Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15
    Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2014
    [MENTION=1232]Geert m[/MENTION]ij is verteld dat toen ik mijn amerikaanse stafford nam, dat ik inderdaad geen kippen en varkens botten moest geven, omdat bij beide er splinters of stukken van los kunnen komen, dit vanwege de enorme bijtkracht.
    voor een labrador bijv. zouden varkensbotten geen probleem zijn.
    Het enige dat ik dan ook geef zijn beenderen van runderen en zelfs daar staat ze soms nog van te hoesten en proesten omdat ze er stukjes vanaf krijgt en die dan in haar keel/maag komen.
    menig keer mee gemaakt dat ze tot een bloedende bek aan toe, bleef doorkauwen, die pijngrens van o.a. staffords ligt echt bizar hoog.
    [MENTION=425]wodan[/MENTION] de hond van mijn collega is een mechelaar, die rat, konijn en haas krijgt

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    [MENTION=594]JohnVonSchutz[/MENTION] Dank hiervoor, de titel is een blues hit waardig.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Zolang het rauw is kan het meeste bot geen kwaad. Gaan hele kippen en kipkarkassen in hier. Hard gewricht van rund bijvoorbeeld kan wel splinteren.
    CONTACT COMBAT - KRAV MAGA

Adventurer
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Onze honden (grote herders) eten alleen maar BARF https://nl.wikipedia.org/wiki/BARF maar idd geen varkensbotten. Kippenpoten zijn hier geen enkel probleem, en gaan in zijn geheel naar binnen.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Wat zijn de lekkerste vangsten?
    Heb wel gehoord dat een stadsduif niet zo lekker is als een bosduif.
    En een ekster schijnt niet te vreten te zijn.
    Maar is er een smaak deskundige die een lijstje heeft van nummer 1 tot 10 wat smaak betreft.
    Hoef je niet een dooie kraai of zo te bereiden en dan niet te vreten, scheelt een hoop werk.

Vergelijkbare onderwerpen

1. The Atomic Cafe
    Door Marc67NL in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 27-05-14, 05:18

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten