Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bug out bag.


bushcraftdude

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wat ik me dan toch een beetje afvraag. Als iemand zo weinig moeite doet om de gewenste informatie te krijgen, heeft het dan zin om aan een BOB te beginnen. Ik bedoel, stel ik geef de tip dat er een bij in moet. Dan raakt de poep de ventilator, opent TS dan een topic om te vragen wat ie met de bijl moet doen? Is het niet veel belangrijker eerst wat aan de basismentaliteit te doen? Een overlever heeft dikke kans het te redden zonder BOB, puur op wilskracht. Iemand die alle informatie aangereikt wil krijgen kan nog zo'n complete BOB hebben, als je niet de juiste instelling hebt kom je nergens.

 

In dat geval is het misschien handig om de film "Wild" te kijken @bushcraftdude

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn de echte essentials in een bug out bag?

 

Kijk hier eens: http://preppers.nl/forum/threads/38-Wat-moet-er-in-een-Bug-out-Bag-(BoB)-zitten

 

't Lastige van de zoekfunctie is dat hij niet houdt van woorden van drie letters. Zoeken op BOB of Bug Out Bag levert op: "The following words are either very common, too long, or too short and were not included in your search:

" en dan kom je op een pagina met uitgebreide zoekfuncties die nog steeds niet van drie letterige woorden houdt.

 

Vanuit Google zoeken op de site preppers.nl levert vaak wel het gewenste resultaat.

Voorbeeldje bij dit geval (aan Google voeren): site:preppers.nl bug out bag

 

Edit: Geweldig, de forumsoftware maakt van ": p" automatisch een smiley. Hoe los ik dat nu weer op, het moet dus zijn s i t e : preppers.nl etc zonder de spaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OF hij had gewoon het "wegwijs op het forum"-topic gelezen (waar ik toevallig vandaag nog naar verwees :rolleyes: ) dat bij alle nieuwe leden onder de aandacht gebracht wordt.

Niet alleen wordt daarin uitgelegd hoe de zoekfunctie van dit forum werkt, maar daarin staat ook een overzicht van handige topics, en guess what???

Daarbij wordt ook verwezen naar het topic: http://preppers.nl/forum/threads/38-Wat-moet-er-in-een-Bug-out-Bag-(BoB)-zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...