Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 35
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Een degelijke kinderwagen? Buggy?

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aalawok Bekijk Berichten
    Tas voorop heb ik aan zitten denken. Dan hoef ik alleen een rugtas met banden die genoeg ruimte geven voor mn boobs. Kind voorop durf ik niet, als ik struikel en voorover val lig ik mt mn volle gewicht+tas op haar, dat overleeft ze denk ik niet
    Ohja die vervelende dingen ook, had ik als man nog niet aan gedacht haha.
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Zag pas bij de kringloop zo'n aanhanger fiets waar een kind op meefietst. dus met een achterwiel en een bevestiging aan de gewone fiets.
    Zat er aan te denken om die te kopen voor een prikkie en volhangen met tassen.Dan kan een kind gewoon in een kinderzitje de fiets kun je dan aan de hand meevoeren met 1 wielige aanhangerfiets.

Zeg maar een soort vietcong bike met aanhanger.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Als je jou kind op de rug neem en een roltas gebruikt kijk eens mo er grotere wielen onder te plaatsen want die krengen volgen jou slecht . Kijk ook voor een gordel of een heuptas waar je de belangrijkste dingen insteekt of aa hangt . Als je plots moet hollen en jou tas op wielen moet achterlaten dat je nog iets bij jou hebt .
    een bolderskar is goed maar probeer een soort van gareel er aan te fabriceren zodat je jou handen vrij krijgt als het moet .
    Shelter Camping Vlaanderen
    De afwezigen hadden ongelijk .

Adventurer
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Ik heb een wandelkar van Radical Design..deze kan je ook uitbreiden zodat een kind mee kan.
    Loopt prima, massieve banden en ook op onverhard terrein.off road goed te doen..
    https://www.radicaldesign.nl/wandelkarren/wheelie.html

Aangezien ik geen rugzak meer wil dragen een goed alternatief en je kan tot 40 kilo meezeulen. En je zou dan ook nog een rugzak mee kunnen nemen die je met lichte dingen laad, maar bijvoorbeeld volumeus zijn.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cobber Bekijk Berichten
    Ik heb een wandelkar van Radical Design..deze kan je ook uitbreiden zodat een kind mee kan.
    Loopt prima, massieve banden en ook op onverhard terrein.off road goed te doen..
    https://www.radicaldesign.nl/wandelkarren/wheelie.html

Aangezien ik geen rugzak meer wil dragen een goed alternatief en je kan tot 40 kilo meezeulen. En je zou dan ook nog een rugzak mee kunnen nemen die je met lichte dingen laad, maar bijvoorbeeld volumeus zijn.
    Zo he, wat een prijs Heb ik t toch liever op me rug!
    De Oppresso Liber

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aalawok Bekijk Berichten
    Tas voorop heb ik aan zitten denken. Dan hoef ik alleen een rugtas met banden die genoeg ruimte geven voor mn boobs. Kind voorop durf ik niet, als ik struikel en voorover val lig ik mt mn volle gewicht+tas op haar, dat overleeft ze denk ik niet
    Ik denk dat het niet veel uitmaakt. Als je je kind achterop draagt en een tas aan de voorkant dan kan je ook achterover vallen (of bijv een forse duw krijgen waardoor je met je rug tegen een muur word gedrukt), ook een situatie die je niet wilt hebben. Met een kind er bij maakt het gewoon heel complex, en thuiszitten zoals eerder genoemd is dan de beste optie. Alleen weg als je echt niet anders kan.

Ik persoonlijk zou overigens de kleine altijd aan de voorzijde willen hebben, ik wil zeker bij zo'n kleintje altijd zicht er op hebben.
    Prepper informatie nodig? PDF bestanden over elk denkbaar onderwerp beschikbaar, PM voor meer info.

Survivor
    Ingeschreven
    Apr 2015
    Op mp koop je voor 300Ä al een bakfiets

Lijkt me ideaal , kindje achter op de bagagedrager in een stoeltje en voor in de bak kun je heel veel spullen kwijt .

Survivor
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Winchester 1893 Bekijk Berichten
    Op mp koop je voor 300Ä al een bakfiets

Lijkt me ideaal , kindje achter op de bagagedrager in een stoeltje en voor in de bak kun je heel veel spullen kwijt .
    Een bakfiets is echt drie keer niks moet je voor de gein eens proberen met een driewieler bakfiets met een volle bak en een kind achterop een beetje bosachtig gebied door gaan. Ik weet bijna zeker dat je binnen no time stil staat omdat het gewoon niet te doen is heuveltje op. En met een 2 wieler bakfiets slinger je alle kanten op 1 door het gewicht en 2 door de kracht die je over probeert te brengen op de pedalen. Dus daarmee lig je binnen no time naast het pad.

Zijn leuke dingen voor in de stad om snel even wat te doen maar zelfs hier zie ik moeders soms al moeite hebben om een rechte lijn te rijden met een lege bak.

[MENTION=4922]Aalawok[/MENTION]

Ik kwam op internet trouwens een mooie kinderdrager tegen de Thule Sapling Elite met afneembare rugtas om je belangrijkste spullen in mee te vervoeren. Dit in combinatie met zo'n kar die [MENTION=4960]Cobber[/MENTION] heeft kan je denk ik makkelijk en comforttabel je kind en je spullen vervoeren.

http://www.thule.com/nl-nl/nl/produc...er-_-tb_210105
    Nee ik heb geen eigen buurtsuper? Het is mijn Prepkast!

Adventurer
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pettas Bekijk Berichten
    Een bakfiets is echt drie keer niks moet je voor de gein eens proberen met een driewieler bakfiets met een volle bak en een kind achterop een beetje bosachtig gebied door gaan. Ik weet bijna zeker dat je binnen no time stil staat omdat het gewoon niet te doen is heuveltje op. En met een 2 wieler bakfiets slinger je alle kanten op 1 door het gewicht en 2 door de kracht die je over probeert te brengen op de pedalen. Dus daarmee lig je binnen no time naast het pad.

Zijn leuke dingen voor in de stad om snel even wat te doen maar zelfs hier zie ik moeders soms al moeite hebben om een rechte lijn te rijden met een lege bak.

[MENTION=4922]Aalawok[/MENTION]

Ik kwam op internet trouwens een mooie kinderdrager tegen de Thule Sapling Elite met afneembare rugtas om je belangrijkste spullen in mee te vervoeren. Dit in combinatie met zo'n kar die [MENTION=4960]Cobber[/MENTION] heeft kan je denk ik makkelijk en comforttabel je kind en je spullen vervoeren.

http://www.thule.com/nl-nl/nl/produc...er-_-tb_210105
    Goed idee, hij ziet er in ieder geval voor de drager ergonomisch uit. Kindlief zal een beetje een zeer kruis krijgen, maar aangezien het voor een bug out is, moet ze maar niet klagen Verder echt een heel mooi ding Eens kijken of ik zo iets na kan maken met de doek, en anders moet ik maar hard gaan sparen...

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 22
    Laatste Bericht: 12-09-14, 13:11
  2. Vis in blik
    Door Dr.Prepper in forum Eten en drinken
    Reacties: 41
    Laatste Bericht: 27-02-14, 10:58
  3. pate in blik
    Door chrisprep in forum Eten en drinken
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 17-11-12, 16:06
  4. Blik of Pot???