleef jezelf vind ik een veel betere titel;)

 

l

Leer eerst eens jezelf kennen ...................en dan zie je pas je eigen on----en mogelijkheden.

Het is een kijkprogramma hetgeen betekend dat er winsten gehaald moeten worden uit de reclameblokken.

Verder is het een vorm van misplaatste amusement met een nul-factor van enige betekenis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAAAAAA!!!! En dan zend RTL op dat zelfde tijdstip op een andere RTL kanaal Kon-Tiki uit! Een film over de gedurfde oversteek van Thor Heyerdahl op een vlot over de Pacific van Peru naar Polynesie. SCHANDE!!!! Ik weet niet wat ik moet kiezen om op te nemen vanwege een bezoek die ik wil doen.

 

Japio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

JAAAAAA!!!! En dan zend RTL op dat zelfde tijdstip op een andere RTL kanaal Kon-Tiki uit! Een film over de gedurfde oversteek van Thor Heyerdahl op een vlot over de Pacific van Peru naar Polynesie. SCHANDE!!!! Ik weet niet wat ik moet kiezen om op te nemen vanwege een bezoek die ik wil doen.

 

Japio.

 

dat is wel het leuke aan digitale tv hier in belgie van de meest courante providers.. Je kan meerdere dingen tegelijk opnemen.. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...