Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nederlandstalig Magazine??


Longmen

Aanbevolen berichten

In mijn 'bibliotheek' heb ik tientallen Engelstalige Magazines over Bushcraft, Survival en Preppen?

 

Daarom op zoek gegaan naar een Nederlandstalig Magazine. Niet gevonden. Alleen de 'Get Out' kwam ik tegen, een nieuw digitaal Nederlandstalig magazine over Outdoor, Bushcraft, Survival en Tactical : http://www.getoutmagazine.nl/category/uitgaven/

 

Is de Nederlands/Belgische markt te klein voor een Magazine over Survival etc??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

De magazine wereld is heel erg moeilijk om doorheen te breken. Zeker niet onmogelijk maar kleine niche bladen redden het veelal niet. Dat is denk ik de reden dat er geen NL blad over is. Je moet enorme aantallen verkopen om uit de kosten te komen (drukwerk, personeel (schrijvers, fotografen enz)). Ik heb bij een uitgever gewerkt dus weet uit ervaring hoe het in dat wereldje gaat.

In het Engels is de markt veel groter. Je kan dan ook internationaal leveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zaken zoals koken, drogen, wecken, inmaken, en de daarbij behorende recepten, op de website ook op film, moestuinen, het zelf maken van zelfvoorzienende dingen (met voorbeeld en bouwtekeningen), staan beschreven in het blad Landleven. Zij houden ook regelmatig een landelijke dag, voor ontmoeting.

http://www.landleven.nl/

 

Dank @Stuudje Zal het blad van de week even kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...