Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13
    Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2014
    [MENTION=5181]John-69[/MENTION] wat hier belangrijk is, is of je officieel afstand gedaan hebt van je mes. Volgens jou heb je dit niet gedaan. Uit jou verhaal blijkt dat het mes bij jou thuis, waar je het legaal mag hebben, aangetroffen is. Zolang je er geen afstand van gedaan hebt kun je deze inbeslagname aanvechten en zou je het mes terug moeten krijgen.

Wat betreft de Ploertendoder, Deze is inderdaad verboden onder de WWM categorie 1 punt 3, en de inbeslagname hiervan is dus terecht. Een boete voor het bezit van de ploertendoder is helaas ook terecht. Een boete voor het bezit van het mes kun je wel aanvechten.

Ik hoop voor je dat je het mes nog terug kan krijgen. In principe worden in beslag genomen (illegale) voorwerpen vernietigt, maar niet voordat zeker is dat deze niet meer aan de eigenaar terug gegeven mogen worden.

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Hoi Stuudje, ik was inderdaad niet op de hoogte dat dit verboden was simpelweg omdat het gewoon te koop was bij de dumpstore wel weet ik dat het verboden is om het bij je te hebben op straat wat ook logisch is maar dat was niet het geval. Het zelfde voor de survival mes deze gewoon te koop bij Bever in Den Haag naar mijn idee mag je dit gewoon hebben maar je mag er niet mee de straat op.

Moderator
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Een geweldige eerste post.

Bij deze verwijs ik naar de forumregels.

Aangezien de WWM al uitvoerig is besproken gaat ie op slot.

Greener
    Et In Arcadia Ego

Get comfortable being uncomfortable!

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten