Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 35 van de 35
    SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Overlever Bekijk Berichten
    Probeer de nieuwe Bug Out Box eens ideaal voor in de achterbak van de auto.
    899 euro! Het lijkt me dat een beetje prepper zelf wel goedoper een BugOutBox kan samenstellen, geheel gepersonaliseerd zelfs.
    Laatst gewijzigd door netuyas; 30-08-15 om 14:34.
    So Long, and Thanks for All the Fish

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Overlever Bekijk Berichten
    Probeer de nieuwe Bug Out Box eens ideaal voor in de achterbak van de auto.
    Oke, naast het feit dat je hier al een keer eerder reclame voor gemaakt hebt, snap ik niet waarom dit relevant is in een topic waar iemand vraagt om advies mbt de BOB.

-edit: ow wacht, nu snap ik het wel. Persoonlijk belang dus. Niet zo ideaal voor de prepper, wel ideaal voor jouw bankrekening.
    Laatst gewijzigd door netuyas; 30-08-15 om 14:34.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pettas Bekijk Berichten
    Ik kwam op internet trouwens een mooie kinderdrager tegen de Thule Sapling Elite met afneembare rugtas om je belangrijkste spullen in mee te vervoeren. Dit in combinatie met zo'n kar die [MENTION=4960]Cobber[/MENTION] heeft kan je denk ik makkelijk en comforttabel je kind en je spullen vervoeren.

http://www.thule.com/nl-nl/nl/produc...er-_-tb_210105
    Toen ik op zoek was naar een backpack op marktplaats, kwam ik die ook tegen. Ik moest er meteen aan denken toen ik dit draadje las
    Ik heb geen idee of het goed werkt, ik heb er helemaal geen ervaring mee, maar ze zijn redelijk goed(koop) te verkrijgen op mp
    --- This too shall pass ---
    --- Primum non nocere ---

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Nov 2013

In jouw situatie lijkt zo'n sportieve kinderwagen me heel geschikt. deze is opvouwbaar voor in de auto, wendbaar en bestuurbaar ook offroad dankzij de grote wielen, je kan er mee wegrennen en je kan er je bob in vervoeren wat energie bespaart die je in een bug out erg hard nodig zult hebben. Sommige hebben ook een soort haak zodat het ook een fietskar kan worden. Ideaal 2 in 1.
    Daarnaast heb ik een vraag over je BOB(als het mag), zit in die ene tas van 9 kilo alles voor jezelf en je kleine voor een meerdaagse bug out? zoja dan serieus respect. Menig prepper heeft minstens het dubbele bij zich per persoon.

Bij zo'n kinderdrager is het opberggedeelte onder het kind prima te gebruiken maar deze thule elite heeft ook nog een soort dagrugzak achter het kind. Dit staat erg ver van je lichaam af en ik denk dat als je daar te zware spullen in doet dat je topzwaar en instabiel wordt. Daarnaast draag je dan je kind en BOB achterop. Dus minstens 20 kilo (incl de drager) dat is behoorlijk wat! ik denk dat een backpack op je rug en kind voorop dan een betere optie zou zijn. En je valt inderdaad eigenlijk nooit plat voorover dat staan je reflexen niet toe. wandelstokken of een staf maken de kans daarop nog kleiner en helpen ook met je knieen ontlasten bij het lopen met zo'n zware bepakking.
    Laatst gewijzigd door kunie; 30-08-15 om 22:20.

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2015
    [MENTION=4922]Aalawok[/MENTION]

- overdenk goed je bug-in mogelijkheden, daar zit misschien meer in dan je denkt!
    - kies je primair voor bug out te voet? imho zou dit een last resort moeten zijn en kun je beter een BOV (of meedere) regelen
    - als je gaat rolkofferen. draag alles op je heupen, niet op je rug. ik vind een sport stroller eerlijk gezegd een beter idee http://www.gearreview.com/bob_sport_util_trailer.php (bedrijf heet toepasselijk genoeg B.O.B. )
    - overweeg (een uitgebreid netwerk van) caches, zodat je hetgeen je hoeft mee te zeulen minimaal is

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 22
    Laatste Bericht: 12-09-14, 13:11
  2. Vis in blik
    Door Dr.Prepper in forum Eten en drinken
    Reacties: 41
    Laatste Bericht: 27-02-14, 10:58
  3. pate in blik
    Door chrisprep in forum Eten en drinken
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 17-11-12, 16:06
  4. Blik of Pot???