Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Karma] Brood oven


Gast tom666

Aanbevolen berichten

Jullie weten allemaal dat ik een mooie oven heb gebouwd in mijn tuin.

In deze oven bak ik nog wekelijks over(n) heerlijk brood.

Daarvoor had ik een Panasonic broodbak machien gekocht...625 euro aub.

Nu gebruik ik deze niet meer.

Ik was al een paar uur alles aan het opruimen en herschikken in de garage en tuinhuis en onder wat stof kom ik mijn machien weer tegen.

Hmmm die verkoop ik zeg ik tegen mijn vrouw of....he wacht eens even..

Neen ik geef die weg op het forum...OINK ???? 625 euro...ja inderdaad ....ik GEEF ze weg.

Ik heb pas een nieuwe bak-kuip voor gekocht..

Dat ben ik nu eenmaal...

Ik weet zeker dat ik er iemand gelukkig kan met maken die het te duur vind of zo om te kopen..

De handleiding ben ik kwijt maar internet brengt die wel tot jou..

Je komt deze halen of ik stuur ze op maar de verzending is wel voor de gelukkige eigenaar.

Breng mij in vervoering door...ik laat het aan jullie.

Ik weet niet wanneer ik beslis...kan vandaag , morgen ....

Breng ze mee naar de Sc...weet niet of ik kan komen....

 

De strijd gaat nu in...........................

20150514_222731.jpg.1689f76580c7e58427218eff527b8764.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Oh dit is ook wel een hele mooie @tom666, ik doe ook graag mee met de karma.

 

Zit al tijden te denken om er een te halen maar het komt er maar niet van. Lijkt me geweldig om eindelijk zelf mijn brood te kunnen maken :)

 

Dacht wel even toen ik dit topic zag dat je al weer genoeg had van die geweldige oven in je tuin. Leek me alleen onmogelijk om die hier heen te krijgen, takelkosten voor de gelukkige winnaar ;) Als ik de plek had gehad in de tuin voor zo'n oven dan had ik je gelijk een all-inclusive mini-SC bij mij thuis gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele mooie karma @tom666! Sinds begin dit jaar hebben wij ook een panasonic en bakken dagelijks ons eigen brood - echte aanrader! Kost minder tijd dan naar de bakker lopen, die nota bene bij ons op de hoek van de straat zit.

(PS: Prijzen zijn inmiddels stukken lager dan wat jij destijds betaald hebt hoor, nieuw zijn ze nu tussen de 129 en 189 euro. Maar desondanks blijf het een mooie karma.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooi machientje! Wij hadden thuis ook een machine maar die is stuk gegaan (en het was toch een waardeloos ding). Nou heb ik mijn ouders nog niet zover gekregen om een nieuwe aan te schaffen zodat ik weer verder kan bakken, en het is een beetje duur voor mij om er zelf een te kopen.

 

Ik doe graag mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een Domo maar ben daar niet zo tevreden over. Ik overweeg ook een Panasonic aan te schaffen omdat naar ik overal lees mooier bakt dan de goedkopere instapmodellen.

Ik laat deze karma dus aan me voorbijgaan aangezien ik al voorzien ben met de Domo, die ik waarschijnlijk ook ga weggeven (misschien hier) als ik een Panasonic heb aan geschaft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh man, ben zo blij als een kind:D

 

Ik heb je een pm terug gestuurd.

 

echt helemaal top

 

 

Je zal er tevreden met zijn.

Werkt zeer goed en de broodjes zijn lekker. Mmm je kan ze lekker dik afsnijden en dan (voor mij persoonlijk ) een dikke laag choco er op met een kop koffie...aaaaaaaa lekker zeg...:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
oh man, ben zo blij als een kind:D

 

Ik heb je een pm terug gestuurd.

 

echt helemaal top

 

Gefeliciteerd Ouwe Koekebakker.

 

Neem mee naar SC, lekker decadent. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...