Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 19 van de 19
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petroman Bekijk Berichten
    Helemaal correct.
    Daar komt nog bij dat als die blonde roept dat alle buitenlanders maar ťťn pasport mogen voeren: bij voorkeur het nederlandse, de wereld op zijn kop gaat staat.
    Dat laatste is dus het absurde.
    Want 'medelanders' doen niet altijd mee.
    Soms is dat simpel zichtbaar (kijk naar het nummerbord) of merkbaar (taal, taalgebruik, etc).

In de VS is er maar beperkt dual citizenshipgedoe: Als je israelier bent/wordt kun je je paspoort houden.
    Maar hoe is dat in het geval van de topicstarter?

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jun 2012
    In holland stond een huis, een eiland heb ik nu.
    Ik heb 3 paspoort, voor mij zijn de usa inkomen belasting heel gunstig. Toen ik in nederland woonde betaalde ik nog geen 20 % inkomen belasting. Mijn man 50 % aan de nl overheid.
    De controle die america op zijn burger uithoefen is ongeveer het zelfde als in europa. Dus in the usa verplicht een hek om je zwembad,maar frankrijk heeft dat ook. In nederland en germany moeten kinderen verplicht na school ,in the usa ,heb Je homeschooling.
    De maatchapij is meer geweldadig dan europa, dus de politie is niet je beste vriend maar de inbreker ook niet.
    Ik vind altijd grappig hoe mensen israel of the usa , de ultieme gevaar vinden, of heel duivels. Het zijn gewoon landen met pro en contra.
    Proud member of MAG

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Een blauw met groene planeet die steeds bruiner wordt
    Ik vind het absurd dat als ik in NL woon en belasting betaal, al mijn hele leven, ik ook in Amerika aangifte moet doen en nu ineens ook geen pensioenregeling mag enz. In feite wordt ik gestraft voor iets waar ik niet om gevraagd heb en wordt ik als een soort belastingontduiker behandelt terwijl ik geeneens genoeg verdien om in Amerika belasting te moeten betalen. Ik heb altijd in NL gewerkt en keurig aan al mij verplichtingen voldaan. Ik mag ook niet kiezen waar ik belasting betaal. Als dat zo was dan zou ik er nog wŠt aan hebben.

Ik heb er nooit gewoond dus mag voor mijn kinderen de nationaliteit niet aanvragen. En als ik het niet meer wil omdat ik de bemoeienis en rompslomp (en alle extra kosten) zat ben dan moet ik ook nog eens flink lappen om ervan af te zijn.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Volgens mij moet e wel ergens een manier zijn om gewoon per direct je VS staatsburgerschap te verliezen (je 'recht' er op) ... zonder dat het je geld kost.

Edit: Als je op http://renunciationguide.com/ gaat lezen... vrees ik er voor.
    Laatst gewijzigd door wodan; 04-07-15 om 21:44.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Gut [MENTION=425]wodan[/MENTION]. Nog een nachtmerrie erbij. Een "exit tax". Ook nooit van gehoord. Hopelijk komt dit er niet ook nog eens bovenop. Het is gewoon terreur. 😡

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door White Eagle Bekijk Berichten
    Gut [MENTION=425]wodan[/MENTION]. Nog een nachtmerrie erbij. Een "exit tax". Ook nooit van gehoord. Hopelijk komt dit er niet ook nog eens bovenop. Het is gewoon terreur. ��
    Neen, die is voor echt rijke mensen die zo slim zijn om te vertrekken...

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Dan ben ik even blij dat ik niet rijk ben. Wat een land zeg. En dan klaagt men over Rusland... pft

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    De Amerikaanse nationaliteit is eigenlijk net als voetschimmel, kalknagels of herpes. Daar kom je ook maar heel moeilijk vanaf, if ever.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jun 2012
    In holland stond een huis, een eiland heb ik nu.
    Happy 4 of july.
    Proud member of MAG

Vergelijkbare onderwerpen

1. Glas half vol of half leeg ? De preppers mening !
    Door Kans in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 17
    Laatste Bericht: 26-03-14, 09:59
  2. Dude, Youre Screwed!
    Door Lekker in forum Survival Algemeen
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 17-12-13, 17:17
  3. Leocadia,nationaliteit:Belg.
    Door Leocadia in forum Voorstelronde
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 12-12-12, 18:13

Labels voor dit Bericht