Resultaten 1 tot 7 van de 7
    Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012

[ADVIES] Goud en zilver verkopen

Ik sta op het punt een flink deel van mijn goud en zilver te verkopen omdat ik het geld nodig heb.
    Ik heb telefonisch contact gehad met https://www.inkoopedelmetaal.nl/nl/ en als ik het goed begrepen heb bieden zij 95% van de spotprijs per gram zilver of goud, dus ongeacht in welke vorm het edelmetaal wordt aangeboden (munten/baren/puur/legering).
    Het voordeel van deze partij is dat ik vertrouwen in ze heb en dat zij voor mij goed bereikbaar zijn (schiphol) zodat ik er langs kan gaan en mij ter plekke contant kan laten uitbetalen.

Zou dit voor jullie ook een manier zijn om PM te verkopen of kennen jullie partijen / manieren om er meer uit te halen op een betrouwbare manier?
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

Moderator
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Via particuliere verkoop haal je er ongetwijfeld meer uit maar voor betrouwbaarheid ben je denk ik toch op een handelaar of dealer aangewezen van PM's.

Wellicht kan je hier op het forum nog wat kwijt?
    "Fuck voting, fuck protesting, fuck writing letters to your congressmen. I will protest silently, with my wallet."
    ''You know when you're a Survivalist/prepper If you have ever been caught in the tub playing with your Katadyn''
    ''Whether through force (war) or democratic means, we subject ourselves to the order of governments.''

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AWOL Bekijk Berichten
    Ik sta op het punt een flink deel van mijn goud en zilver te verkopen omdat ik het geld nodig heb.
    Ik heb telefonisch contact gehad met https://www.inkoopedelmetaal.nl/nl/ en als ik het goed begrepen heb bieden zij 95% van de spotprijs per gram zilver of goud, dus ongeacht in welke vorm het edelmetaal wordt aangeboden (munten/baren/puur/legering).
    Het voordeel van deze partij is dat ik vertrouwen in ze heb en dat zij voor mij goed bereikbaar zijn (schiphol) zodat ik er langs kan gaan en mij ter plekke contant kan laten uitbetalen.

Zou dit voor jullie ook een manier zijn om PM te verkopen of kennen jullie partijen / manieren om er meer uit te halen op een betrouwbare manier?
    Als je me vertelt in welke vorm je goud zich presenteert, vertel ik je wat mijn leverancier je biedt. Exacte omschrijving van de munten.
    Peace allemaal en fuck al de haters.
    _

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lewieke Bekijk Berichten
    Als je me vertelt in welke vorm je goud zich presenteert, vertel ik je wat mijn leverancier je biedt. Exacte omschrijving van de munten.
    PM gestuurd
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kungfufox Bekijk Berichten
    Via particuliere verkoop haal je er ongetwijfeld meer uit maar voor betrouwbaarheid ben je denk ik toch op een handelaar of dealer aangewezen van PM's.

Wellicht kan je hier op het forum nog wat kwijt?
    Ik kan eventueel binnen het forum verkopen maar dat zal ik alleen doen met mensen die ik min of meer "ken", ofwel oudere leden die bij mij een goede reputatie hebben. Ik behoud mij het recht voor nee te zeggen
    Particuliere verkoop met onbekenden (marktplaats bijvoorbeeld) begin ik niet aan.
    Forumregels

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Zilver zou ik houden en eerder het goud verkopen, de schommelingen daarop zijn kleiner....

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wodan Bekijk Berichten
    Zilver zou ik houden en eerder het goud verkopen, de schommelingen daarop zijn kleiner....
    Dat overweeg ik inderdaad, er zit sowieso meer kapitaal in mijn goud dan in mijn zilver.
    Forumregels

Vergelijkbare onderwerpen

1. Zilver verkopen ..
    Door 2D4 in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 26
    Laatste Bericht: 17-08-13, 12:09
  2. Webwinkels verkopen goud dat ze niet hebben
    Door The lonely prepper in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 14
    Laatste Bericht: 24-04-13, 11:06
  3. Sloop goud verkopen, tips en mooi verhaal.
    Door Mr. Gold in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 35
    Laatste Bericht: 17-11-12, 07:39
  4. Wanneer wordt het tijd om goud te verkopen?
    Door Rodin in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 14-06-12, 11:54
  5. Goud advies en uitleg
    Door Ecoprepper in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 27-05-12, 11:48

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten