Ga naar inhoud
GENEGEERD

Shoplist Action


Aanbevolen berichten

Zojuist even bij de Action lang geweest, hele leuke winkel om goedkoop wat spullen te halen.

Nu is mijn idee met dit topic om te kunnen delen wat iedereen gehaald heeft van bij de action om zich voor te bereiden op SHTF.

 

Mijn lijstje van kleine spulletjes die ik zojuist heb bijgevuld.

-verpakkingstape €0,69

-afdekfolie €0,55

-stofmaskers 3st. €0.99

-aanmaakblokjes €0,46

-wegwerp bbq met kolen €1,59

-bio-ethanol €1,69

-rookmelder

-co2 melder

 

 

ben benieuwd wat jullie preppen van de action.

 

Greetz

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 151
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

-firesteels

-heup flacon om borreltje mee te kunnen nemen ;)

-ABC blussertje (eigenlijk onbruikbaar als er echt iets mis gaat)

-inderdaad wat zaken als plakband en dergelijke

 

Aan een rook en CO2 melder zou ik als ik jou was betere kwaliteit dan die van de action kopen, het doel van die dingen is nogal belangrijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan een rook en CO2 melder zou ik als ik jou was betere kwaliteit dan die van de action kopen, het doel van die dingen is nogal belangrijk...

@AWOL, volgens mij geeft meer geld uit geven aan een rook- of CO-melder niet meer zekerheid. Meerdere melders wel.

Slechte zijn in een Nederlandse winkel niet te koop.

 

Dat vind ik een vreemd statement. Natuurlijk zullen die van de action best voldoen aan de (minimale) Europese regelgeving maar het lijkt mij dat er echt wel (kwaliteits-) verschillen zijn tussen de verschillende merken en types.

Verschillen in bijvoorbeeld (over-) gevoeligheid of efficiëntie van stroomgebruik. Dat het een goed idee om sowieso meerdere aan te brengen ben ik het mee eens maar ik zou in iedere ruimte er dan toch minimaal 1 willen hebben waarvan ik zeker weet dat die aan hoge kwaliteitseisen voldoet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vind ik een vreemd statement. Natuurlijk zullen die van de action best voldoen aan de (minimale) Europese regelgeving maar het lijkt mij dat er echt wel (kwaliteits-) verschillen zijn tussen de verschillende merken en types.

Verschillen in bijvoorbeeld (over-) gevoeligheid of efficiëntie van stroomgebruik. Dat het een goed idee om sowieso meerdere aan te brengen ben ik het mee eens maar ik zou in iedere ruimte er dan toch minimaal 1 willen hebben waarvan ik zeker weet dat die aan hoge kwaliteitseisen voldoet.

 

Alle rook en CO-melders moeten voldoen aan hoge kwaliteitseisen in Nederland, niet slechts een minimale Europese richtlijn.

Natuurlijk kan het zo zijn dat je met een duurdere langer met één batterij doet, maar wat kost nou 1 blokbatterij per jaar. Zolang doe je er vrijwel in elke melder mee.

Het kan ook zijn dat je met een goedkope melder 'maar' 10 jaar doet en met een dure 20.... maar als ik dan moet kiezen tussen een melder van € 5,00 of € 25,00 dan is de keus snel gemaakt.

 

Het argument van (over)gevoeligheid bergijp ik helemaal niet. :confused:

Volgens mij kan een rook- of CO-melder niet tè gevoelig zijn.

 

Gr. en suc6, Martin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bio Ethanol..voor de Trangia en aanmaakblokjes voor vuur...Die laatste ben ik niet zo tevreden over.

En bij de buurman..de Xenos..sneldrogende handdoek. Heb ik al 10 jaar geweldig ding. En opbergzakjes met Laundry erop..de blauwe haha Gaan ook al tijden mee.

 

En dan weer terug naar de Action..lange thermo onderbroek voor 2 euro..of was het nu 3. Prima ding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vergeet altijd m'n boodschappentas, dus ik koop ik telkens zo'n zwarte metselaarsemmer mee om die zooi in te dragen, heb inmiddels wel een mooi aantal staan.

 

Voor de verjaardag van mijn vader koop ik altijd een emmer die ik voor €25,- vol gooi met plakband, kwasten, grondverf, gereedschap, handschoenen, ty-wraps, WD40, looplamp, enz, enz, enz. Is hij altijd super blij mee ;)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wil ik het er toch eens ff met jullie hiero over hebben ....

..nou ben ik al een paar keer bij een action geweest ... maar waar liggen die firesteels??

ik heb ze nog niet kunnen vinden nl :(

 

Vraag het het personeel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wil ik het er toch eens ff met jullie hiero over hebben ....

..nou ben ik al een paar keer bij een action geweest ... maar waar liggen die firesteels??

ik heb ze nog niet kunnen vinden nl :(

 

Lijkt een seizoensproduct, ze hebben ze niet altijd denk ik. Denk dat je de komende periode een goede kans maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle rook en CO-melders moeten voldoen aan hoge kwaliteitseisen in Nederland, niet slechts een minimale Europese richtlijn.

Natuurlijk kan het zo zijn dat je met een duurdere langer met één batterij doet, maar wat kost nou 1 blokbatterij per jaar. Zolang doe je er vrijwel in elke melder mee.

Het kan ook zijn dat je met een goedkope melder 'maar' 10 jaar doet en met een dure 20.... maar als ik dan moet kiezen tussen een melder van € 5,00 of € 25,00 dan is de keus snel gemaakt.

 

Het argument van (over)gevoeligheid bergijp ik helemaal niet. :confused:

Volgens mij kan een rook- of CO-melder niet tè gevoelig zijn.

 

Gr. en suc6, Martin.

 

Overgevoeligheid: ik heb in het geval van rookmelders altijd begrepen dat er meerdere methoden bestaan om te bepalen of er rook in een kamer is. Ik ben iemand die in huis rookt en zit er dus niet op te wachten dat dat ding afgaat als ik en een maat de kamer blauw dampen.

Een directe melding van even een pufje rook door koken zit ik ook niet op te wachten. Dat een CO melder niet te gevoelig kan zijn ben ik met je eens.

Maar goed, ik zal eens zo'n action rookmelder kopen en zien wat er gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Olie voor mijn diesel, geschikt voor lichte vrachtwagens, doet ie het prima op.

ben ook fan van die 1mm dunne slijpschijven voor metaal, dacht 5 voor nog geen 2 euro

van die kunstof ronde dichte manden met 2 handvatten, perfect om van alles in te doen, ook makkelijk voor in de ( moes) tuin i.v.m. onkruid wieden e.d.

Van die vilt lakrolletjes, dacht ook 5 in plastic verpakt, geven naar mijn mening een zeer goed resultaat.

Pannen en messen met zo'n keramiek laagje, voor in de camper, makkelijk en snel schoon te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pannen en messen met zo'n keramiek laagje, voor in de camper, makkelijk en snel schoon te maken.

 

Messen met een keramiek laagje. Gaan we vloeken in de kerk ? :mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...