Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 32
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phtvs Bekijk Berichten
    Geweldige review!!
    Pas je nu wel een beetje op je lichaamsdelen in combinatie met het mes?
    Ik doe m'n best :P
    En ach, beter een snee in je duim dan een duim... nee, laat maar
    [MENTION=1124]Heksenboot[/MENTION] persoonlijk zou ik die regel niet alleen voor jou invoeren, maar gewoon in zijn geheel.... Het lijkt me in mijn geval tenminste ook niet verstandig om met m'n bezopen hoofd met messen te gaan spelen Ik kan me voorstellen dat dat voor meer mensen geldt

Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loreen Bekijk Berichten
    Ik doe m'n best :P
    En ach, beter een snee in je duim dan een duim... nee, laat maar
    [MENTION=1124]Heksenboot[/MENTION] persoonlijk zou ik die regel niet alleen voor jou invoeren, maar gewoon in zijn geheel.... Het lijkt me in mijn geval tenminste ook niet verstandig om met m'n bezopen hoofd met messen te gaan spelen Ik kan me voorstellen dat dat voor meer mensen geldt
    Ja he? Gewoon net als autorijden, dat doe ik ook nooit met alcohol op.

Ik zei al tegen [MENTION=2939]homerun[/MENTION] : sommige eikels zijn zo bezopen dat ze het slechte voorbeeld geven.

('s avonds gooi ik tegenwoordig braaf al mijn scherpe spul in de tent)

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heksenboot Bekijk Berichten
    Ja he? Gewoon net als autorijden, dat doe ik ook nooit met alcohol op.

Ik zei al tegen [MENTION=2939]homerun[/MENTION] : sommige eikels zijn zo bezopen dat ze het slechte voorbeeld geven.

('s avonds gooi ik tegenwoordig braaf al mijn scherpe spul in de tent)
    Toch vind ik dat wel heel sociaal van ons, dat wij ons eigen welzijn opofferen om anderen te waarschuwen. Niemand die nog bezopen met scherpe dingen gaat hakken, niemand die in het donker nog gaat greppelduiken...
    Ja, heel lief van ons

Overigens moest ik wel lachen, toen mijn dochter m'n "wonden" zag vroeg ze verschrikt hoe het kwam, waarop ik zei dat ik met m'n mes had lopen spelen. Kijkt ze me met grote ogen aan, om daarna me kei hard uit te lachen terwijl ze uitroept dat ik haar en d'r broertje leer dat ze niet met messen moeten spelen, en het dan zelf vervolgens wel doe en dat het dan toch echt wel mijn eigen schuld was Nou zeg ik altijd al dat er voor speciale mensen speciale regels gelden, maar stiekem moest ik toch ook wel mee lachen

(ik loop tegenwoordig 's avonds braaf met een zaklamp rond over de camping)

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Damn. Je was al gevaarlijk, maar nu . . .

(Ik heb trouwens al een nieuwe SC Regel om mijn oren gekregen van @JamHard @Vempain @Castaway: Heksenboot mag geen scherpe dingen op SC, als hij gezopen heeft, anders hakt hij zijn eigen duim er weer af )
    Tenzij ik m'n hechtset bij me heb, dan mag het wel en kan ik daarna lekker oefenen.

@Loreen, lampje hoort echt EDC te zijn. Omdat die sleutelhanger dingen snel stuk zijn en soms te weinig licht geven heb ik deze besteld (niet bij deze winkel): http://www.zaklampwinkel.com/nitecor...FUTKtAodCUsCug 1 - 45 lumen maximaal is meer dan genoeg om door een greppelveld te wandelen.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    Tenzij ik m'n hechtset bij me heb, dan mag het wel en kan ik daarna lekker oefenen.

@Loreen, lampje hoort echt EDC te zijn. Omdat die sleutelhanger dingen snel stuk zijn en soms te weinig licht geven heb ik deze besteld (niet bij deze winkel): http://www.zaklampwinkel.com/nitecor...FUTKtAodCUsCug 1 - 45 lumen maximaal is meer dan genoeg om door een greppelveld te wandelen.
    Dit lampje is ook leuk:

http://www.thrunite.com/thrunite-ti3/

Met erg lage, zuinige stand o.a. .

