Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16
    SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    En zakkenvullerij door een nieuwe politieke kaste die de voeling met het volk al lang kwijt is.
    Peace allemaal en fuck al de haters.
    _

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Nog wat meer info over de EU kwestie
    http://nos.nl/artikel/2034650-britte...maatschap.html
    Prepper informatie nodig? PDF bestanden over elk denkbaar onderwerp beschikbaar, PM voor meer info.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loreen Bekijk Berichten
    Heb je het nou over gisteren? (Nee tuurlijk niet, weet ik ook wel. Ik snap gewoon niet dat er net gedaan wordt of er niets aan de hand is)
    Dan zou je mij toch echt even moeten herinneren over wat je nu bedoeld.
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Spijkers met koppen:

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Voor zo ver ik zelf kan beoordelen uit eigen ervaringen is Europa alleen maar ellendig geweest voor Nederland. Wij zijn een netto betaler die opdraait voor de slecht georganiseerde en behoorlijk corrupte zuiderlijke landen. Denk maar aan de belasting ontduikende Grieken of Italie dat een schaduw economie heeft dat vrijwel net zo groot is als de normale. Al dat subsidie verstrekken aan dergelijke landen heeft ons potje compleet leeg gemaakt. Ik weet nog dat ik in de goede oude guldentijd best goed verzekerd was tegen ziektekosten en dat dit mij ongeveer een kwart van het huidige bedrag kostte. Ook dingen als VUT en een pensioen voordat je statistisch gezien overleden bent behoorden toen tot de mogelijkheden

Het geweldige schengen verdrag bracht ons naast rovende roemenen en ander vriendelijk bedel/inbrekers gespuis ook nog eens verdringing op de arbeidsmarkt, vooral lager opgeleide mensen werden hierdoor getroffen. Deze mensen leven nu op jullie kosten (uitkering) want ze zijn te dur geworden voor de uitbuitende bedrijven. Heel leuk voor de werkgevers die nu goedkope arbeidskracht hebben, minder leuk voor zowel de gedwongen thuiszitter als voor mijn belasting centjes. En intussen maar lekker door blijven schuiven met bergen euros naar Brussel omdat ze weer meer budget willen omdat gouden krane zo 2010 waren en het nu platina moet zijn

Ik heb graag een tijdelijke slechte wisseloers over vor deze exit, blood in blood out zegmaar.

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Het maakt in Groot-BrittanniŽ niet meer uit wie er aan de macht is. De Britse economie is internationaal te ver achterop geraakt. Het land heeft een zogenaamd twin deficit dat ongekend is. Handelsbalanstekort 120 miljard euro/jaar en een begrotingstekort dat sinds 2008 gemiddeld 8% bedroeg. Op dit moment nog steeds 5%. Het volgende artikel gaat hier dieper op in:

http://www.economie-macht-maatschapp...-economie.html

Vergelijkbare onderwerpen

1. Ondertussen in Griekenland..
    Door Kans in forum Europa
    Reacties: 54
    Laatste Bericht: 20-08-15, 16:54
  2. Oostenrijk wil goud inspecteren in Engeland
    Door Kans in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 29-05-14, 21:13
  3. Reacties: 9
    Laatste Bericht: 28-01-13, 19:26