Firefly: 0.04 Lm(115h), Low: 12 Lm(6.3h), High: 120Lm(0.5h), Strobe:120Lm(1 hour)

Heksenboot
    Guest
    Toch vind ik dat wel heel sociaal van ons, dat wij ons eigen welzijn opofferen om anderen te waarschuwen. Niemand die nog bezopen met scherpe dingen gaat hakken, niemand die in het donker nog gaat greppelduiken...
    Ja, heel lief van ons

Overigens moest ik wel lachen, toen mijn dochter m'n "wonden" zag vroeg ze verschrikt hoe het kwam, waarop ik zei dat ik met m'n mes had lopen spelen. Kijkt ze me met grote ogen aan, om daarna me kei hard uit te lachen terwijl ze uitroept dat ik haar en d'r broertje leer dat ze niet met messen moeten spelen, en het dan zelf vervolgens wel doe en dat het dan toch echt wel mijn eigen schuld was Nou zeg ik altijd al dat er voor speciale mensen speciale regels gelden, maar stiekem moest ik toch ook wel mee lachen

(ik loop tegenwoordig 's avonds braaf met een zaklamp rond over de camping)
    Hahaha, mooi verhaal.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Dit lampje is ook leuk:

http://www.thrunite.com/thrunite-ti3/

Met erg lage, zuinige stand o.a. .

Firefly: 0.04 Lm(115h), Low: 12 Lm(6.3h), High: 120Lm(0.5h), Strobe:120Lm(1 hour)
    Dan kocht ik liever de Olight i3S 0,5 - 80 lumen, maar ja, beide opties zijn zwaarder en duurder als de kleine Nitecore.
    Vanwege het elke dag, overal gebruik vind ik het makkelijk dat de Nitecore USB oplaadbaar is zonder extra kosten voor de oplaadbare batterij.

Zoveel modellen, zoveel keuzes.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Senior Prepper
    Ingeschreven
    May 2015
    Grappig. Ik heb voor mijn verjaardag een Victorinox Rescue Tool gekregen van mijn schoonouders. Op dezelfde dag: schoonvader met een flinke snee in z'n vinger. Week later: mijn eigen vader met een flinke snee in z'n vinger. Een zeer herkenbare review dus ! Grappig mesje ook. Kun je er net als de Victorinox Hunter Pro stukken hout mee hakken ( https://www.youtube.com/watch?v=gxQwQcOUZh8 ) ?
    Laatst gewijzigd door GodelEscherBach; 08-07-15 om 14:05.
    You're really in a laundry room
    You're really in a laundry room
    The clue just came to you, oh

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GodelEscherBach Bekijk Berichten
    Kun je er net als de Victorinox Hunter Pro ( https://www.youtube.com/watch?v=gxQwQcOUZh8 ) ?
    Of hier mist een stuk tekst, of ik snap het niet, of er mist een stuk en ik snap het niet.

Of misschien snap ik het wel maar weet ik dat zelf nog niet. Of zo.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Of hier mist een stuk tekst, of ik snap het niet, of er mist een stuk en ik snap het niet.

Of misschien snap ik het wel maar weet ik dat zelf nog niet. Of zo.
    Misschien mis jij wel iets?

(Nee hoor Loreen: ik snapte die zin ook niet...)
    Unfortunately even with duct tape, this forum can't be fixed anymore.

Vergelijkbare onderwerpen

1. [Review] Gerber LMF II
    Door PharmD in forum Reviews
    Reacties: 31
    Laatste Bericht: 09-12-14, 05:46
  2. [REVIEW] Gerber Artifact
    Door Keyser Suze in forum Messen
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 08-08-13, 18:45
  3. [REVIEW] Gerber Artifact
    Door Keyser Suze in forum Messen
    Reacties: 2